Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
same herequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat staat er na 20:00 nog open? *mobiel, klote met rooster*
na 23.00 pasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Jofunu-kun het volgende:
1 2 3 | 16:00 – 17:00 DJ Broertje 18:30 – 20:30 Melting [Hollandse Glorie met een knipoog] 20:30 – 23:00 Surprise Show |
okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens Charmed, als Knetter kan draaien kan iedereen het!
Doe nou eens PM'en/DM'en! Ik ben niet constant in dit topic aanwezig. Damn.quote:
Jaja, is een hele omweg op mobiel om dm/pm te sturen, niet zo boos doen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Doe nou eens PM'en/DM'en! Ik ben niet constant in dit topic aanwezig. Damn.
Volgensmij kan ik een hoop terugkijken op uitzending gemist danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:31 schreef mr-green het volgende:
Oja Jofu ik ga straks even kijken wat ik nou heb opgenomen met mijn telefoon
Volgens mij wel een stuk van Foo Fighters
Enne die website van 3voor12 werkt niet
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaja, is een hele omweg op mobiel om dm/pm te sturen, niet zo boos doen.
Dat verwachtte ik ook niet, als je het niet gelezen had had ik alsnog een dm of pm gestuurd, en had ik niet gezeurd over dat het niet gelezen wordt. Niet meteen zo boos gaan doen dan..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.
Geef ook even een liter uit mijn naam, dan hoeven ze bij mij geen diabetes bloed af te tappen..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef robdriessen het volgende:
Kusjes uit de bloedbank! Wish me luck...
Jij bent best boos vandaag.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja en? Daar kan ik ook niks aan doen. Je kan niet verwachten dat wat je hier meldt constant maar gelezen wordt. Zo werkt dat niet. Maar je staat erop hoor.
Ik ben niet boos. Het staat duidelijk in de OP. Iedereen doet het, behalve jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat verwachtte ik ook niet, als je het niet gelezen had had ik alsnog een dm of pm gestuurd, en had ik niet gezeurd over dat het niet gelezen wordt. Niet meteen zo boos gaan doen dan..
Die taart vanochtend was toch niet genoeg.. en de vertraging die ze op gaat lopen terug naar huis gaat ook niet echt helpen ben ik bang.. iets met beperkt treinverkeer rondom Den Bosch..quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
GODVERDOMME TYFUSKANKER IK STOOTTE M'N TEEN
Ik doe het alleen niet als ik mobiel zit.. en ja, helaas meld ik me vaak overdag aan als ik aan het werk ben, en dus mobiel zit..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben niet boos. Het staat duidelijk in de OP. Iedereen doet het, behalve jij.
Neem dat van Fayequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef mr-green het volgende:
jongens. heeft iemand misschien een nieuw lichaam voor mij?
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef mr-green het volgende:
jongens. heeft iemand misschien een nieuw lichaam voor mij?
Ik eet mods voor ontbijtquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijn
[..]
Ik eet mods voor ontbijt
Waarom draai jij niet meer?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:52 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag mijne momenteel hebben, dan heb jij lekker pijn
[..]
Ik eet mods voor ontbijt
Te weinig zinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Waarom draai jij niet meer?
Ik heb je 'het is SperzieBoonToon-jinle gemist.
ik ben er klaar voor.... altijd klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vroeg of laat zal je het bezuren
Ook met mobiel kan je DM'en.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik doe het alleen niet als ik mobiel zit.. en ja, helaas meld ik me vaak overdag aan als ik aan het werk ben, en dus mobiel zit..
ikquote:
Klopt, maar heel omslachtig, en dat duurt dan lekker lang.. de knoppen bovenin zijn er nml niet meer, je gaat meteen je pm box inquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:56 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
wie gaat er na 17.00 draaien
of mag ik dan nog even doorgaan
Hier nog niet, wel op WA heel even..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef mr-green het volgende:
Iemand mijn grote vriendin Faye al gespot hier?
Met liefde, hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar heel omslachtig, en dat duurt dan lekker lang.. de knoppen bovenin zijn er nml niet meer, je gaat meteen je pm box in
Maar goed, dankje voor het erop zetten
Vond je dat rode betraande niet prachtig dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:02 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Fijn![]()
Kunnen we weer ongestoord zwoel naar elkaar kijken
Alles van jou is prachtig! Ook het rode betraande, alleen is het zonder nóg mooier. Snap je?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vond je dat rode betraande niet prachtig dan?
Ja, ik moet morgen weer op tijd eruit. Donderdag uitslapenquote:
Charmeurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alles van jou is prachtig! Ook het rode betraande, alleen is het zonder nóg mooier. Snap je?![]()
Kwijlquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een liefde en kwijl en slijm hiero.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en slijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil je de schedel wel inbeuken, hoor?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:09 schreef Outpost76 het volgende:
Wat een liefde en kwijl en slijm hiero.
Laat hem, hij is gewoon jaloersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je de schedel wel inbeuken, hoor?!
Maar maar ik zei toch heulemaal niet dat er wat mis mee is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wil je de schedel wel inbeuken, hoor?!
Ik wilde het nog wel met liefde doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat hem, hij is gewoon jaloers
Helemaal niet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Laat hem, hij is gewoon jaloers
quote:
Ik zei niet dat ik het niet met liefde zou doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Maar maar ik zei toch heulemaal niet dat er wat mis mee is.![]()
Ik heb nog geen outfit, geen inspiratie whatsoeverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Pics van het ene outfit en pics van het andere outfit
Ja maar met of zonder liefde vind ik t heulemaal niet lief en aardig enzo...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zei niet dat ik het niet met liefde zou doen
Ahquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb nog geen outfit, geen inspiratie whatsoever
Doeiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Doe gewoon dat ene rokje bij dat topje met die oorbellen, dat doet het altijd goed
Nu moet ik eten en even centjes verdienen, misschien draai ik morgen nog wel een uurtje ofzo.
Doeiiii
Flauwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja maar met of zonder liefde vind ik t heulemaal niet lief en aardig enzo...
Tschussquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:17 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ah
Doe gewoon dat ene rokje bij dat topje met die oorbellen, dat doet het altijd goed
Nu moet ik eten en even centjes verdienen, misschien draai ik morgen nog wel een uurtje ofzo.
Doeiiii
middagquote:
jaquote:
Yep.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:33 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik zie wel zowiezo ben ik er uit om 18.30 dan ging jij toch
okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep.....
Van mij mag je blijven draaien tot half 7 hoor.
denk het nietquote:
Was ik eerder nodig?quote:
ik draai nuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Was ik eerder nodig?
Anyway, draait er nu echt wel een DJ? Ik hoor regelmatig dezelfde muziek langs komen.
ik heb net wat nummers van Herman brood gedraaitquote:
quote:
Dan zit ik blijkbaar vanaf het moment dat ik gestopt ben, naar de automaat te luisteren!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ik heb net wat nummers van Herman brood gedraait
guppie is uit hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan zit ik blijkbaar vanaf het moment dat ik gestopt ben, naar de automaat te luisteren!
Ja maar er is ook een andere automaat.quote:
oke ik moet nu eten wil jij het overnemen ToTquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja maar er is ook een andere automaat.
Ah right, ff gerefreshed, en nu hoor ik heel andere muziek.
Ow is goed!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:48 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
oke ik moet nu eten wil jij het overnemen ToT
okequote:
quote:
idd ja!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef robdriessen het volgende:
Niets ten nadele van de bewuste DJ's, maar het valt me op dat er af en toe DJ's *ineens* vandoor moeten vanwege wat voor reden dan ook. Gelukkig is er meestal wel backup in het forum, maar een waarschuwing een aantal minuten vooraf geeft de inval-DJ wat tijd om zijn software op te starten.
Koelkast natuurlijk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef robdriessen het volgende:
En de vraag is: Wie gaat er draaien tijdens de Surprise show?
Patje? Mono? Henny Huisman? Alle ONZ Mods bij elkaar in 1 ruimte?
Speculeert u maar!
Ik heb een vermoeden dat het Mono wel eens kan zijn.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef robdriessen het volgende:
Speculeert u maar!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik hoop dat je leuke muziek draait want speciaal voor jou zet ik hem straks aan
Niet te happy hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
En dan nu de Happy Happy Joy Joy song!
Oew die wilde ik altijd nog downloaden!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:04 schreef robdriessen het volgende:
En dan nu de Happy Happy Joy Joy song!
ow ik werd daar wel door aangetrokkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... ik hoop niet dat je 's Neerlands topartiesten verwacht, want die gaan er niet echt voorbij komen.
![]()
Maar leuk dat je speciaal voor mij intuned.
Ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:00 schreef robdriessen het volgende:
Speculeert u maar!
quote:
Oh help, wordt het van het kaliber Piratenzender, volksmuziek en Ome Henk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... ik hoop niet dat je 's Neerlands topartiesten verwacht, want die gaan er niet echt voorbij komen.
![]()
Maar leuk dat je speciaal voor mij intuned.
Erger!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oh help, wordt het van het kaliber Piratenzender, volksmuziek en Ome Henk?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:10 schreef robdriessen het volgende:
Toch zo jammer dat John Denver dit gejat heeft van de Hermes House Band, he?
Kinderen voor Kinderen, Chipz! en Spangas?quote:
Nog erger!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Kinderen voor Kinderen, Chipz! en Spangas?
Ik ben stoer, ik regel dat gewoon even.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Echt? En dan meteen 2 1/2 uur? Waarom geloof ik dat nou niet.
Yeah right! Nou kom je niet geloofwaardig meer over, Samzz!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben stoer, ik regel dat gewoon even.
Nu durf ik ECHT niet meer te luisteren!quote:
Dat genre en erger....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu durf ik ECHT niet meer te luisteren!
"Hey Marloes?"
Je ongeloof in mij stemt me droevigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Yeah right! Nou kom je niet geloofwaardig meer over, Samzz!
Maar als je nou zegt dat je het samen met iemand anders zou doen, dan ben ik geneigd je te geloven.quote:
Dan zou de hele verrassing eraf zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als je nou zegt dat je het samen met iemand anders zou doen, dan ben ik geneigd je te geloven.
Damn.... via een omweg laat ze nog niets los.quote:
ja hoorquote:
Hmm, wilde doe maar voorproefje doen eigenlijk..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, ik moet morgen weer op tijd eruit. Donderdag uitslapen
Niet helemaalquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Damn.... via een omweg laat ze nog niets los.![]()
Maar als jij het was, dan was de verrassing er nu toch af.
Ik ben zo klaar als een klontje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:25 schreef ToT het volgende:
Melting, sta je al klaar om over te nemen?Dit is mijn laatste nummer!
Ik zei niet dat ik zo klaar kwam als een klontje.quote:
Jordy was slecht.... maar dit is slechter!quote:
Dit is ernstig!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Jordy was slecht.... maar dit is slechter!
Het wordt zo meteen nog erger....quote:
Ben jij mee aan het zingen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Verliefdheid is een toverbal met meer dan duizend smaken! Zal cupido je raken, schreeuw je 't van de daken!
Tot 20.30 uur!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:37 schreef robdriessen het volgende:
Zet nu in: Tot welk tijdstip houdt Rob het vol hiernaar te luisteren!
okequote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
En morgen leren we de letter P, jongens en meisjes!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:39 schreef robdriessen het volgende:
En morgen leren we de letter P, jongens en meisjes!
Nee, ik zit in de trein en kan niet luisteren of roosterzaken regelenquote:
Stop er zo meteen maar wat peterselie extra in dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef robdriessen het volgende:
*haalt peterselie uit z'n oren*
Sorry, wat?
Mis je nu BZB.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, ik zit in de trein en kan niet luisteren of roosterzaken regelen
Ik verwacht op z'n minst One Two Trio, Zangeres Zonder Naam, Andre van Duin en Bertus Staigerpaip.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Stop er zo meteen maar wat peterselie extra in dan.
Want vanaf zo meteen gaan we echt beginnen!
Geen van die allen. Ook niet die van Stan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik verwacht op z'n minst One Two Trio, Zangeres Zonder Naam, Andre van Duin en Bertus Staigerpaip.
Nee..... helemaal geen van die....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:45 schreef robdriessen het volgende:
Heideroosjes? Raggende Manne? Janse Bagge Band? (Nu houd ik op met raden
Blehquote:
Whahaha..... Rob zit hier een hele tijd te raden, en raad er geeneen goed.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
BlehWaarschijnlijk ook WCE, Plork en de Aannemers en de Dikke Lul Band?
WCE is niet fout...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Whahaha..... Rob zit hier een hele tijd te raden, en raad er geeneen goed.
En jij meteen een paar.
Nu trouwens WCE.
Ja en jaquote:
Nee.... Grieks stuk lievelingsvlees.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:51 schreef Samzz het volgende:
Pannenkoek, pannenkoek, pannenkoek in je onderbroek
Dat was de eerste die ik kon verzinnen met etenquote:
Nee.... de Frikandellen medley!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:54 schreef robdriessen het volgende:
Doe mijn unne Mexicano en een kaassouffle?
Nee Samzz.... dit gaat niet over jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:56 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaatje over een leuke jongedame.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee Samzz.... dit gaat niet over jou.
Mmm..... het gaat over een blondje..... ben jij blond?quote:
Maar niet dom!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm..... het gaat over een blondje..... ben jij blond?
Ik had Nick en Simon verwacht ofzoquote:
Andijvie is niet in het seizoen. Da's te duur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:02 schreef Melting het volgende:
@ Rob.... Annabel zingt over andijvie.... misschien een tip voor in je oren?
Nee..... dat is toch geen muziek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:05 schreef charmed_angel het volgende:
Nou dan kan ik nog wel even 2 lange schroeven gaan zoeken
Ik was even een buro in elkaar aan het zetten
[..]
Ik had Nick en Simon verwacht ofzo
Ben er al even maar zat net Guppie te bewerken en alle dubbelen er handmatig uit te halen.quote:
Foei Samzz.... vloeken hoort niet bij en jongedame. Ga je mond spoelen!quote:
Goffer stond ik net op t balkon.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een plaatje voor de werkelozen onder ons.
Nu mag hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Foei Samzz.... vloeken hoort niet bij en jongedame. Ga je mond spoelen!
En nu mis je mijn muziekjes ook nog!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nu mag hetDie lui kosten me vijf jaar van m'n leven aan vertragingen
Kwaliteitsmuziekje hè?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Outpost76 het volgende:
[..]Dat je dit allemaal op je hd heb staan zeg!
quote:
Hey Valhallen.quote:
Je kan nog een uurtje genieten van kwaliteitsmuziekjes!quote:
Tot een uur = Volquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:25 schreef ValHallen het volgende:
Man ik ben echt moeZal me niks verbazen als ik over 2 uur op mijn nest lig. En ik wilde nog een show gaan doen vandaag...
Ie maakt mien de pis niet lauw is Jovinkquote:
Ik zie het nu pasquote:
Oppergod Maassen eenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ie maakt mien de pis niet lauw is JovinkVele klasses beter dan Maassen
Straks.... goed?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Doe mij is een link via pm ofzo met wat nummers zoals dit!![]()
Oké... jou heb ik al om.quote:
Hij is geen oppergod. Zielig ventje zonder humor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik zie het nu pasDan heb ik niks gezegd
![]()
[..]
Oppergod Maassen eensmiley geven
Ik heb zin in Carnaval door deze muziek..
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
Zo meteen een nummer over kleine gele wezentjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |