Dat hoor ik van meer mensen. Heb je 'm al eens helemaal opnieuw geinstalleerd?quote:Op maandag 4 juli 2011 19:52 schreef T.O.P het volgende:
Valt me wel op dat de Galaxy S naar mate je hem langer gebruikt, hij steeds slomer word en vaker hangt...
Ik heb geen idee meerquote:Op maandag 4 juli 2011 21:40 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Kandij is fucking druken een of andere klootzak heeft bedacht dat ik nodig ben bij de ontbijtdiensten. En ja als je 6 uur begint kan je natuurlijk ook wel ff doordraaien tot aan het diner tot 19.00 of 20.00 (daarna word het vaak rustiger).
Ik leg volgens mij ook nog 10 jaar achter met updaten CM7 is die veel verbeterd sinds versie 24?
via toepassingen ; actieve services software update sluitenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:17 schreef Terpentin07 het volgende:
Ik heb een aantal dagen geleden een update gedaan naar Gingerbread versie JVH, sindsdien gaat af en toe mijn toestel vanzelf uit en crashen bepaalde apps, ook heb ik het gevoel dat de batterij veel sneller leeg loopt. Zijn er nog meer mensen die dezelfde problemen hebben?
Probeer maar eens fatsoenlijk bedieningspersoneel te vinden. En dan niet van die 16-18 jarige snotneusjesquote:Op maandag 4 juli 2011 21:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee meer, update wel steeds btw. Batterijduur is dus fucking verneukt nu.
Beter doet je baas nieuwe mensen aannemen dan.
Drenthequote:Op dinsdag 5 juli 2011 19:54 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Probeer maar eens fatsoenlijk bedieningspersoneel te vinden. En dan niet van die 16-18 jarige snotneusjes.
Ik ga waarschijnlijk ff over na Juwe ofzo, of misschien wel stock.![]()
Heb hem nu gewoon stabiel nodig
Nee ik ben geen abonnement van plan .quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Je wil 1 ding niet en dat is een verouderde smartphone. Al helemaal niet als je een abbonement van plan was. Just sayin'.
Nu eist ook MS 15 euro per verkocht samsung toestelquote:
Die heb ik ook, alleen vind ik het batterij gebruik eigenlijk nog steeds hoog.quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:22 schreef Catch22- het volgende:
Ik draai nu GingerReal 7.1 met JVQ. Lijkt vooralsnog erg snel en zuinig.
Enige nadeel is het thema...
Ik heb mijn telefoon om mee te mailen/whatsappen/facebooken niet om te bellen o.i.d.quote:Op woensdag 6 juli 2011 23:50 schreef Catch22- het volgende:
Zo heel veel verschil zit daar allemaal niet in hoor.
Wat écht helpt is op gsm only te draaien, of sync uitzetten
Sinds september is het mij één keer overkomen, gewoon modem of 2.1 flashen iddquote:Op donderdag 7 juli 2011 06:53 schreef Luco het volgende:
Dus ik zo Juwe 5.1 flashen, is m'n IMEI opeens verdwenen...
Modem flashen verhielpt het gelukkig maar ik schoot toch wel even in de stress...
quote:Op donderdag 7 juli 2011 11:22 schreef Thomas B. het volgende:
Toch is het vreemd. Mijn batterij gaat ook ineens veel sneller leeg. Gisteravond vlak voordat ik naar bed ging van de lader gehaald en nu, 9 uur later, is ie nog maar op 29%. Terwijl ik sliep is ie dus leeggelopenHij zegt dat het batterijverbruik voor 44% door het android systeem komt, maar daar heb ik niks aan veranderd. Draai gewoon nog standaard gingerbread.
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:41 schreef rumiii het volgende:
[..]
via applicaties; actieve services software update sluiten
quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:07 schreef Apfel. het volgende:
Ik heb een SGS T-mobile branded toestel, klopt het dat hiervoor de nieuwe Android versie nog niet voor uitgekomen is? Via KIES zegt ie dat ik al de nieuwste versie heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |