quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Als dat gebeurt dan krijg je hem van me
Leek mij daarom wel aardigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar stond Dave Grohl toch mee dit weekend?
Zo beter ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef Muchachooo het volgende:
zeg luie zak, er mag best een nieuw plaatje in de OP
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet heb ik nog even wat langer werk...
aan de andere kant denk ik ook wat er gaat gebeuren, en dat stemt me toch behoorlijk
Balen iddquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
aan de andere kant denk ik ook wat er gaat gebeuren, en dat stemt me toch behoorlijk
Ik zou die wel willen hebben in 1:30 als flessenopener.quote:
Maar wel vette finish jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:04 schreef stefanhaan het volgende:
Tjah ik ga er natuurlijk ook geen country mee spelen![]()
Alhoewel dat wel echt een anti klimax is
Dean!quote:
Goed bezig man! En ik weet het, leer mij Dean kennenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef stefanhaan het volgende:
Die ga ik over 2 weken bestellen en dan gaan ze hem pas maken, dus die is pas over een half jaar hier in nederland. Maar dat ding produceert zo'n vet raggeluiddat het het wachten wel waard is.
Is de signature gitaar van Michael Amott van Arch Enemy.
??? last van ongesteldheid ofso?quote:
Huh? What happened?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:55 schreef Aresdreams het volgende:
Ah, hét grote probleem bij grote bedrijven: alleen maar kijken naar de cijfertjes... En na een paar jaar er weer achterkomen dat het toch niet werkt en dat het allemaal weer teruggedraaid moet worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
offshoring, kosten besparing en noem maar op...
Damn. Zwaar klote.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
Ga je hem kopen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef BoerBert het volgende:
En maar denken dat ik voor de lol Grohl's gitaartje op heb gezocht
ja
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren.... Er wordt een krapte in ICT-personeel voorspelt in een paar jaar ook... Al een plan wat je gaat doen?
HBO opleinding voor de komende3 a 4 jaar, Network Infrastructure Design, en dan kijken waar ik echt hoop geld kan gaan verdienen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dat terwijl de multinationals nu gaan nearshoren.... Er wordt een krapte in ICT-personeel voorspelt in een paar jaar ook... Al een plan wat je gaat doen?
Dat valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.
Maar ze lopen daar wel vaker achter de feiten aan....
Nou eind jaren 30 begin jaren 40 waren ze voorlopers met ponskaarten ......quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nou, een IBM is nog steeds druk bezig met offshoren.
Maar ze lopen daar wel vaker achter de feiten aan....
Was die opleiding er maar al toen ik ging studeren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
HBO opleinding voor de komende3 a 4 jaar, Network Infrastructure Design, en dan kijken waar ik echt hoop geld kan gaan verdienen.
ik heb er wel een paar jaar voor nodig gehad ( 7 jaar) om me te overtuigen dat ik verder moest gaan leren, en dit sprong er wel erg uitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:36 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Was die opleiding er maar al toen ik ging studeren...Die had ik eigenlijk liever willen doen dan Hogere Informatica.
Mocht hij m niet willen heb ik misschien interesse. Welke tele met humbucker is t?quote:
Dat gaat over heel IBM, niet over het stuk waar ik gewerkt heb en dat draaide niet echt super....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat valt wel mee hoor
http://www.computable.nl/(...)gste-winst-ooit.html
http://www.computable.nl/(...)s-kredietcrisis.html
Best knap tijdens een crisis. Het cijfermatig besturen en het heen en weer geschuif is misschien erg amerikaans en niet sociaal maar het werkt wel voor ze.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |