Succesquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
Eerste werkdag op nieuwe werk vandaag
QFT!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 06:58 schreef Pien85 het volgende:
Ik ben wel zo gigantisch aan vakantie toe...
Succes!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
Goedemorgen! En succes, spannend.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
nog 3 werkdagen!quote:
Kijk dat is aftellen geblazen, alles geregeld?quote:
succes Joysa!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
neuh..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:29 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Kijk dat is aftellen geblazen, alles geregeld?
Als je het overzicht maar hebt, dat is het belangrijkst!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:41 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
neuh..
kwamen er eergister achter dat we vergeten zijn om een kopie van de identiteitsbewijzen van de getuigen in te leveren
ook moet het contract voor de auto en de dj nog even getekend worden
ach.. als wij alles al 2 maanden van tevoren af zouden hebben zou het onze bruiloft niet zijn
Goedemorgen! Ik zit ook nog half te slapen hier op mijn werk, eerst maar heeel veel koffiequote:
Fijne dag meisjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn koffie op drinken en dan ben ik weer weg!! Fijne dag allemaal
Jij ook!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:50 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ga mijn koffie op drinken en dan ben ik weer weg!! Fijne dag allemaal
Goedemorgen mopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:19 schreef Joysa het volgende:
Goedemorgen
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:52 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Maar 3 daagjes werken![]()
Lekker op de fiets naar mijn werk en vanavond weer hardlopen met Evy
Evyquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:52 schreef charmed_angel het volgende:
Goedemorgen
Maar 3 daagjes werken![]()
Lekker op de fiets naar mijn werk en vanavond weer hardlopen met Evy
10 wachtende om 8.00 uur?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:05 schreef Yuki het volgende:
Great
Keuzemenu bij de huisarts:
Voor spoed, toets 1
Op dit moment is het erg druk. Er zijn 10 wachtenden voor u. Belt u op een ander tijdstip nogmaals.
Da's niet echt een keuze he?
Mênquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:05 schreef Yuki het volgende:
Great
Voor spoed, toets 1
Op dit moment is het erg druk. Er zijn 10 wachtenden voor u. Belt u op een ander tijdstip nogmaals.
School zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:13 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
MênEn dan dalijk op je flikker krijgen dat je te laat gebeld hebt...
Maar goed, doei iedereen
Hoiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:05 schreef Yuki het volgende:
Great
Voor spoed, toets 1
Nadeel dat ze meer lijnen hebben waarop gebeld kan worden. Vroeger was die gewoon in gesprekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat echt de goede kant op met de huisartsen tegenwoordig
Is bij mijn huisarts ook zo, je mag blij zijn als je er überhaupt door komt 's morgens en een afspraak maken voor dezelfde dag kan meestal ook al niet eens (tenzij je half dood bent).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
10 wachtende om 8.00 uur?!
Jij woont in Japan ofzo?
U kunt morgenmiddag om 15:00 langskomen voor een reanimatie....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bij mijn huisarts ook zo, je mag blij zijn als je er überhaupt door komt 's morgens en een afspraak maken voor dezelfde dag kan meestal ook al niet eens (tenzij je half dood bent).
Heb ik hier ook, afspraak maken op dezelfde dag kan niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is bij mijn huisarts ook zo, je mag blij zijn als je er überhaupt door komt 's morgens en een afspraak maken voor dezelfde dag kan meestal ook al niet eens (tenzij je half dood bent).
Echt briljant. Ingreep die per se deze week moet plaatsvinden... Kan ik vrijdag om 16:00 komen. Kan ik eigenlijk helemaal niet, maar anders wordt het over een maand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Het gaat echt de goede kant op met de huisartsen tegenwoordig
Bah, wat een trut (die assistente he)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Echt briljant. Ingreep die per se deze week moet plaatsvinden... Kan ik vrijdag om 16:00 komen. Kan ik eigenlijk helemaal niet, maar anders wordt het over een maand.
Echt briljant, want er is een kans dat het fysiek gezien niet eens meer kan, vrijdag
Krijg ik nog een standje van de assistente omdat ik er iets van zeg
Godver, dit is nu al niet mijn dag
"U trekt te snel uw conclusies!"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Bah, wat een trut (die assistente he)
wat voor type dan? What's up?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
"U trekt te snel uw conclusies!"
Euh... Ik vroeg alleen maar wanneer ik dan moet bellen voor een ingreep, want als ik op dinsdag bel en ik kan vrijdag pas terecht, kan ik voor dit type ingreep eigenlijk helemaal niet terecht_!
Moet je dan niet de gynicoloog bellen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Spiraaltje
Gloeiende godver, ik ben al zo nerveus ervoor
Nee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 08:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Moet je dan niet de gynicoloog bellen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |