Oke maar wat is dan volgens jou echt Nederlands? Amsterdams, Haags of Rotterdams accent?quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:51 schreef Lyzio het volgende:
[..]
Nederland kent een ongelofelijk aantal accenten. De mensen die echt -denken- Nederlands spreken bestaan bijna niet meer. Ook in de Randstad niet.
Denk je echt dat een van die drie vreselijk platte accenten het 'echte' Nederlands isquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:55 schreef eight het volgende:
[..]
Oke maar wat is dan volgens jou echt Nederlands? Amsterdams, Haags of Rotterdams accent?
Nee, dat denk ik niet en daarom vraag ik het..quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:56 schreef Micson het volgende:
[..]
Denk je echt dat een van die drie vreselijk platte accenten het 'echte' Nederlands is?
Denk eens na man
Die chemische kanker die jullie uitstoten een G noemenquote:Op woensdag 15 juni 2011 22:22 schreef Chai het volgende:
Mensen die denken dat de zachte G een letter is.Lucht tegen je gehemelte aanblazen is gewoon lucht en geen letter.
Ga jij maar, eerst leren wat interpunctie is.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:14 schreef ikwoonhier het volgende:
nee waar jullie vandaan komen is perfect ik ben trots dat ik limburger ben
Ja punten en komma's. Je weet wel na het afsluiten van een zin een punt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:19 schreef ikwoonhier het volgende:
ja, dus jij denkt dat je slim bent. Interpunctie is de plaatsing van leestekens........................
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:22 schreef ikwoonhier het volgende:
ja, kijk naar jezelf. de zin van jouw klopt ook niet. De komma in die zin is overbodig.
Veel plezier daar in Limburg.quote:
Dat zijn dus gewoon inwoners van Limburg.quote:
Ik heb trouwens niks tegen Limburg. Ik ben er nooit geweestquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:27 schreef ikwoonhier het volgende:
dat zal zeker lukken. Mij bevalt het prima. Jij veel plezier waar jij bent.
Vergeet vooral niet te noemen dat jullie ook geen allochtonen hebbenquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:29 schreef ikwoonhier het volgende:
we hebben hier genoeg te doen. ik hoef teminste niet in een overvolle bus de stad in. En ik kan mijn kinderen lekker laten spelen in de velden en bossen. Beter dan in een overbevolkte stad waar je je kont niet kan keren.
Dat is een nadeel ja!quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet te noemen dat jullie ook geen allochtonen hebben
Die moet je wel hebben, anders tel je niet mee.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:32 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Vergeet vooral niet te noemen dat jullie ook geen allochtonen hebben
Bedoelde ermee dat het ook als voordeel genoemd moet worden...quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Die moet je wel hebben, anders tel je niet mee.
Deze man weet hetquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:01 schreef Micson het volgende:
[..]
Die chemische kanker die jullie uitstoten een G noemenHet klinkt alsof iemand een beroerte krijgt en tegelijkertijd zich verslikt in een hand vol chips.
![]()
Als je het in letters zou moeten uitdrukken is het ongeveer dit: CHXRCH
Noem het dan ook zo!
De enige normale G is een zachte
Ik kan me geen voordeel bedenken dat overeind blijft tegen alle nadelen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:33 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Bedoelde ermee dat het ook als voordeel genoemd moet worden...
Nou nee, niet dat ik een neger ben, maar heb wel een donker huidskleur (niet echt super donker) ouders komen van indonesië, maar ik ben 3 dagen gegaan voor 200 euro, ik heb 150 euro aan bonnetjes uitgegeven.quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:48 schreef feesbeeest het volgende:
[..]
Die hebben wel wat beters te doen, dan ¤80 te verspillen om wat te zuipen en naar een paar debielen op een podium kijken.
Een Marokkaan heet zoietsquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:36 schreef Guitar93 het volgende:
[..]
Nou nee, niet dat ik een neger ben, maar heb wel een donker huidskleur (niet echt super donker) ouders komen van indonesië, maar ik ben 3 dagen gegaan voor 200 euro, ik heb 150 euro aan bonnetjes uitgegeven.
Ja, dat wordt meestal wel verwacht in KLBquote:Op woensdag 15 juni 2011 23:38 schreef PfenisBaron het volgende:
[..]
te makkelijk knul, kun je inhoudelijk niet meepraten?
Van jou verwacht niemand iets hier, maak je niet druk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Ja, dat wordt meestal wel verwacht in KLB
Tegenwoordig niet meer neequote:Op woensdag 15 juni 2011 23:40 schreef Parietale_kwab het volgende:
[..]
Ja, dat wordt meestal wel verwacht in KLB
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |