Mocht je ooit US6.5-7 hebben, nieuw en goede shape dan kan je mij een pm sturen mits je vriendenprijs rekentquote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wie wil kopuh.. 2005 enzo nieuw in dooszzzz
[ afbeelding ]
Zo weining maar? Ze gaan nu toch ook al 10~ jaar mee ofzo?quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:09 schreef HAL9000S het volgende:
Mooi overzicht van alle Sb's ooit gemaakt (237 stuks)
http://www.sneakerfreaker(...)zer-sb-2010-2/popup/
9quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:23 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Zo weining maar? Ze gaan nu toch ook al 10~ jaar mee ofzo?
Dit dus, veels te duur voor 150~ had ik ze nog wel willen hebben. Die nieuwe new balance 1500 misschien voor het wifey kopen. Als iemand ze in maat 38 ziet zou ik het graag horen!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:17 schreef HAL9000S het volgende:
Geen idee, weet wel dat ze 200 euro retail zijn.
Voor het geld van die footscapes kan je 2 paar toffere schoenen halen. Sowieso moet je footscapes echt niet te groot kopen en betwijfel dat ze meer dan 1 paar 40 binnen krijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:20 schreef Atta-boy het volgende:
Welke NB's letates?
miss dat ik die footscapes wel haal met pijn in m'n hart. Als ik m'n stage gehaald heb als een soort traktatie voor mezelf![]()
Btw komen die jordan quai 54 nu wel weer uit in Amerika?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:33 schreef Nezhi het volgende:
Die Air Flows lijken net sokken aan de bovenkant. Werken die zoals de Nike Free Run, om je een bare-foot gevoel te geven?
Ze staan nu al voor 350 @ de baaiquote:Air Flow
The breathable and minimalistic upper construction of the Air Flow inspired future Nike running shoes including the Huarache, Presto and Free. Built to withstand the rigors of a marathon, yet bold enough to turn heads worn casually, Nike Sportswear will re-release the Air Flow for the first time in two original color ways fitting of the late ‘80s.
Belachelijk veel geldquote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ze staan nu al voor 350 @ de baai
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:18 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ze staan nu al voor 350 @ de baai
Zien er aardig lomp uit door die grote ruiten.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Belachelijk veel geldIk vind ze eig ook helemaal niet mooi
Tsja TZ release die erg gewild is... dan krijg je dat soort prijzen. Het is sowieso een vrij obscuur jaren '80 model dat niet door iedereen gewaardeerd is/zal worden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:47 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Belachelijk veel geldIk vind ze eig ook helemaal niet mooi
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:45 schreef vault_tec het volgende:
HAL, hoeveel paar heb je nou gekocht?Hubbie had er zoveel... eh ff tellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
Woon jij bij hubbie in de buurt? Zag het op FB voorbij komenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:54 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Hubbie had er zoveel... eh ff tellen hoor
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |