Omdat ik dat gewoon niet zie, jij kan het niet juist vinden, maar het is de baas die beleid maakt en als die het best vindt moet je niet zo zeuren en er zelf ook gebruik van maken als je dat wil.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat is er toch steeds dat jullie zo'n punt van die extra pauzes maken? Het is een voorbeeld, niet het enige. Het wordt inderdaad toegelaten, maar dat maakt het niet ineens juist. Ik vind het inderdaad oneerlijk dat mensen extra pauze nemen om een verslaving te voeden terwijl ik doorwerk.
Nou mooi. Dan zijn we daar in ieder geval uit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat is er toch steeds dat jullie zo'n punt van die extra pauzes maken? Het is een voorbeeld, niet het enige. Het wordt inderdaad toegelaten, maar dat maakt het niet ineens juist. Ik vind het inderdaad oneerlijk dat mensen extra pauze nemen om een verslaving te voeden terwijl ik doorwerk.
Ja maar het is niet eerlijk. Want vanuit haar visie is zij natuurlijk normaal (wat ik vanuit mijzelf ook heb, maar dan in veel minder mate en minder verregaande maatregelen) en zij is de 0-punt. Dus alles wat zij krijgt is normaal en wat andere mensen krijgen/extra krijgen is niet normaal. En tegen niet normaal staat natuurlijk een prijskaartje. Want anders is het niet normaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:14 schreef erodome het volgende:
[..]
Omdat ik dat gewoon niet zie, jij kan het niet juist vinden, maar het is de baas die beleid maakt en als die het best vindt moet je niet zo zeuren en er zelf ook gebruik van maken als je dat wil.
Wil je dat niet, miep dan niet over mensen die dat wel doen, want beleid weet je...
Waarom ga je dan niet mee even een luchtje scheppen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:09 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
[..]
Wat een onzin. In het bedrijfsleven beoordelen én belonen ze naar prestatie. Dus als rokers minder goed zouden presteren (wat natuurlijk een fabeltje is) zullen ze minder goed verdienen. Dus maak je niet zo druk...quote:Dus rokers gedragen zich best asociaal door vaker pauze te nemen, anderen met rook op te zadelen en vaker ziek te zijn
Nu nog niet nee. Just wait and seequote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Sqwurb het volgende:
[..]Ik rook dan in t weekend, of iig gwn als ik uitga of aan mn biertje zit en moet
wel eerlijk toegeven dat t dan lastig is om dan te stoppen ja. Maar door de weeks
blijf ik er wel vanaf en ik merk niet echt dat mn longen er heel zwaar onder lijden
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:49 schreef Pipo1234 het volgende:
Ben ik nou zo wereldvreemd of zijn rokers gewoon junks?
Dat doe ik ook. Als ik vrienden over de vloer heb, weet ik bij wie ik wel en niet kan roken. Zo kan een vriendin van mij niet tegen rook en dan zorg ik er ook voor dat ze er geen last van heeft.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef Catbert het volgende:Ik rook gewoon lekker af en toe een sigaartje en hou daarbij rekening met anderen en voel me niet in m'n kruis getast omdat dat niet meer binnen mag tegenwoordig.
Zal niet aan het begrip zelf liggen denk ik. Volgens mij bedoelt ie dat hij niet begrijpt dat mensen er niet mee kunnen stoppen. Ik begrijp dat ook niet namelijk. Ik ben in principe een niet-roker, alleen als ik op vakantie ben wil ik nog wel eens een week of 3 flink roken. Het slaat eigenlijk nergens op, maar geeft voor mij gewoon een beetje dat extra vakantie gevoel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:58 schreef Misan het volgende:
mensen die het begrip verslaving niet begrijpen
Wees blij dat je die associatie niet hebt (of juist wel hebt, ligt er maar net aan hoe je het bekijkt).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:15 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Zal niet aan het begrip zelf liggen denk ik. Volgens mij bedoelt ie dat hij niet begrijpt dat mensen er niet mee kunnen stoppen. Ik begrijp dat ook niet namelijk. Ik ben in principe een niet-roker, alleen als ik op vakantie ben wil ik nog wel eens een week of 3 flink roken. Het slaat eigenlijk nergens op, maar geeft voor mij gewoon een beetje dat extra vakantie gevoel.
Als ik terug ben van vakantie raak ik vervolgens geen peuk meer aan. Dan rook ik weer bijna een jaar niet. Dus in dat opzicht kan ik ook niet begrijpen dat mensen die bijvoorbeeld willen stoppen met roken zeggen dat ze maar niet kunnen stoppen. Wat mij betreft onzin, maar dat is allicht wat makkelijk gezegd.
Kloptquote:Op woensdag 15 juni 2011 00:37 schreef Re het volgende:
Een goede sigaar moet je ook niet inhaleren hè
Geen verslaafde nee.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |