Tsja, wie vindt dat niet in dezequote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je weet dat ik Betje, wat dat betreft, een ouwe zeur vind
Zolang mijn vriendin en ik het er maar over eens zijn
Alleen als je er gedwongen naar moet luisteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:12 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Oei, dat was het correcte antwoord volgens mij.
Nu voel ik me ineens bekeken, mijn decolleté, wat doe jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:14 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je niet al te hoog dichtgeknoopte overhemd tijdens de meet.
Heidi.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, wie vindt dat niet in deze
Des te leuker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
Maar ik heb juist helemaal niets van die bittergarnituur gepakt voor de honderdste keer!
Dat zou ik niet zo stellig zeggen hoorquote:
Daar kom je toch nooit meer vanafquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
Maar ik heb juist helemaal niets van die bittergarnituur gepakt voor de honderdste keer!
Je bedoelt faux pas?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu voel ik me ineens bekeken, mijn decolleté, wat doe je![]()
Maar is dat een USP voor hetero's of heb ik het mis?
Oei, juicy en kittig, I like youquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zou ik niet zo stellig zeggen hoor
Ik had geen stropdas uit mijn linkerbroekzak hangen, of iets dergelijksquote:
Dat is nou de kracht van de herhaling van onwaarheden: ze worden ineens waarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:17 schreef Friek_ het volgende:
Oh maar dat geeft niet, je straalt een en al hetero uit, no worries.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:19 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had geen stropdas uit mijn linkerbroekzak hangen, of iets dergelijks?
Ja. Maar niet getreurd, in augustus zal je een heel wat pittiger clubje kunnen zien in Amsterdam.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:20 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Maar niet getreurd, in augustus zal je een heel wat pittiger clubje kunnen zien in Amsterdam.
Was het plan ooit.
Goede vraag, die heb ik volgens mij niet direct zo een. Ik lees en herlees veel filosofen (en heb ook wel favorieten), maar eigenlijk leer ik juist het meest van de discussies met m'n docenten (waarmee ik ook vaak buiten colleges discussieer, bijv. studieavonden, leesavonden, lezingen, etc.). Ik denk ook niet dat filosofen zoveel invloed uiteindelijk op me hebben, maar eerder de mensen waarmee ik direct samenleef.quote:
Nou, we hebben het tot dusver nogal lafjes gehouden, het enige hoogtepunt was een beefje tussen betyar en mijzelf, ik verwacht wel wat meer vuurwerk, het stookgedrag van o.a. erik kennende kunnen we dat wel garanderenquote:
Ja, wij zijn Osdorp Posse homeboys.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nieuwe meet??
A'dam was jij en eriksd toch??
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, wij zijn Osdorp Posse homeboys.
Cribs for life, jwz.
Ahso, ganz klar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, we hebben het tot dusver nogal lafjes gehouden, het enige hoogtepunt was een beefje tussen betyar en mijzelf, ik verwacht wel wat meer vuurwerk, het stookgedrag van o.a. erik kennende kunnen we dat wel garanderen
Hmm, d'accord, ik zit zelf te overwegen nog een certificaatje in filosofie te halen voordat ik mijn studies afrond, wat Ethics of Technology en wat Modern Philosophical Streams. Zelf ben ik niet meer geschoold dan de basis, maar genoot altijd wel van dat soort vakken, buiten bestaande denkkaders denken, docenten die je aansporen op zoek te gaan naar eigen moraliteit en eigen waarheden. Ach, het is een onwijs interessante studie, maar te beperkt voor me.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:21 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Goede vraag, die heb ik volgens mij niet direct zo een. Ik lees en herlees veel filosofen (en heb ook wel favorieten), maar eigenlijk leer ik juist het meest van de discussies met m'n docenten (waarmee ik ook vaak buiten colleges discussieer, bijv. studieavonden, leesavonden, lezingen, etc.). Ik denk ook niet dat filosofen zoveel invloed uiteindelijk op me hebben, maar eerder de mensen waarmee ik direct samenleef.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |