Slimme oudersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:13 schreef Kaasrol het volgende:
50 euro
En nog 15k van de erfenis van mijn opa op een spaarrekening, maar dat gaat pas open als ik 25 ben
Ik moet wel zelf mijn rijbewijs verdienen, daar heb ik dan weer geen zin inquote:
Padvinders vind ik inderdaad kutvolk, maar er zijn wél goede doelen waar ik aan geef. Daarnaast doe ik vrijwilligerswerk naast mijn gewone baan. Dus nee, zon hufter ben ik niet en hoop ik nooit te worden.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:10 schreef zakjappanner het volgende:
[..]
Hier stoer lopen doen, maar als een padvindertje koekjes komt verkopen, schop je die zeker van de deur af, dat soort volk al veel te vaak gezien namelijk...
en ja,, ik ben een sloeber
Logisch om een studentenlimiet rekening te hebben met veel geld erop...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:33 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Me echte spaarrekening staat natuurlijk op een andere bank.
En daarboven staat 12 juni maar dat is wanneer me laatste bezoek was, voor de mensen die gelijk gaan lopen praten van kan nooit dit,dat.
[ afbeelding ]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:44 schreef Wootism het volgende:
[..]
Logisch om een studentenlimiet rekening te hebben met veel geld erop...
me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.
Uhuquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Tsja, toen ik toen me rekening ging aanvragen heb ik daarvoor gekozen. Veranderen komt nog wel een keer als ik tijd heb.
Klopt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Wootism het volgende:
[..]
Uhu
900.000 op een studentenrekening...
Er zijn interessantere manieren om zo'n bedrag te stallen, denk je niet?quote:
Niet iedereen komt uit '87 en werkt.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:59 schreef bambino het volgende:
Echt wtf sommige mensen hier die serieus zijn met 2 euro of 5 euro
Laatste keer dat ik zo weinig geld had kreeg ik nog zakgeld
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:58 schreef Wootism het volgende:
[..]
Er zijn interessantere manieren om zo'n bedrag te stallen, denk je niet?
Of gewoon niet zoveel verstand van centjes verder?
Ja maar zet dan 900.000 euro op een spaarekeningquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.
Ok, dan ben je gewoon rijk genoeg om je geen zorgen te maken over de groei van je fortuintjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:03 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb ik een andere spaarrekening ergens anders. Dit is mijn "gebruik" rekening waarvan ik geld gebruik.
Ik krijg al genoeg rente op die andere, dit is slechts een bedrag wat ik gebruik. Als ik bijv. een mooie auto zie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar zet dan 900.000 euro op een spaarekening
Dan krijg je nog fokking veel rente
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:05 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik krijg al genoeg rente op die andere, dit is slechts een bedrag wat ik gebruik. Als ik bijv. mooie auto zie.
Niet..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Eigenlijk geloof ik er niet zoveel van
Een goude aub!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Niet..![]()
Als je lief bent koop ik wel een keer een ijsje voor je.
Nee dat hoeft ook niet.quote:
Folders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:08 schreef bambino het volgende:
[..]
Nee dat hoeft ook niet.
Laatste keer dat ik zakgeld kreeg was ik 13 ofzo. Ik neem toch aan dat de meeste mensen in dit topic 13+ zijn.
Ga folders lopen ofzo weet ik het.
Haha, ik zoek geen werk o.i.d. Dat komt later wel. Nu heb ik mijn oudersquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ga bij donertent werken arkadas, beter dan niks.
Zoals het hoort, aile her zaman 1 numara oldugu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:12 schreef coban het volgende:
[..]
Haha, ik zoek geen werk o.i.d. Dat komt later wel. Nu heb ik mijn ouders. En nee, ik ben niet verwend ofzo, ik doe er namelijk een hoop voor terug.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |