Je liegt weer!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
En dat weet jij als sbs-6 kijker?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Voor mij is het een paradijs veel beter dan hier in Nederland en ja geen enkele land is perfect maar waarom leid je af van het oorspronkelijke onderwerp? ja niks meer te zeggen he?
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen landquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:30 schreef TrippleDistilled het volgende
[..]
je wou dus eigenlijk gewoon een PVV bash topic openen. Alsof alle Nederlanders denken
dat Moslims dom zijn en de Islam verachten. Tevens als jij je hier zo loopt te uiten als een ultranationalistische turk dan
roep je natuurlijk ook niet de liefde over je heen.
Je snapt de interwebz gewoon niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:32 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik heb echt de schijt aan de PVV maar als mensen gaan roepen dat AKP haat zaait dan geef ik ze een voorbeeld uit eigen land
en ik zie heel veel reacties als moslimsturken
daarom denk ik zo
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:31 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad helemaal klaar met jou. De perfecte staat(svorm) is een utopie maar als het
daar zo veel beter is waarom ben je hier dan nog?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
ik ben minderjarig en als ik mijn diploma haal ben ik weg in de staat waar alles zo goed geregeld is52% belasting
mijn vader heeft afgelopen jaar 20000 euro belasting betaald en dan zie ik op Fok! kkrturken die alleen maar van een uitkering levenik ben helemaal klaar met jullie domme meelopers
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.quote:
ook IRL maak ik het meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:34 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je snapt de interwebz gewoon niet.
weer een domme vooroordeelquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:36 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij kan daar zijn vrouw beter mishandelen.
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.quote:
Ik doe Havoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Hey TS is wens je veel succes met je mbo diploma schoonmaak in Turkije, lekker cashen enzo. Turkse vlag in de tuin.
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.quote:
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je postsquote:
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:39 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Nog meer centjes. Want zoals ik begrijp uit je OP vind je economische welvaart veel belangrijker dan sociale welvaart.
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
zie jij economische vooruitgang niet als een voordeel? dan ben je te dom dat ik niet meer ga reageren op je posts
of wil je dat Turkije net als griekenland werd? (retorische vraag)
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Sociale welvaart is er in turkije meer dan hier het is alleen de media in Turkije die dat beeld verpest
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks vanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef coban het volgende:
[..]
Jij beweert indirect dat alle andere partijen voor economische achteruitgang zorgen.
Mensen die altijd meteen roepen dat het een feit is zonder een bron of enkele onderbouwing.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dat is een FEIT kijk maar naar het verleden van Turkije ze bakken er niks van
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Sociale welvaart in de zin van mediavrijheid, gelijkheid mannen en vrouwen in recht enz? Geloof er
niks van. Heb wel het boekje gelezen 'Het zijn net mensen'.
Daarom hebben we nou een rechts kabinet die het sociale stelsel wil inperkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Hollanders die denken dat Nederland superieur is 52% belasting heffen en dan zeggen dat er teveel uitkeringen worden getrokken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |