Gisteren nog kaartje gekocht voor het concert in Eindhoven op 6 novemberquote:Op zondag 19 juni 2011 18:59 schreef GuitarJJ het volgende:
Waarom ontdek ik nu pas dat Alter Bridge al een hele tijd een 3e album heeft![]()
En dan de witte Flying V, de witte Thunderbird, de witte Explorer...quote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Dribbel_ het volgende:
Nouja hetgene wat ik wil is een witte les paul en een witte SG.
Die SG ligt buiten budget ivm vakantie. maar die komt nog wel. Dus nu is dit wel een mooie optie.
Die ESP eclipse is net wat toffer met zwarte binding. Maar die is gelijk 1700,- dus 1200 verschil voor een randje is het me ook niet waard
42 euroquote:Op zondag 19 juni 2011 21:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Gisteren nog kaartje gekocht voor het concert in Eindhoven op 6 november
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:39 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
En dan de witte Flying V, de witte Thunderbird, de witte Explorer....
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ja maar aan de andere kant van m'n kamer nog niet
Dat heb ik altijd op de wallen.quote:Op zondag 19 juni 2011 22:05 schreef Ayca het volgende:
Wit.
Telkens als ik in de stad ben kijkt die witte Gretsch me aan van 'KOOP ME, KOOOOOP ME'.
Maar geldgebrek, en prioriteiten enzulks.
er was ook al eens een prachtige oorlog op zijn twitter lachte me dood toenquote:Op zondag 19 juni 2011 23:59 schreef Muchachooo het volgende:
Hmm, braddie maakt ook vrinden op facebook. een complete flame-war op zijn profielfoto
Bradley tochquote:Rosa Chin Pff, ik heb het je nu al meerdere keren uitgelegd... Bepaalde dingen die je doet irriteren mij gewoon, je stomme grapjes en je gezeur over stress enzo. En ik denk dat je het beste gewoon niet meer op mij in kan gaan (mij lukt het niet om mn mond te houden), dan kan er ook geen irritatie, discussie of ruzie meer ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |