quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Mixende_match het volgende:
Hooi. Ik zoek een nummer, was pas op q music, voor die presentator het zomer nummer.
Is een beetje dance nummer, en een vrouw zegt dan in een beetje gebrekkig engels: what the fack
(echt met de a gezegd)
Thxxx
quote:Op zondag 19 juni 2011 20:42 schreef Mixende_match het volgende:
Hooi. Ik zoek een nummer, was pas op q music, voor die presentator het zomer nummer.
Is een beetje dance nummer, en een vrouw zegt dan in een beetje gebrekkig engels: what the fack
(echt met de a gezegd)
Thxxx
Nog niemand die het herkent? Ik vraag me nog steeds af waar ik t van kenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:40 schreef delano.888 het volgende:
In deze clip word enkele seconde een "danspasje" gedaan van 3:18 tot 3:21 (de eerste beweging met die wii controllers, op en neer tijdens loopbeweging)
Ik herken het en weet zeker dat ik het ergens anders heb gezien, of het is iets bekends van vroeger, of het is in de afgelopen tijd in een andere top40 clip geweest.
Ik zit er nu al een hele dag aan te denken waar ik het van herkenwie weet het?
quote:Op zondag 19 juni 2011 21:08 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nog niemand die het herkent? Ik vraag me nog steeds af waar ik t van ken
Ik wist wel dat ik niet gek was. Dankje.quote:
Misschien way off, maar het eerste wat in mij opkwam was:quote:Op maandag 20 juni 2011 15:50 schreef Wiegman het volgende:
Ik ben opzoek naar een nummer dat ik gisterochtend op de radio hoorde. Ik heb alleen geen idee welke zender er op dat moment op stond.
Het werd gezongen door een man, en de zin "You'll gonna miss him" kwam vaak voorbij, en het woord "everywhere/anywhere" kan ik mij nog herrinneren...
Het klonk rustig, een beetje slow-rock o.i.d.
www.google.comquote:Op maandag 20 juni 2011 18:28 schreef timmyboy1992 het volgende:
heeft er misschien iemand een andere site voor me waar ze meer verstand hebbe van muziek, ik vind dit waardelooss
www.nummergemist.nl als je dan gewoon rond dat tijdstip eens kijkt bij de verschillende radiostations. Zeker in de ochtend worden er niet heel veel nummers gedraaid ivm reclame en geouwehoer dus daar moet je redelijk snel doorheen kunnen scrollen. Wel snel zijn, want de lijsten zijn er maar voor de afgelopen drie dagen.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:16 schreef Wiegman het volgende:
Bedankt voor het meedenken!
Het liedje dat ik zoek is absoluut niet zo funky of swingend... Hij is rustiger qua tempo dan die van jou.
Ik verwacht wel dat het een oud nummer is, het zou maar zo een jaar of 30 oud kunnen zijn?
(maar dit is natuurlijk gokken, hij klonk erg mooi en als een klassieker, maar voor het zelfde geld is dit niet het geval)
Nee, het is een groep. 't is heel zoet.. hahaquote:
Heb hem al OMEGA Si te vas (Pee4Tee REMIX )quote:Op maandag 20 juni 2011 13:49 schreef ook_gek het volgende:
Ik zoek een dance / club versie van het volgende nummer.
Omega - que tengo que hacher.
Er is een club nummer waar ze een sample in gebruiken van bovenstaand nummer.
Iemand een idee hoe dat nummer heet of wie de remix gemaakt heeft?
Klopt, die is hier al eerder voorgekomen... Helaas ben ik kwijt welk nummer dat was...quote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Neraice het volgende:
Ben op zoek naar een liedje. Hoe die ging weet ik niet meer precies, maar de clip nog wel. Het was iemand die door een autotunnel liep en steeds werd aangereden maar gewoon doorliep, wel vrij bekend volgens mij. Iemand?
UNKLE - Rabbit In Your Headlightsquote:Op maandag 20 juni 2011 21:57 schreef Neraice het volgende:
Ben op zoek naar een liedje. Hoe die ging weet ik niet meer precies, maar de clip nog wel. Het was iemand die door een autotunnel liep en steeds werd aangereden maar gewoon doorliep, wel vrij bekend volgens mij. Iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |