Ik werk in een schoenenzaak, ik koop dus normaliter geen schoenen onlinequote:
Eerst mad lang trollen en dan in een schoenenzaak werken. Lol'dquote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik werk in een schoenenzaak, ik koop dus normaliter geen schoenen onlineKleding zo nu en dan, maar dan via freshcotton e.d. Maar goed, schoenen zijn besteld.
Welke winkel?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:09 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Ik werk in een schoenenzaak, ik koop dus normaliter geen schoenen onlineKleding zo nu en dan, maar dan via freshcotton e.d. Maar goed, schoenen zijn besteld.
True.quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eerst mad lang trollen en dan in een schoenenzaak werken. Lol'd
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:21 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Eerst mad lang trollen en dan in een schoenenzaak werken. Lol'd
Kan ik niet zeggen, ben volledig anoniem aan het trolololololquote:
Schoenenreus, scapino, bristol?quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:35 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Kan ik niet zeggen, ben volledig anoniem aan het trololololol
Nee, het is geen prijsstunter, keten of franchise. Schoenspeciaalzaak/familiebedrijf (niet mijn familie overigens)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist dat dit zou gebeuren, zag het al in het WDJV-topic.quote:
Er is btw toch niks mee?quote:
Hahahahaquote:
quote:Eh wat draag ik: oud t-shirt van Wrangler, Poiak jeans van Diesel
I support my local skate shop. Ze hadden laatst binnen een maand hun hele voorraad vans verkocht. Hoezo veel vraag?quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:57 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Ik zou dat best wel kut vinden. Meer janoski's in mijn maat in de uitverkoop maar zou denken dat veel skateshops dan failliet gaan.
Ga nou niet ouwhoeren met foto's van iemand. not cool.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2011 17:54 schreef SHOOOTO het volgende:
Voor de Janoski liefhebbers, bij Hardcore Scheveningen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Rode 11 Janoski is al weg
Nike SB overigDamn, die rode SB's, hebbeh!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
Maar denk dat nike sb toch wel 1 van de belangrijke dingen voor een skateshop is. Vans kan je overal krijgen, supra ligt nu bij de britain.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:51 schreef don-diablo het volgende:
[..]
I support my local skate shop. Ze hadden laatst binnen een maand hun hele voorraad vans verkocht. Hoezo veel vraag?
Melbournes <3quote:
In het topic trollen waar sommige mensen echt van schoenen "houden" is dan wel cool?quote:Op woensdag 22 juni 2011 20:15 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ga nou niet ouwhoeren met foto's van iemand. not cool.
Nee, maar dit hoeft er niet bij gehaald te worden.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:20 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Maar denk dat nike sb toch wel 1 van de belangrijke dingen voor een skateshop is. Vans kan je overal krijgen, supra ligt nu bij de britain.
[..]
Melbournes <3
[..]
In het topic trollen waar sommige mensen echt van schoenen "houden" is dan wel cool?
quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:23 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Nee, maar dit hoeft er niet bij gehaald te worden.
20 incl.quote:Op woensdag 22 juni 2011 22:40 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Wie wil kopuh.. 2005 enzo nieuw in dooszzzz
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |