Sorry er ontbrak nog wat essentiele infoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef OverRated het volgende:
TS, stop eens met het editten van je OP
Nu staat er dat je iPad lichter is dan een iPhone (A)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Sorry er ontbrak nog wat essentiele info
Goede verbinding, volwaardige browser, en goedkope prijs.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef 12345r het volgende:
HTC HD2.
Big ass scherm, draait android, wat wil je nog meer...
[ afbeelding ]
Goede verbinden en volwaardig browser is aanwezig.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:33 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Goede verbinding, volwaardige browser, en goedkope prijs.
Haha, jullie nog steeds met dat belminuten tellen in Nederland.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef 12345r het volgende:
[..]
Goede verbinden en volwaardig browser is aanwezig.
Goedkope prijs... 27,50 pm 450 belminuten / 900 sms vind ik ook niet zo gek duur
Bijnaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha, jullie nog steeds met dat belminuten tellen in Nederland.
Je bent in het midden van een belangrijk gesprek:
"O ik heb je iets belangrijks te melden"
*Pluffff
"Wat is er gebeurt.?"
"Ik moet afhaken. Ik heb geen belminuten meer."
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha, jullie nog steeds met dat belminuten tellen in Nederland.
Je bent in het midden van een belangrijk gesprek:
"O ik heb je iets belangrijks te melden"
*Pluffff
"Wat is er gebeurt.?"
"Ik moet afhaken. Ik heb geen belminuten meer."
Ik heb onbeperkt bellen, texten, en internet allemaal op mijn mobiel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:51 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
BijnaHoe werkt het dan waar jij bent?
huawei is een japans merk. op dit moment zie je het vooral voor mobiel internet usb's voor je pc.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellen, texten, en internet allemaal op mijn mobiel.
Als ik dat thuis wil, dan kan ik ook een vaste lijn verbinding aanschaffen, die ook nog eens beetje betrouwbaarder is
Ik mag ook kiezen vanuit verschillende modellen telefoons (waaronder vele smartfoons). De een is net iets beter dan de ander, ze zijn allemaal net anders.
Voor $10 meer in de maand, mag ik ook onbeperkt internationaal bellen. Daarop heb ik niet geabonneerd, want internationaal bellen doe ik nooitEn Canada telt niet
Ik gebruik op dit moment een Huawei (ja de naam is niet bekend) maar ga wel upgraden
Dus je zit ergens in Azië?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik heb onbeperkt bellen, texten, en internet allemaal op mijn mobiel.
Als ik dat thuis wil, dan kan ik ook een vaste lijn verbinding aanschaffen, die ook nog eens beetje betrouwbaarder is
Ik mag ook kiezen vanuit verschillende modellen telefoons (waaronder vele smartfoons). De een is net iets beter dan de ander, ze zijn allemaal net anders.
Voor $10 meer in de maand, mag ik ook onbeperkt internationaal bellen. Daarop heb ik niet geabonneerd, want internationaal bellen doe ik nooitEn Canada telt niet
Ik gebruik op dit moment een Huawei (ja de naam is niet bekend) maar ga wel upgraden
De VS (NH)quote:
Ja klopt. Ik kocht hem omdat hij toen goedkoop was. Maar ik mag wel kiezen uit een nogal brede assortiment smartfoons onder mijn abo hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huawei is een japans merk. op dit moment zie je het vooral voor mobiel internet usb's voor je pc.
Huawei is Chinees. Ik heb ik Thailand een Huawei USB router en het zijn de standaard routers die je bij een internet landline krijgt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:57 schreef gogosweden het volgende:
[..]
huawei is een japans merk. op dit moment zie je het vooral voor mobiel internet usb's voor je pc.
Lage stralingswaarde ? Waar/ hoe is dat aangeduid ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ]
Nokia c1-01
cheap, goed geluid, lage stralingswaarde. Voor internet gebruik ik mijn ipad wel.
De nokia is lichter dan een iphone. betere accuduur ook.
Nicequote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Hyperdude het volgende:
3310![]()
What else?
oja: omdat ie niet dood gaat.
Ik gebruik zo'n ding eigenlijk meer om mee te internetten dan om te bellen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:18 schreef SuperwormJim het volgende:
Om te bellen en sms'en, ik ben niet zo'n patser. Ik heb geen compensatie nodig
[ afbeelding ]
Ff googlen op je toestel en SARquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef Hoedjeman het volgende:
[..]
Lage stralingswaarde ? Waar/ hoe is dat aangeduid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |