Afgelopen event was wel te doen, Cerrone was een lock, had je zo overal aan toe kunnen voegenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ook parlays geloof ik, maar die speel ik eigenlijk nooit
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe JDS aan het einde van de eerste ronde naar de ref keekdat had de ref eigenlijk al moeten stoppen
Klopt maar hij was zichzelf niet intelligent aan het verdedigen.. wat de maatstaaf vaak is. Als het geen main event/#1 contender fight was was het ook allang gestopt. Maar Junior zei zelf dat hij het goed vond dat het niet gestopt werd, en Carwin inderdaad niet out.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Nee, jds zegt overal 'man' bij
'Is this fight not over man, ok man, then i will keep hitting (spreek uit als hiettieng) him man'
Maar dan met dat braziliaanse accent
Eens, erg indrukwekkendquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik heb wel respect voor hem, hij doet zijn best en spreekt nu al heel goed Engels. Dat is gewoon belangrijk voor fanbase / marketing.
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt maar hij was zichzelf niet intelligent aan het verdedigen.. wat de maatstaaf vaak is. Als het geen main event/#1 contender fight was was het ook allang gestopt. Maar Junior zei zelf dat hij het goed vond dat het niet gestopt werd, en Carwin inderdaad niet out.
Die regel is er niet zozeer om het event spannend te houden als om de vechters te beschermen en op de langere termijn dus ook het draagvlak wbt de sport.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!
Jups hands down, beste refquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refs
GVVR: Grote Vriendelijke Vecht Reusquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik heb wel respect voor hem, hij doet zijn best en spreekt nu al heel goed Engels. Dat is gewoon belangrijk voor fanbase / marketing.
Het gaat niet om spannend houden, maar om het feit dat Carwin gewoon nog lang niet verslagen is!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die regel is er niet zozeer om het event spannend te houden als om de vechters te beschermen en op de langere termijn dus ook het draagvlak wbt de sport.
Je loopt een beetje voor, we zijn hier pasquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
The Answer to End Nut Shots Once And For All
En hij ramt ook gewoon door terwijl hij Herb Dean aankijktquote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam
"Izz over? No?"
bam bam bam bam bam bam
Idd, check z'n wikipedia paginaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refs
Shields trained ook al wat jaartjes kickbox/MT..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen wonder trouwens dat Damian Maia z'n standup zoveel verbeterd is. Hij en JDS trainen samen met het brazilian national boxing team (die met de Olympics meedoen).
Je doet alleen maincard bij deze stats?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohja, fuck!
Helemaal vergeten.. Ik ben pleite trouwens, open jij maar een nieuw topic.
Maak van de week wel nieuwe OP.
[ afbeelding ]
Shields kon de bully niet eens eruit slaan bij Bully Beatdown, dat zegt wel genoeg denk ik. Ik zou op mezelf betten in een kickbokspartijtje tegen Shields.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Shields trained ook al wat jaartjes kickbox/MT..goede trainer/sparringspartners helpt veel maar je moet er ook aanleg voor hebben.
Lol, zo deed ik ook in een partij van mij, zat die dude ook kapot te raggen vanuit mount en scheids stond erbij en keek ernaar, toen vroeg ik ook maar of hij het gevecht misschien wou stoppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam
"Izz over? No?"
bam bam bam bam bam bam
Hij zou nu nog 4 tot 5 maanden nodig hebben dacht ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer kan Cain eigenlijk weer vechten volgend jaar pas? Zou het dan niet eerlijk zijn op JDS interim HW champion te maken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |