Zo, wij zijn ook thuis! Schaap is nu bezig Senna in bed te brengen na een ernstig ingekort ritueeltje: pyjama aan en Dora kijken. Benieuwd of het lukt. Ze is er moe genoeg voor.
Anyway, ik vond het een heel geslaagde dag! het was dan misschien letterlijk in het water gevallen, maar dat maakte de dag neit minder leuk. Allereerst nog even bedankt Ssserpente en N. en niet te vergeten Lente dat we bij jullie thee mochten drinken. zo'n invasie in je huis! Zeker voor een toch al vermoeide Lente die ineens haar domein overvallen ziet door een stel graaiende dreumessen waarmee ze haar terrein en speelgoed mee moet delen! Ik vond het zo lief zoals ze toen bij je zat, Ssserpente!
Ik vond het erg leuk om iedereen (weer) te zien. Danic en As, ik heb jullie helaas te weinig gesproken, maar ik vond het erg leuk dat jullie er ook waren. Danic wat heb je een heerlijk meisje

Zo'n klein moppie met veel donker haar

En As, Yaro is een leukerd

Hij heeft echt wel wat weg van Driekus en daarover roepen we altijd allemaal dat het zo'n mooi mannetje is...dus dan weet je dat

Ik vond het vooral ook erg leuk dat alle mannen mee waren! N. wat later en P. helaas pas bij de pannenkoeken, maar ik vond dat gewoon leuk. Het maakte het ook gemakkelijk om wat te kunnen kletsen, wetende dat er iemand was die oplette
Bar leuk om je eindelijk eens te ontmoeten. Ik 'ken' je hier van het forum nou al zo lang, dus het werd wel tijd! Wat is Roy een heerlijk mannetje

En ze zijn al eerder genoemd, maar wat een mooie ogen!
Octo, Hannah is zo leuk

Dat blije snoetje met de mooie ogen! En het broekje vond ik echt geweldig. Misschien slinger ik dadelijk de Zara site nog wel een keer aan

En Hannah's papa is ook een leukerd zeg! Hopelijk slaapt Hannah intussen lekker. Jammer dat we niet gezamelijk kunnen ontbijten morgen.
Chan leuk dat jullie toch nog gekomen zijn! En Timo, ach, dat heb ik al zo vaak gezegd: ik vind hem zooo leuk

Zijn koppie, de mooie ogen, de manier waarop hij ondeugend en wijs tegelijk kan kijken: een heerlijk mannetje! En zijn papa mag er ook zijn, ook al zo lief en betrokken. Grappig dat Timo en Senna zo gezellig onder het dekentje gingen liggen

Claudia rijden we bijna 2 uur om elkaar weer te zien

maar het was weer gezellig. Je tweetal is verrukkelijk

Ivan is zo lief! En Lena...nou ja, ook gewoon zo lief en rustig. En wat moet ik daarvan rammelen, dat kleintje weer zo dichtbij je in de ringsling

En ook jij had een fijne betrokken papa je, die het ook mogelijk maakte om lekker te kletsen.
Ssserpente, ik had ook het gevoel je al langer te kennen. Je bent ook een fijn mens, gemakkeiljk in de omgang. En N. is dat ook, dus dat is erg gezellig. Je was bovendien ons Alpha-vrouwtje vandaag: dat heb je goed gedaan

Lente is een dotje! Die staartjes

Volgens mij kunnen Senna en Lente samen leuk spelen als ze allebei uitgerust zijn!
Ikzal zo de foto's eens bekijken. Misschien wordt het wel pas morgen dat ik ze post, want als het met slapen van Senna niet lukt, ga ik dadelijk met haar in ons bed liggen; dan slaapt ze zo!