SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Post de jouwe dan eens?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Een screenshot posten met de bedoeling dat je denkt dat het veel geld is
Wat is een filmmarathonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef DeLuna het volgende:
11 euro geloof ik. Net kaartjes gekocht voor een filmmarathon.
http://www.norvicus.reuni(...)ternetbankieren#Stap 2: Saldo bekijken (1)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:09 schreef Lindstrøm. het volgende:
[..]
Een screenshot posten met de bedoeling dat je denkt dat het veel geld is
Harry Potter filmmarathon met als laatste het nieuwe deel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Wat is een filmmarathon?
En hoezo heb je daar kaartjes voor nodig ?
Dat is nice man! Ben je dan niet heel lang in de bios?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Harry Potter filmmarathon met als laatste het nieuwe deel.
In de bioscoop uiteraard.
Dan mag ik toch hopen dat het geen marathon is met alle films.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:30 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Harry Potter filmmarathon met als laatste het nieuwe deel.
In de bioscoop uiteraard.
Inderdaad. Leuk in een land waar ze alle verbindingen checkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:25 schreef JSerry het volgende:
[..]
http://www.norvicus.reuni(...)ternetbankieren#Stap 2: Saldo bekijken (1)
slappe hap
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
250.000 euro
ik werk als creative pronounce pronozer
Zeker bij een Amerikaans frinkerbedrijf?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
250.000 euro
Ehm, dat is het wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:39 schreef Wootism het volgende:
[..]
Dan mag ik toch hopen dat het geen marathon is met alle films.
16uur is best lang namelijk...
Ja, best wel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:32 schreef coban het volgende:
[..]
Dat is nice man! Ben je dan niet heel lang in de bios?
Vet!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm, dat is het wel.
http://www.pathe.nl/artik(...)athon-met-alle-delen
Tering kijk dat schema, gewoon meer dan 24 uur.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm, dat is het wel.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm, dat is het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was in de vorige film.
[b]Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef AldoTheApache het volgende:[/b]
_O_ jij bent de grootste baas op FOK!
Aller tijden :D _O_ _O_
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:15 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]OH NEE, dat wist ik nog niet, je hebt alles verpest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Dat gaan we zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Tering kijk dat schema, gewoon meer dan 24 uur.
Hoe de neuk moet je ooit wakker blijven ?!
09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm, dat is het wel.
Wat wil je dan? Een complete zaal met trombose?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef MisterChirrel het volgende:
[..]
09:20 - 10:20 uur (fitness workout met trainer)![]()
Alsof al die 14-jarige obesitas patiëntjes aan fitness gaan doen, zo ja: ik wil beeldmateriaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:27 schreef Wootism het volgende:
[..]
Wat wil je dan? Een complete zaal met trombose?
Damn, op een gegeven zit je bij de fitnesstrainer.. dan wil je toch slapen lijkt me?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ehm, dat is het wel.
Op de zakelijke rekening staat alleen het saldo van mijn bedrijf wat zo succesvol is als een zak zout. Maar dat mag de pret niet drukkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef Lindstrøm. het volgende:
Zo weinig op je zakelijke rekening hebbenHeb je net je uitgaven gedaan dat je zo illiquide bent? Photoshop CS5 gekocht van dat geld?
Met paint mijn naam en reknr's weggeedit. Verder niets mee gedaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wie doet een photoshop check?
Als het daadwerkelijk een erfenis is moet je nu wel een enorme hekel hebben aan de belastingsdienst.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
250.000 euro
1 | javascript:document.body.contentEditable='true'; document.designMode='on'; void 0 |
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:03 schreef Wootism het volgende:
[..]
Als het daadwerkelijk een erfenis is moet je nu wel een enorme hekel hebben aan de belastingsdienst.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:04 schreef TimKuik het volgende:
Log in bij je bank.
Voer dit in in je adresbalk en druk op enter:
[ code verwijderd ]
Wijzig je saldo.
Winst?ik geef je aan bij breinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You can call me Commander.
quote:
Log in bij je bank.
[ code verwijderd ]
Wijzig je saldo.
Winst?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Log in bij je bank.
[ code verwijderd ]
Wijzig je saldo.
Winst?aight! thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Log in bij je bank.
[ code verwijderd ]
Wijzig je saldo.
Winst?Installeer Firebug, inspecteer element, wijzig, kijk nogmaals. WIN.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt ongeveer op het zelfde neer.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Installeer Firebug, inspecteer element, wijzig, kijk nogmaals. WIN.
Haa haa. Hij is jaloers.quote:
Hier stoer lopen doen, maar als een padvindertje koekjes komt verkopen, schop je die zeker van de deur af, dat soort volk al veel te vaak gezien namelijk...quote:
Ach joh, tante Truus kan mij ook even 1 miljoen erven via Javascript.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef zakjappanner het volgende:
[..]
Hier stoer lopen doen, maar als een padvindertje koekjes komt verkopen, schop je die zeker van de deur af, dat soort volk al veel te vaak gezien namelijk...
en ja,, ik ben een sloeber
Slimme oudersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
50 euro
En nog 15k van de erfenis van mijn opa op een spaarrekening, maar dat gaat pas open als ik 25 ben
Ik moet wel zelf mijn rijbewijs verdienen, daar heb ik dan weer geen zin inquote:
Padvinders vind ik inderdaad kutvolk, maar er zijn wél goede doelen waar ik aan geef. Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk naast mijn gewone baan. Dus nee, zon hufter ben ik niet en hoop ik nooit te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef zakjappanner het volgende:
[..]
Hier stoer lopen doen, maar als een padvindertje koekjes komt verkopen, schop je die zeker van de deur af, dat soort volk al veel te vaak gezien namelijk...
en ja,, ik ben een sloeber
Logisch om een studentenlimiet rekening te hebben met veel geld erop...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Me echte spaarrekening staat natuurlijk op een andere bank.
En daarboven staat 12 juni maar dat is wanneer me laatste bezoek was, voor de mensen die gelijk gaan lopen praten van kan nooit dit,dat.
[ afbeelding ]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Logisch om een studentenlimiet rekening te hebben met veel geld erop...
me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.
Uhuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Uhu
900.000 op een studentenrekening...
Er zijn interessantere manieren om zo'n bedrag te stallen, denk je niet?quote:
Niet iedereen komt uit '87 en werkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef bambino het volgende:
Echt wtf sommige mensen hier die serieus zijn met 2 euro of 5 euro
Laatste keer dat ik zo weinig geld had kreeg ik nog zakgeld
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zijn interessantere manieren om zo'n bedrag te stallen, denk je niet?
Of gewoon niet zoveel verstand van centjes verder?
Ja maar zet dan 900.000 euro op een spaarekeningquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.
Ok, dan ben je gewoon rijk genoeg om je geen zorgen te maken over de groei van je fortuintjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.
Ik krijg al genoeg rente op die andere, dit is slechts een bedrag wat ik gebruik. Als ik bijv. een mooie auto zie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zet dan 900.000 euro op een spaarekening
Dan krijg je nog fokking veel rente
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg al genoeg rente op die andere, dit is slechts een bedrag wat ik gebruik. Als ik bijv. mooie auto zie.
Niet..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik er niet zoveel van
Een goude aub!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet..![]()
Als je lief bent koop ik wel een keer een ijsje voor je.
Nee dat hoeft ook niet.quote:
Folders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet.
Laatste keer dat ik zakgeld kreeg was ik 13 ofzo. Ik neem toch aan dat de meeste mensen in dit topic 13+ zijn.
Ga folders lopen ofzo weet ik het.
Haha, ik zoek geen werk o.i.d. Dat komt later wel. Nu heb ik mijn oudersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga bij donertent werken arkadas, beter dan niks.
Zoals het hoort, aile her zaman 1 numara oldugu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, ik zoek geen werk o.i.d. Dat komt later wel. Nu heb ik mijn ouders. En nee, ik ben niet verwend ofzo, ik doe er namelijk een hoop voor terug.
Tja jou keuze, 3 euro geld hebben totaal, of beetje werken en wat meer geld hebben.quote:
Haha jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals het hoort, aile her zaman 1 numara oldugu.
Niet te serieus nemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:18 schreef bambino het volgende:
[..]
Tja jou keuze, 3 euro geld hebben totaal, of beetje werken en wat meer geld hebben.
Alleen maar een ijsjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet..![]()
Als je lief bent koop ik wel een keer een ijsje voor je.
1 van de regels van rijk worden is om goed te kijken of je profiteert en/of je het nodig hebt waaraan je je geld uitgeeft. Dus in dit geval is het niet profiterend voor me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Neem me dan mee naar een zonnig eiland ofzo
dat weet je helemaal nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:27 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
1 van de regels van rijk worden is om goed te kijken of je profiteert en/of je het nodig hebt waaraan je je geld uitgeeft. Dus in dit geval is het niet profiterend voor me.
Jawel.quote:
hehehehe sad cuti ko pickaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel.
1. Je hebt een vriend.
2. Je bent me type niet.
3. Ik zie geen geld in jou zonnige vakantie.
-------------------------------------------------------------- =
- xxxxx euro.
ma nevalja bratequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:38 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
ghahahaha molimte pogledaj slike brate, pisama si
ahhaha.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:39 schreef Shalimar het volgende:
[..]
ma nevalja brate
a jel imas stvarno toliko para ili sta?
Dat zijn rijke bitches.quote:
sto cu lagati bogamiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:40 schreef Shalimar het volgende:
[..]
lazes brate![]()
toliko para imat i onda na ovom forumu, nema sanse
Opleiding prvo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:44 schreef Shalimar het volgende:
[..]
a ti hljeb dragi, pa sta radis ovdije bre
ja bi se ispalijo na neku ostrvu
Ik was aan het werkquote:
Jammerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jawel.
1. Je hebt een vriend.
2. Je bent me type niet.
3. Ik zie geen geld in jou zonnige vakantie.
-------------------------------------------------------------- =
- xxxxx euro.
of ze hebben gewoon nooit de kans er voor gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Wat hebben mensen, eerlijk, weinig geld op hun rekening staan.. Hebben jullie nooit geleerd te sparen=
Haahahhaahhahaahhaha opbokken nou!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:46 schreef mega-worstje het volgende:
tonnetje of 4-5 op betaalrekening miljoentje of 8 op spaar
edit: vraagt u alstublieft niet om fotos ik heb geen zin om paint te gebruiken![]()
Oke.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Pokeren gaat zwaar klote de laatste tijd blijkbaar
Nee, ik kan niet sparen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Wat hebben mensen, eerlijk, weinig geld op hun rekening staan.. Hebben jullie nooit geleerd te sparen=
Ik weet nu niet of je serieus de tree fiddy grap niet kent of dat je mij loopt te trollen.quote:
Hoeveel vind je weinig?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:10 schreef Lindgren. het volgende:
Banken die afronden op honderdsten van centenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:14 schreef Vluchtdeur het volgende:
Iets teveel uitgegeven helaas. 0,41 cent
De maanden duren te lang.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |