Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
same herequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat staat er na 20:00 nog open? *mobiel, klote met rooster*
na 23.00 pasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 2 3 | 16:00 – 17:00 DJ Broertje 18:30 – 20:30 Melting [Hollandse Glorie met een knipoog] 20:30 – 23:00 Surprise Show |
okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Charmed, als Knetter kan draaien kan iedereen het!
Doe nou eens PM'en/DM'en! Ik ben niet constant in dit topic aanwezig. Damn.quote:
Jaja, is een hele omweg op mobiel om dm/pm te sturen, niet zo boos doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nou eens PM'en/DM'en! Ik ben niet constant in dit topic aanwezig. Damn.
Volgensmij kan ik een hoop terugkijken op uitzending gemist danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef mr-green het volgende:
Oja Jofu ik ga straks even kijken wat ik nou heb opgenomen met mijn telefoon
Volgens mij wel een stuk van Foo Fighters
Enne die website van 3voor12 werkt niet
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja, is een hele omweg op mobiel om dm/pm te sturen, niet zo boos doen.
Dat verwachtte ik ook niet, als je het niet gelezen had had ik alsnog een dm of pm gestuurd, en had ik niet gezeurd over dat het niet gelezen wordt. Niet meteen zo boos gaan doen dan..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.
Geef ook even een liter uit mijn naam, dan hoeven ze bij mij geen diabetes bloed af te tappen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef robdriessen het volgende:
Kusjes uit de bloedbank! Wish me luck...
Jij bent best boos vandaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.
Ik ben niet boos. Het staat duidelijk in de OP. Iedereen doet het, behalve jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet, als je het niet gelezen had had ik alsnog een dm of pm gestuurd, en had ik niet gezeurd over dat het niet gelezen wordt. Niet meteen zo boos gaan doen dan..
Die taart vanochtend was toch niet genoeg.. en de vertraging die ze op gaat lopen terug naar huis gaat ook niet echt helpen ben ik bang.. iets met beperkt treinverkeer rondom Den Bosch..quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
GODVERDOMME TYFUSKANKER IK STOOTTE M'N TEEN
Ik doe het alleen niet als ik mobiel zit.. en ja, helaas meld ik me vaak overdag aan als ik aan het werk ben, en dus mobiel zit..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Het staat duidelijk in de OP. Iedereen doet het, behalve jij.
Neem dat van Fayequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef mr-green het volgende:
jongens. heeft iemand misschien een nieuw lichaam voor mij?
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef mr-green het volgende:
jongens. heeft iemand misschien een nieuw lichaam voor mij?
Ik eet mods voor ontbijtquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijn
[..]
Ik eet mods voor ontbijt
Waarom draai jij niet meer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijn
[..]
Ik eet mods voor ontbijt
Te weinig zinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Waarom draai jij niet meer?
Ik heb je 'het is SperzieBoonToon-jinle gemist.
ik ben er klaar voor.... altijd klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal je het bezuren
Ook met mobiel kan je DM'en.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe het alleen niet als ik mobiel zit.. en ja, helaas meld ik me vaak overdag aan als ik aan het werk ben, en dus mobiel zit..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |