Dan raad ik je toch aan om even de statistiek boekjes te raad te gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.
ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.
Wat bedoelde je dan met ongeveer, een klein deel? Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan om even de statistiek boekjes te raad te gaan.
Ik ken mijn club beter dan jij en de hooligans zijn natuurlijk kleiner dan de normale supporters van het clubquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
on·ge·veer bw zonder de precieze plaats, tijd, het precieze aantal enz. te (kunnen) noemen; om en nabij, plusminus: het is ~ elf uurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
Allahu Akbarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef steve.T het volgende:
welke gare club neemt er een logo van een vent met een bivak muts.
Dat is vragen om problemen
allah akbar
Doe maar even een 95% betrouwbaarheidsinterval maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
on·ge·veer bw zonder de precieze plaats, tijd, het precieze aantal enz. te (kunnen) noemen; om en nabij, plusminus: het is ~ elf uur
Als jij zegt ongeveer alleen maar 100%, dan bedoel je dus tussen 75% en 125%. Dat lijkt me persoonlijk nog ruim.
Wait, what?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Doe maar even een 95% betrouwbaarheidsinterval maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ken mijn club beter dan jij en de hooligans zijn natuurlijk kleiner dan de normale supporters van het club
tevens heeft het club een aanhang van 15 miljoen supporters
Statistiek toch jonguh.quote:
Als je der in verdiept zou hebben zou je geweten hebben dat in het jaar 1980 tot 2000 bijna 75% van de engelse binnenlandse wedstrijden werd bijgewoond door meer dan 60% van de hooligan tak van de desbetrevende voetbal club. en dat zijn en boel supportersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met ongeveer, een klein deel? Nee.
Maar dan nog. Als jij zegt:quote:
Engelse hoolie's vergelijken met Turkse supportersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef steve.T het volgende:
[..]
Als je der in verdiept zou hebben zou je geweten hebben dat in het jaar 1980 tot 2000 bijna 75% van de engelse binnenlandse wedstrijden werd bijgewoond door meer dan 60% van de hooligan tak van de desbetrevende voetbal club. en dat zijn en boel supporters
RIPquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
Hoax. Toets is niet Engels, maar Belgisch![]()
[ afbeelding ]
turken zijn nog veel ergerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:35 schreef Internepper het volgende:
[..]
Engelse hoolie's vergelijken met Turkse supporters![]()
![]()
![]()
Hou gewoon je kop als je er niks vanaf weet, je wist niet eens dat Gala een voetbalclub was.
Hou maar opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:36 schreef steve.T het volgende:
[..]
turken zijn nog veel ergeralleen de turkse politie zijn pussies en ze houden al hun criminele cijfers geheim voor het publiek omdat ze dan never nooit bij de eu komen
Daarom bij groepsgemiddelden betrouwbaarheidsintervallen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:34 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dan nog. Als jij zegt:
Het is ongeveer elf uur, en ik kijk op de klok en het is half elf, dan geef je niet echt een betrouwbare indicatie.
Zelfde als met voetbalclubs. Bij voetbalclubs is hooguit 5% hooligan dan nog eens 10% word meegesleept doordat die wel moet vechten voor zijn plek, snap je?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef steve.T het volgende:
http://www.football-hooligans.org/turkish-hooligans.html
turkey is home to some of the world's most fanatical supporters. There culture is so strongly based on honour that people are prepared to kill to defend it. 80% of the Turkish population are below the poverty line and as with many other countries in the same situation, Turkey is a hotbed for football violence.
Dat denk ik dus nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
voor mensen die denken dat hooligans stoer zijn en respect verdienen.
Zeg ik toch ook niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef steve.T het volgende:
tja ik heb de site niet gemaakt
[..]
Dat denk ik dus niet
dat moet ik je toe gevenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |