En dan nog. Ik wil jou wel eens een zwaar aquarium zien uitpoepen!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Vijf beschuitjes later ben ik een heel klein beetje misselijk.
Wie wil dat nouquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan nog. Ik wil jou wel eens een zwaar aquarium zien uitpoepen!
Wie worden onze uitverkorenen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
HONDENMENSENZIJNSTINKMENSEN!!!!!![]()
Wie pakt vast de olie?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
HONDENMENSENZIJNSTINKMENSEN!!!!!![]()
Wie pakt vast de olie?![]()
Yeah, so? Weet je wel wat voor bacterien er allemaal in je vrouws mond rondhangen? En daar stop jij je tong in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Gatverdamme... Das vies.. Weet je waar zo'n beest allemaal kont met die tongen die verschrijving is expres
Ik durf wel met een zekere stelligheid te beweren dat ze haar kont niet gelikt heeft....quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, so? Weet je wel wat voor bacterien er allemaal in je vrouws mond rondhangen? En daar stop jij je tong in.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik durf wel met een zekere stelligheid te beweren dat ze haar kont niet gelikt heeft....
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn hond is anders heel zoet hoor.Hij is 14 en is groot en dik en heeft kleine grijze krulletjes en een oude hondensnoet en ligt de hele dag op de bank te slapen.
![]()
![]()
![]()
Als je dat zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn hond is anders heel zoet hoor.Hij is 14 en is groot en dik en heeft kleine grijze krulletjes en een oude hondensnoet en ligt de hele dag op de bank te slapen.
![]()
![]()
![]()
'Cause she likes them bitches!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je dat zovindt, waarom ben je dan in hemelsnaam lesbionic geworden?!!
Als bejaarden hun eigen kont konden likken, hadden we veel minder problemen in de zorg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bejaarden mogen ook niet op schoot en aan mijn handen likken!!
Om dames zoals jou te versieren, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je dat zovindt, waarom ben je dan in hemelsnaam lesbionic geworden?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever een hond in huis dan een bejaarde.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Om dames zoals jou te versieren, natuurlijk.
hihih als je mn navel kunt vinden mag je er een kusje op gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
oh gadver, krijg je zo'n pindakaas verhaal....quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een poes likt niet, die wordt gelikt. Of bedoelde je een ander soort poes?
Nooooooooooh dit is een grap die ik van een man verwacht!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een poes likt niet, die wordt gelikt. Of bedoelde je een ander soort poes?
Ik stel teleur hequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nooooooooooh dit is een grap die ik van een man verwacht!
Deal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hihih als je mn navel kunt vinden mag je er een kusje op geven
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.quote:
Oppassen jij!quote:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Deal.Waar woon je ook al weer precies?
[..]
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
NOU KOM MAAR OP ALS JE DURFT MET JE BREINAALD DAN. IK KAN EEN BREINAALD WEL HANDELEN HOOR *HMPFFFquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |