Waarop Vlindur zei:quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:51 schreef Ssserpente het volgende:
Leuk! Waar doen we het precies dan? Hier thuis is wmb prima, als jullie dat willen natuurlijk, maar dan ligt het er wel aan hoeveel mensen er komen. Dan kunnen we 's middags lekker naar het water en 's avonds nog een hapje en een borrel in de tuin doen.
We kunnen ook kijken of we ergens een zaaltje oid op een camping aan het water kunnen regelen. Ergens aan het Veerse Meer of zo.
Waarop ik weer zeg:quote:
Dat dusch.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik weet niet of je entreegeld moet betalen voor de Hollandse Hoeve. Als dat zo is, is het niet handig om eerst daarheen te gaan en later ergens anders. Maar wat mij betreft beslissen we pas vrijdagavond of zelfs zaterdag vroeg in de ochtend wat we doen. Ssserpente kan dan mooi laten weten hoe het weer daadwerkelijk is bij hun!
Roy is 22 maand en 11 kilo .quote:Op vrijdag 17 juni 2011 08:47 schreef As1981 het volgende:
wij vinden het ook een prima voorstel.
Bar dat moet toch goed komen. Wij hebben in ieder geval 1 plek over (met proppen misschien twee). Maar jou kindje moet natuurlijk ook in een autostoel. Hoe oud/zwaar is hij? Wij hebben nog een reserve autostoel, maar dat is een groep 1 tot 18 kilo.
Maar dan gaan ze met z'n tweeën niet passen, maar mag ik of Coen vast met Danic meerijden naar de volgende locatie.
Enne is het dan een betaalde lunch of eigen meegenomen gerechten. Maakt nog niet uit, maar moet ik wel weten of ik nog wat moet kopen en ik moet vanavond nog werken.
Hier is het droog, een heel waterigzonnetje, maar zeker niet koud. Maar dit is nog een eiland verder naar beneden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 10:43 schreef miss_sly het volgende:
Hoe is het weer bij jullie nu? Hier is het droog, niet mooi zonnig, maar prima buitenspeelweer. Nou ja, we zien het wel, ik vind alles best.
Moet er nog iets meegenomen worden en waar spreken we nu om hoe laat af?
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:03 schreef danic het volgende:
Hahaha As, bedankt voor je gegevens, die had ik nog niet![]()
quote:Kinderen kunnen binnen in de speelboerderij volop klimmen, klauteren, glijden en springen.
Voor de allerkleinste kinderen is er een aparte speelhoek met miniglijbaan en ballenbak. Ouders of begeleiders kunnen onder het genot van een drankje, of een kopje koffie met appeltaart, naar de kinderen kijken in de klimtoestellen.
Ook kunnen kinderen door een buis in het klimrek naar een buizenklimrek buiten kruipen. In het buizen klimrek zitten leuke glijbanen en kruipbuizen en ze komen dan weer uit in het grote overdekte springkussen buiten.
DUS OOK BIJ MINDER MOOI WEER IS ER GENOEG TE SPELEn t Klok Uus is een super leuke slechtweervoorziening in Zeeland.
Voor als we elkaar beu zijn.quote:Verder staat er binnen voor de volwassenen een kast vol met leuke tijdschriften.
En waarom komt Sorbo eigenlijk niet?quote:Aan alles is gedacht:
Handige babyverschoningsruimte, ruime heren en damestoiletten met verlaagde kinder wc’tjes en verlaagde wastafels. En natuurlijk het ruime invalidentoilet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |