Probeer de telefoon op te starten door deze knoppen in te houden:quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
HELP!!
Mijn telefoon gaat niet meer aan... Hij was leeg, ik heb m aan de oplader gehangen, aangezet, hij start wel op, ik krijg het deuntje en het T-mobilelogo, dan gaat ie naar dat S-logo en dat doet ie niks meer.. ja ff trillen maar meer niet
Wat is de oplossing???
Ook al es opgestart zonder je sim- en SD-kaart?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 23:02 schreef Vicky het volgende:
HELP!!
Mijn telefoon gaat niet meer aan... Hij was leeg, ik heb m aan de oplader gehangen, aangezet, hij start wel op, ik krijg het deuntje en het T-mobilelogo, dan gaat ie naar dat S-logo en dat doet ie niks meer.. ja ff trillen maar meer niet
Wat is de oplossing???
Dat had ik ook met een Iphone lader, zon kleine waar je een usb in kan stoppen. Hij reageerde nergens meer op, en de touchknoppen deden helemaal leip.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 20:39 schreef Pino112 het volgende:
Mijn cheapo Samsung opladertje doet het niet goed, zorgt ervoor dat mn foon niet meer reageert![]()
Omdat je dus de kernel hebt vervangen en zeer waarschijnlijk ook de launcher.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wrm zegt kies kan dit model niet updaten?
Betreft een nl phone alleen geroot
Doe es *#1234# bellen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 14:59 schreef mitchelll0181 het volgende:
Wrm zegt kies kan dit model niet updaten?
Betreft een nl phone alleen geroot
Ziekte vanwege reünie band(lid)?quote:
Haters gonna hatequote:Apple sleept concurrent Samsung voor de rechter
Smartphonemaker Apple begint een rechtszaak in Zuid-Korea tegen elektronicagigant Samsung. Het Amerikaanse bedrijf beschuldigt Samsung Electronics ervan meerdere patenten te hebben geschonden.
Het proces komt nadat Samsung in april al rechtszaken wegens patentbreuken had aangespannen tegen Apple in Zuid-Korea, Japan en Duitsland. Apple had geclaimd dat Samsung's Galaxy-smartphones niet meer dan 'slaafse nabootsingen' zijn van Apple's iPhone.
Wereldwijd zijn technologiebedrijven verwikkeld in een web van processen om hun marktaandeel in de tablet- en smartphonemarkt veilig te stellen. Samsung is een van de snelst groeiende producenten van smartphones met het Android besturingssysteem. Het Zuid-Koreaanse bedrijf is inmiddels de grootste concurrent van Apple op de tabletmarkt.
http://www.volkskrant.nl/(...)oor-de-rechter.dhtml
same here...nog 2 weken wachtenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:42 schreef Catch22- het volgende:
t-mobile branded wil ook niet updaten (mijn baas heeft een branded versie)
Inderdaad, en begin deze week hebben ze ook nog een patent toegewezen gekregen die het gebruik van meer vingers op een scherm beschrijft.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
AppleGezeik altijd met die patenten die toch nergens op slaan.
Op google maps kun je dat volgens mij wel invoeren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:49 schreef Parafernalia het volgende:
GPS X-Y: X 113.918 Y 382.221
GPS N-E: N 51.42760 E 4.79649
Weet iemand hoe en waar ik dit moet invoeren?
Kandij is fucking drukquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:51 schreef Pino112 het volgende:
Een fucking week geen posts, dat kan niet he?
Kandij; waar hang jij uit dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |