abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98147764
[OUD] Zeelandmeet 2011!

In het fototopic ontstond het idee voor een Zeeuwsche meet. Lekker een dagje strand, de koters aan de vloedlijn met schepjes en emmertjes (als ze niet gaan miepen om zandkorreltjes tussen de tenen tenminste }:|) en wij keuvelend met een glaasje roze bubbels. En voor de liefhebbers 's avonds een pannetje mosselen. O+

Ik zei:

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Waar doen we het precies dan? Hier thuis is wmb prima, als jullie dat willen natuurlijk, maar dan ligt het er wel aan hoeveel mensen er komen. Dan kunnen we 's middags lekker naar het water en 's avonds nog een hapje en een borrel in de tuin doen.

We kunnen ook kijken of we ergens een zaaltje oid op een camping aan het water kunnen regelen. Ergens aan het Veerse Meer of zo.
Waarop Vlindur zei:

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 februari 2011 14:57 schreef Vlindur het volgende:
Zeeland is écht te ver weg -O-
Waarop ik weer zeg:
Maar je kunt hier best een nachtje blijven slapen als je wilt, hoor.

Verder hebben Miss en Claudia al aangegeven natte billen te willen. :Y)

Who's next?

Vooralsnog is dit het lijstje:
18 juni, de Hollandse Hoeve in Goes:
* Ssserpente, Nils? en Lente
* miss_sly, het_fokschaap en Senna
* Octo, S. en Hannah
* Wiky, R, en Mette (ovb)
* Claudia_x, lief, Ivan en Lena
* Danic, lief (misschien) en Eva
* Bar en Roy
* As1981, Coen en Yaro
pi_98147797
Ik zag dat As em gisteren sloot. Nou weet ik niet of het heel nuttig is om nog een deel te openen, maar ach......nu ik hier toch bezig ben....
pi_98147869
Ik had er ook 1 opnieuw geopend. Maar blijkbaar is het niet goed gegaan dus.

[ Bericht 3% gewijzigd door As1981 op 14-06-2011 09:54:29 ]
pi_98170233
Oh, is het niet meer in dat pannenkoekenparkding?

Ik meld me af. Ik ben nog aan het opkrabbelen van een lang weekend kamperen. Het is me teveel zo (met de studie enzo ook :r ).
pi_98172115
Eerst meeten in de Hollandse Hoeve en daarna bbq+bubbels bij Ssserpente toch?
pi_98172274
Oh toch wel? Ik las in de openingspost ineens over naar zee en mosselen. Maar dat zal wel achterhaald zijn dan. ;)
pi_98178011
De weersvoorspelling is weer verslechterd. Wanneer beslissen we of we toch afspreken in de Hollandse Hoeve of dat het een alternatieve locatie wordt zoals die vlindertuin. Of spreken we sowieso af in de Hollandse Hoeve en gaan we met elkaar naar een alternatief?
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 09:35:44 #8
5428 crew  miss_sly
pi_98191388
Ik weet niet of je entreegeld moet betalen voor de Hollandse Hoeve. Als dat zo is, is het niet handig om eerst daarheen te gaan en later ergens anders. Maar wat mij betreft beslissen we pas vrijdagavond of zelfs zaterdag vroeg in de ochtend wat we doen. Ssserpente kan dan mooi laten weten hoe het weer daadwerkelijk is bij hun!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_98192430
Wat mij betreft prima, ik kan zaterdag of vrijdagavond dit forum nog wel checken wat het uiteindelijk gaat worden.
pi_98218642
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of je entreegeld moet betalen voor de Hollandse Hoeve. Als dat zo is, is het niet handig om eerst daarheen te gaan en later ergens anders. Maar wat mij betreft beslissen we pas vrijdagavond of zelfs zaterdag vroeg in de ochtend wat we doen. Ssserpente kan dan mooi laten weten hoe het weer daadwerkelijk is bij hun!
Dat dusch.

Geen entreegeld voor de HH. 't Is wel handig om vooraf af spreken of we gaan bbq-en of niet. Anders krijg ik nooit al dat vleesch in m'n eentje op. :9
  Moderator woensdag 15 juni 2011 @ 20:46:06 #11
5428 crew  miss_sly
pi_98219760
haha, ik zie je in gedachten al helemaal zitten achter een enorm bord met everzwijn a la Obelix :D

Jij kunt het beste beslissen of we gaan bbq-en. Jij weet in hoeverre jullie mogelijheden hebben om het ietwat af te schermen tegen wind of een beetje nattigheid of dat het echt heel mooi weer moet zijn om te kunnen bbq-en. Ik sluit me gewoon aan.

Wat betreft lokatie: voor mij hoeft het geen 25 graden te zijn om buiten af te spreken en Senna buiten te laten spelen. Beetje droog vind ik dan wel weer fijn :P

Jammer groofs dat je niet komt -O-
pi_98221638
Jammer idd, Groof.

Onze tuin is nog láng niet af en heel erg open. Bbq-en in de regen is echt ondoenlijk helaas. De enige beschutting die we hebben is een grote parasol, maar daar passen we nooit met zn allen onder.

Morgenavond nog ff naar het weer kijken en dan beslissen?

Ik vrees het ergste trouwens. Wel jammer hè?
pi_98222040
Het ziet er inderdaad niet goed uit. Wel lijkt het in de middag droog te zijn. Voor ons hoeft het ook geen 25 graden te zijn om buiten te zijn. Maar droog is inderdaad wel fijn.
Voor Danic is dat denk ik wel anders, de kleine Eva is dan bijna 6 weken, dus te koud is misschien ook niet lekker voor haar.
Maar de locatie kunnen we wel op het laatste moment afspreken. Voor de inkomen is het wel handig als er eerder wordt besloten.
pi_98224573
Het weekend wordt wisselvallig qua weer heb ik begrepen. Ik denk dat we er wel vanuit kunnen gaan dat het geen barbecueweer wordt. Ik wil wel mijn gourmetset meenemen :P

Of we gaan natuurlijk in een restaurantje wat eten, vind ik ook prima.
pi_98224765
Wij houden het open voor dit weekend, vandaag te horen gekregen dat ik rustiger aan moet gaan doen.... Het ligt er dus aan hoe goed ik slaap vrijdagnacht.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_98224888
Om jezelf denken is het belangrijkste Wickie. Hopelijk slaap je als een roosje.
pi_98224920
Ik vind het ook jammer. maar ik ben echt een beetje overspannen op dit moment. Ik denk dat rust beter is. :r
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:49:53 #18
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98237571
Ik vrees ook het ergste, als dit weer doorzet naar zaterdag houden we het echt niet droog.
Alsof ze de kranen weer open gezet hebben, wat een regen komt er nu naar beneden zeg :{

Ergens pannenkoeken eten vind ik ook prima hoor.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_98239681
Erg hè, gisteren was het zo warm en nú! Nou ja, goed voor de plantjes zullen we maar denken.
Pannenkoeken :9
pi_98240565
mmm weercijfer 1 nu voor zaterdag, zelfs de middag voorspellen ze nu niet meer droog. Dus geen BBQ helaas.
pi_98265238
Dat gaat 'm niet worden nee. ;(

Wat zullen we dan gaan doen? De Vlindertuin is erg leuk maar vrij klein en heb je na een uurtje of anderhalf ook wel gezien. We kunnen er nog een uurtje lunch aan vastplakken? En daarna evt. naar de binnenspeeltuin in 's Heer Arendskerke. Ben er nog nooit geweest maar schijnt leuk te zijn. En niet zo massaal. :)

En dan 's avonds pannenkoeken eten bij de Hollandsche Hoeve.

Of is dat teveel van het goede?
pi_98273493
Ik vind het prima hoor. En anders skippen we de vlindertuin (weet niet of kindjes dat leuk vinden, ik hou er wel van). Maar dan is weer de vraag of ze zich lang genoeg kunnen vermaken in de speeltuin. De mijne is 6 weken, dus daarvoor is alles goed :P
Heb trouwens net nog een linkje gelezen over toen jij zwanger was en je auto tegen een picknicktafel zette haha
  Moderator donderdag 16 juni 2011 @ 23:07:24 #23
5428 crew  miss_sly
pi_98273769
Senna is gek op vlinders! Als we naar Artis gaan, gaan we altijd eerst naar de reuzenschildpad, dan naar de leeuw en dan naar de vlinders op Senna's verzoek :D

Ik vind het best, hoor. We hebben nu toch een hotel, dus we zullen een leuke tijd hebben ook :P
  donderdag 16 juni 2011 @ 23:40:45 #24
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98275362
Ik moet dan alleen even kijken hoe en wat qua vervoer, word gebracht en op gehaald. Vind wel oplossing hoor.wat we gaan doen maakt me niet zoveel uit.
pi_98282693
wij vinden het ook een prima voorstel.

Bar dat moet toch goed komen. Wij hebben in ieder geval 1 plek over (met proppen misschien twee). Maar jou kindje moet natuurlijk ook in een autostoel. Hoe oud/zwaar is hij? Wij hebben nog een reserve autostoel, maar dat is een groep 1 tot 18 kilo.

Maar dan gaan ze met z'n tweeën niet passen, maar mag ik of Coen vast met Danic meerijden naar de volgende locatie.

Enne is het dan een betaalde lunch of eigen meegenomen gerechten. Maakt nog niet uit, maar moet ik wel weten of ik nog wat moet kopen en ik moet vanavond nog werken.
pi_98285389
Dan wordt het gewoon een betaalde lunch. :)

Die binnenspeeltuin in 's Heer Arendskerke is trouwens buiten... :')
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 10:43:56 #27
5428 crew  miss_sly
pi_98285467
Hoe is het weer bij jullie nu? Hier is het droog, niet mooi zonnig, maar prima buitenspeelweer. Nou ja, we zien het wel, ik vind alles best.

Moet er nog iets meegenomen worden en waar spreken we nu om hoe laat af?
pi_98286034
Is het speeltuin 't klok'uus http://www.klokuus.nl/speelboerderij/home?
Die zit namelijk in 's heer Arendskerke en is zowel binnen als buiten.

De vlindertuin is dat Berkenshof http://www.vlindertuindeb(...)n-berkenhof/contact/?

Zullen we dan om 11 uur afspreken bij de Vlindertuin? Moeten we nog telefoonnummers uitwisselen voor de zekerheid?

Enne een betaalde lunch is prima, scheelt weer een hoop gesjouw :P
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 11:03:52 #29
5428 crew  miss_sly
pi_98286081
11 uur is voor Claudia_x niet haalbaar, toch? Die wilden pas rond die tijd in de auto stappen, volgens mij.
pi_98286144
Oh ik dacht dat ze juist om 9 uur in de auto wilde stappen zodat ze er om 11 uur zou zijn, omdat het anders voor Ivan te laat zou worden.

Ik zie trouwens dat je bij de speeltuin het beste kan reserveren voor een zaterdag als je beneden wilt zitten met een kinderwagen. I.v.m. de allerkleinste die meekomen is dat misschien wel handig.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:20:57 #31
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98292767
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 08:47 schreef As1981 het volgende:
wij vinden het ook een prima voorstel.

Bar dat moet toch goed komen. Wij hebben in ieder geval 1 plek over (met proppen misschien twee). Maar jou kindje moet natuurlijk ook in een autostoel. Hoe oud/zwaar is hij? Wij hebben nog een reserve autostoel, maar dat is een groep 1 tot 18 kilo.

Maar dan gaan ze met z'n tweeën niet passen, maar mag ik of Coen vast met Danic meerijden naar de volgende locatie.

Enne is het dan een betaalde lunch of eigen meegenomen gerechten. Maakt nog niet uit, maar moet ik wel weten of ik nog wat moet kopen en ik moet vanavond nog werken.
Roy is 22 maand en 11 kilo .
pi_98293217
Ik denk dat wij afhaken vanwege de slaaptroubles.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_98293371
Wij hebben ook net besloten maar niet te gaan, vanochtend even naar de stad geweest en dat was al problematisch. Rust is nu even belangrijker...

Jammer we hadden er echt heel veel zin in...

Miss, binnenkort zijn we wel in A'dam, dus dan kom ik de spulletjes wel even ophalen.
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:41:11 #34
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98293631
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is het weer bij jullie nu? Hier is het droog, niet mooi zonnig, maar prima buitenspeelweer. Nou ja, we zien het wel, ik vind alles best.

Moet er nog iets meegenomen worden en waar spreken we nu om hoe laat af?
Hier is het droog, een heel waterigzonnetje, maar zeker niet koud. Maar dit is nog een eiland verder naar beneden.

En kindercircus bambini Ssserpente dat is wel binnen, maar misschien nu juist ook wel erg druk met regen.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:41:32 #35
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98293654
Jammer Claudia en Wicky :*
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 14:46:49 #36
5428 crew  miss_sly
pi_98293922
Claudia en wickie, wat jammer -O- Ik snap het wel, hoor, maar vind het wel echt jammer!
wickie, laat maar weten wanneer, kunnen we misschien minimeeten *O*
  Moderator vrijdag 17 juni 2011 @ 14:49:02 #37
5428 crew  miss_sly
pi_98294037
Claudia, slaap jij trouwens niet in de auto? Ik ga morgen onderweg ook dutten bijvoorbeeld. Kan ik erg goed, slapen in de auto!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 14:59:48 #38
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98294557
Nu regent het hier Miss_sly ;) en wilde serieus net in de tuin gaan beginnen
pi_98302590
Wickie, Claudia -O- Ik had me zo verheugd om jullie kleintjes te zien (en jullie ook!).
Maar ja, als het niet gaat dan gaat het niet. :*

Is het lijstje dan zo compleet?
* Ssserpente, Nils? en Lente
* miss_sly, het_fokschaap en Senna
* Octo, S. en Hannah
* Danic, lief (misschien) en Eva
* Bar en Roy
* As1981, Coen en Yaro

En spreken we rond 11.00 uur af bij de vlindertuin? Misschien is het inderdaad wel handig om even wat telefoonnummers uit te wisselen voor het geval we iemand missen of dat we de weg kwijt zijn :P
pi_98303569
Jammer Wickie en Claudia. Maar wel goed dat jullie voor jezelf kiezen. En slapen in de auto. Daar kan ik soms zo naar uit kijken.

11.00 uur Vlindertuin is voor ons prima. Is het dan wel de vlindertuin die ik eerder als link gezet heb? Wel handig om te weten waar het is. Ik zal zo iedereen even een PM sturen met mijn telefoonnummer.

Bar, wil je dan dat ik de extra autostoel mee neem morgen? Roy moet daar nog inpassen lijkt me. En anders zeker in onze vaste autostoel. Dat is een duurdere variant. Die andere is echt voor de 2de auto. Wat is Roy trouwens een kleintje dan. Yaro is bijna 10 kilo met zijn 10 maanden.
pi_98303654
Dat vervoer is makkelijk op te lossen hoor As en Bar. Komt goed, wij hebben zeker nog 1 plek over in de auto. Vriend komt mee *O*
As, als jij weet waar het is hoor ik het morgenochtend wel van je. Nog steeds 10.00 uur?
pi_98303730
Ssserpente, je mailbox is vol dus kan je mijn gegevens niet sturen.

Ja 10 uur bij mij Danic. Als Ssserpente bevestigd dat de vlindertuin die ik gevonden heb de juiste is, hoor je dat morgen van mij inderdaad.
pi_98303849
Hahaha As, bedankt voor je gegevens, die had ik nog niet _O- :P
pi_98304060
I know. Even eten en dan leeg ik m! Lente is trouwens helemaal niet fit en kan alleen maar huilen. Ben benieuwd morgen!
pi_98304478
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef danic het volgende:
Hahaha As, bedankt voor je gegevens, die had ik nog niet _O- :P
:P , kan je toch niet achter stellen.

Ik goed, stuur ik jou straks mijn gegevens even. Tussen het werk door. Hopelijk voelt Lente zich morgen een stuk lekerder.
  vrijdag 17 juni 2011 @ 20:03:18 #46
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_98306173
Hebben jullie voor mij dan ook de gegevens van de Vlindertuin ;) Tot voor kort wist ik geneens dat zeeland ook zoiets had :o
Als het voor jullie geen probleem is om de 2de autostoel mee te nemen, graag.
Is er dan ook nog ruimte ergens voor de buggy :P (zapp)
pi_98307057
Huh? Ik had toch net gepost? :? Ik word seniel...

Hier, Bar.
pi_98307072
Weet niet of dat bij ons gaat passen, maar dat moet toch vast ergens wel lukken. En ik las dat Ssserpente ook een autostoel had. Als ik die van ons dan niet mee hoef te nemen, moet de buggy denk ik wel lukken.

Dus even voor de duidelijkheid. Ssserpente neemt een extra autostoel mee? Zo niet, geen probleem maar moet ik het weten voor 10.00 uur morgen.

Enne dit is de link (als ik de goede vlindertuin heb gegoogeld) http://www.vlindertuindeb(...)n-berkenhof/contact/
En het adres zou dan zijn:
Berkenhof's Tropical Zoo & Restaurant
Langeweegje 10A
4434 NE Kwadendamme (Zeeland) 

AUB Ssserpente even bevestigen of het goed is zo.
pi_98307090
ja dus
pi_98307259
Potver, heel verhaal, klik ik de pagina weg. Gaat lekker.

Als de navigatie Kwadendamme niet pakt, probeer dan 'ns Langeweegje. Zo heet het dorpje officieus, geloof ik...

't Klokuus (die binnenspeeltuin) is dus toch ook binnen idd. (Een vriend van Nils vertelde gister dat het alleen buiten was gister, vandaar.)

Kiek:

quote:
Kinderen kunnen binnen in de speelboerderij volop klimmen, klauteren, glijden en springen.

Voor de allerkleinste kinderen is er een aparte speelhoek met miniglijbaan en ballenbak. Ouders of begeleiders kunnen onder het genot van een drankje, of een kopje koffie met appeltaart, naar de kinderen kijken in de klimtoestellen.

Ook kunnen kinderen door een buis in het klimrek naar een buizenklimrek buiten kruipen. In het buizen klimrek zitten leuke glijbanen en kruipbuizen en ze komen dan weer uit in het grote overdekte springkussen buiten.

DUS OOK BIJ MINDER MOOI WEER IS ER GENOEG TE SPELEn t Klok Uus is een super leuke slechtweervoorziening in Zeeland.
quote:
Verder staat er binnen voor de volwassenen een kast vol met leuke tijdschriften.
Voor als we elkaar beu zijn. :P

quote:
Aan alles is gedacht:

Handige babyverschoningsruimte, ruime heren en damestoiletten met verlaagde kinder wc’tjes en verlaagde wastafels. En natuurlijk het ruime invalidentoilet.
En waarom komt Sorbo eigenlijk niet? :(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')