quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je wordt straks mischien wel hbo-er, dan zijn de rapen pas gaar.
Dit is een foto van de hooligans van de club zoek het eens op zou k zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef steve.T het volgende:
welke gare club neemt er een logo van een vent met een bivak muts.
Dat is vragen om problemen
allah akbar
Die maffe supporters jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef steve.T het volgende:
dat is die maffe club die een aantal jaar geleden liverpool support heeft afgetuigt met kapmessen en houten stokken?
Denken dat je erbij hoortquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dit is een foto van de hooligans van de club zoek het eens op zou k zeggen
onder wat voor steen leef je als je Galatasaray niet kent?
en daar fan van zijn?quote:
Ik ben wel in het stadion geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
Denken dat je erbij hoort. Je bent vast nog nooit in het stadion geweest, snotneus.
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef steve.T het volgende:
[..]
en daar fan van zijn?ik zou mijn ogen uit de kop schamen.
Voetbal clubs met ongeveer alleen maar hooligans
Denken dat dat een grappige opmerking wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligans
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:25 schreef steve.T het volgende:
[..]
Denken dat dat een grappige opmerking was
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligans
lees het dan even 'snotneus'. "ongeveer alleen maar" dat staat niet gelijk aan alleen maarquote:
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef steve.T het volgende:
[..]
lees het dan even 'snotneus'. "ongeveer alleen maar" dat staat niet gelijk aan alleen maar
Dan raad ik je toch aan om even de statistiek boekjes te raad te gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.
ditquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Internepper het volgende:
[..]
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.
Wat bedoelde je dan met ongeveer, een klein deel? Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
Dan raad ik je toch aan om even de statistiek boekjes te raad te gaan.
Ik ken mijn club beter dan jij en de hooligans zijn natuurlijk kleiner dan de normale supporters van het clubquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
on·ge·veer bw zonder de precieze plaats, tijd, het precieze aantal enz. te (kunnen) noemen; om en nabij, plusminus: het is ~ elf uurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef steve.T het volgende:
[..]
Allahu Akbarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef steve.T het volgende:
welke gare club neemt er een logo van een vent met een bivak muts.
Dat is vragen om problemen
allah akbar
Doe maar even een 95% betrouwbaarheidsinterval maken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef n00b13 het volgende:
[..]
on·ge·veer bw zonder de precieze plaats, tijd, het precieze aantal enz. te (kunnen) noemen; om en nabij, plusminus: het is ~ elf uur
Als jij zegt ongeveer alleen maar 100%, dan bedoel je dus tussen 75% en 125%. Dat lijkt me persoonlijk nog ruim.
Wait, what?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef TrippleDistilled het volgende:
Doe maar even een 95% betrouwbaarheidsinterval maken.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Ik ken mijn club beter dan jij en de hooligans zijn natuurlijk kleiner dan de normale supporters van het club
tevens heeft het club een aanhang van 15 miljoen supporters
Statistiek toch jonguh.quote:
Als je der in verdiept zou hebben zou je geweten hebben dat in het jaar 1980 tot 2000 bijna 75% van de engelse binnenlandse wedstrijden werd bijgewoond door meer dan 60% van de hooligan tak van de desbetrevende voetbal club. en dat zijn en boel supportersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:28 schreef Internepper het volgende:
[..]
Wat bedoelde je dan met ongeveer, een klein deel? Nee.
Maar dan nog. Als jij zegt:quote:
Engelse hoolie's vergelijken met Turkse supportersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:33 schreef steve.T het volgende:
[..]
Als je der in verdiept zou hebben zou je geweten hebben dat in het jaar 1980 tot 2000 bijna 75% van de engelse binnenlandse wedstrijden werd bijgewoond door meer dan 60% van de hooligan tak van de desbetrevende voetbal club. en dat zijn en boel supporters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |