quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef steve.T het volgende:
is dat een voetbalclub![]()
![]()
ik dacht dat het een tak van de taliban was
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:09 schreef steve.T het volgende:
is dat een voetbalclub![]()
![]()
ik dacht dat het een tak van de taliban was
Je wordt straks mischien wel hbo-er, dan zijn de rapen pas gaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:11 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
heb er zelf niet voor gekozen maar na al dat gebash op fok! heb ik spijt
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:12 schreef TrippleDistilled het volgende:
[..]
Je wordt straks mischien wel hbo-er, dan zijn de rapen pas gaar.
Dit is een foto van de hooligans van de club zoek het eens op zou k zeggenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef steve.T het volgende:
welke gare club neemt er een logo van een vent met een bivak muts.
Dat is vragen om problemen
allah akbar
Die maffe supporters jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef steve.T het volgende:
dat is die maffe club die een aantal jaar geleden liverpool support heeft afgetuigt met kapmessen en houten stokken?
Denken dat je erbij hoortquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef 23ultrAslan23 het volgende:
[..]
Dit is een foto van de hooligans van de club zoek het eens op zou k zeggen
onder wat voor steen leef je als je Galatasaray niet kent?
en daar fan van zijn?quote:
Ik ben wel in het stadion geweestquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:22 schreef Internepper het volgende:
[..]
Denken dat je erbij hoort. Je bent vast nog nooit in het stadion geweest, snotneus.
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligansquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef steve.T het volgende:
[..]
en daar fan van zijn?ik zou mijn ogen uit de kop schamen.
Voetbal clubs met ongeveer alleen maar hooligans
Denken dat dat een grappige opmerking wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligans
Hij heeft gelijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:25 schreef steve.T het volgende:
[..]
Denken dat dat een grappige opmerking was
Dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Denken dat er voetbalclubs bestaan met alleen maar hooligans
lees het dan even 'snotneus'. "ongeveer alleen maar" dat staat niet gelijk aan alleen maarquote:
Ongeveer is bijna helemaal. Dat is ook pertinent onwaar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef steve.T het volgende:
[..]
lees het dan even 'snotneus'. "ongeveer alleen maar" dat staat niet gelijk aan alleen maar
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |