Magazijnwerk?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:
25 juni... Midsommar, extra lang geopend op zaterdagavond. Extra lang werken...
En jaaaaaahoor... de leidinggevende ook...
Ik vind ontlopen de betere oplossingquote:
Liever PAX...quote:
Nee, dat andere meubelstuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Liever PAX...
Of bedoelde je niet de garderobekast?
Nee, daar staan alleen restaurants, in de UK zie je dat wel he, op braderieën en zo dat mededorpsbewoners taart bakken en zo.quote:
Dat wordt hier op twintig zenders herhaald. Geen ontkomen aanquote:
Van de hoeveel zenders?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat wordt hier op twintig zenders herhaald. Geen ontkomen aan
Dertigquote:
Ja. En ik vind het zo'n stomme showquote:
Ik heb het ook nooit weten te waarderen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:57 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja. En ik vind het zo'n stomme showElke keer als ik dat deuntje hoor, ga ik gillen.
hier stond eerst iets andersquote:
Andrew Birdquote:
Ik ga er eens goed voor zitten. Steek van wal, zou ik zeggenquote:
Ik ben al de hele dag bezig geweest met de 'Verkehrsanschauung' en de 'Verkehrsritte', ik hoef even geen niveau.quote:
Wie is Fons Linders? (kan ff het filmpje niet kijken).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
Heej Ang3l, Fons Linders in het EDTV filmpje op Eindhoven culinair, A-list
en die mevrouw van Lisa was dus niet van topchef maar van Herrie in de keuken
die man is wel behoorlijk dronken, godzijdank was er dinerbob
nou in de finale van herrie xxl staan is ook niet mis hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie is Fons Linders? (kan ff het filmpje niet kijken).
En maar goed ook dat ISA's niet van topchef was, met die "tapas".
O die met dat hoedje.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
nou in de finale van herrie xxl staan is ook niet mis hoor.
En Fons Linders, dat was die hovenier, die ik nog gedag gezegd heb
Ik ben Erik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O die met dat hoedje.
Ja ik onthou alleen namen van mensen die me interesseren... en zelfs dat nog vaak niet de eerste keer
Will you remember me?quote:
Ja die van dat viswijf met die rooie haren. Die.quote:
Dat bij hetero's de man de date betaald is ook van voor 1970 hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef Aneurysma het volgende:
Hee.Wie betaalt bij homo's de date eigenlijk?
quote:
De kans zit erin.quote:
Hmm, die is niet slecht!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even serieus, dat vind ik ook altijd lastig. Ik vind dat degene die de ander uitvraagt meer het betaalrecht heeft.
Dat is waar maar ik houd wel van oldskool.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat bij hetero's de man de date betaald is ook van voor 1970 hoor
Nee dat vind ik zo niks.quote:
Betaalrecht? Betaalplicht dan toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je daten dan?
Maar even serieus, dat vind ik ook altijd lastig. Ik vind dat degene die de ander uitvraagt meer het betaalrecht heeft.
Heet niet voor niets "going Dutch"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zo ongemakkelijk als iemand voor mij betaald.. Gewoon de rekening delen.
Maar het is toch romantischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zo ongemakkelijk als iemand voor mij betaald.. Gewoon de rekening delen.
aangezien ik geen geldgebrek heb, vind ik het niet erg om alles te moeten betalen. Maar het wordt dat ook niet een luxe feestjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik houd wel van oldskool.
[..]
Nee dat vind ik zo niks.
Ja, kon niet op het woord komenquote:
Nee ik heb ook geen geldgebrek, dus om wat meer te betalen dan een ander vind ik niet zo erg. Maar dan nog vind ik niet dat ik, omdat ik geld heb, altijd maar alles zou moeten betalen. Dat is meer een principekwestie. Dat het niet gelijk verdeeld is of gesplit... kan me niets schelen, maar je hebt van die mensen die echt nooit geld bij hebben of weet ik veel... en dan gaan het al snel op profiteren lijken. Als je minder geld hebt en je betaalt minder... snap ik... maar nooit betalen gaat me irriteren op den duurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
aangezien ik geen geldgebrek heb, vind ik het niet erg om alles te moeten betalen. Maar het wordt dat ook niet een luxe feestje
Ik vind het wel een lief gebaar hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is toch romantisch. Ik vind het wel tof als iemand voor me betaalt en ik vind het ook wel tof om te zeggen "Nee, ik betaal dit wel
!" maar een beetje jammer dat het dan ook daadwerkelijk geld kost
.
Hollands op z'n best.quote:
Hihi ja, betalen is lievvv.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is toch romantisch. Ik vind het wel tof als iemand voor me betaalt en ik vind het ook wel tof om te zeggen "Nee, ik betaal dit wel
.
sowieso, maar ik ga ook nooit op dates :-pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen geldgebrek, dus om wat meer te betalen dan een ander vind ik niet zo erg. Maar dan nog vind ik niet dat ik, omdat ik geld heb, altijd maar alles zou moeten betalen. Dat is meer een principekwestie. Dat het niet gelijk verdeeld is of gesplit... kan me niets schelen, maar je hebt van die mensen die echt nooit geld bij hebben of weet ik veel... en dan gaan het al snel op profiteren lijken. Als je minder geld hebt en je betaalt minder... snap ik... maar nooit betalen gaat me irriteren op den duur
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
It's not going to stop! 'til You wise up!
Ik voel me meestal schuldig als iemand voor me betaald. Dan vraag ik ook altijd hoeveel ie van me krijgt. En als ie dan zegt dat het niet nodig is dan mompel ik en accepteer ik het lieve gebaar (en betaal ik de volgende keer).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Pavlov's Bell vind ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leuk
Dat wordt anno 2011 steeds lastigerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon iets gaan doen waar geen kosten bij komen kijken.
Ik heb er een emotionele band mee dankzij Magnolia. Waar iedereen dan helemaal op de bodem van de put zit, enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leuk
quote:Zeg..... kleine aarbevinkjes zijn best leuk he?
Dan denkt er iemand aan je! Tenminste, dat hoorde ik laatste iemand zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:00 schreef Steve het volgende:
Ik heb al de hele dag een trillend ooglid, zo vervelend.
als je dan zo oldskool bent, in de zin van galant en een gentleman, dan is het ongetwijfeld zo dat jij de date betaaldquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik houd wel van oldskool.
[..]
Tenzij hij het ook is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
als je dan zo oldskool bent, in de zin van galant en een gentleman, dan is het ongetwijfeld zo dat jij de date betaald
volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.quote:
Eigenlijk alle nummers wel.quote:
Ik wil juist betalen maar wil niet dat het raar is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.
Gewoon ieder de helft voorkomt complicaties
Wat ontzettend niet-PvdA achtigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
volgens mij zoek jij gewoon een smoes om niet te hoeven betalen.
Gewoon ieder de helft voorkomt complicaties
Het wordt vooral raar als jij raar gaat doen. Als je gewoon zegt, "ik betaal wel" als de rekening komt dan is het niet per se raar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik wil juist betalen maar wil niet dat het raar is.Okay, delen dan.
Ja dat is ook waar.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:17 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het wordt vooral raar als jij raar gaat doen. Als je gewoon zegt, "ik betaal wel" als de rekening komt dan is het niet per se raar.
Haha nee.quote:
Viaviavia.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oké dan.
Waar ken je hem eigenlijk van?
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee levenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
Erik... nog wat van stalkro gehoord? (stalker-mokro)
Misschien was het een dreigement, dat het je laatste fijne weekend wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee leven.
ja gooi maar weer op het PvdA bordje,dat doen wij toch ook altijd zo?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat ontzettend niet-PvdA achtig
Ik had verwacht: Ieder naar daadkracht
Wij wel jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:41 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja gooi maar weer op het PvdA bordje,dat doen wij toch ook altijd zo?
Fijn weekend, geniet er van, het is je laatste?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Alleen een sms zaterdag met "Fijn weekend". Nou daar kan ik nog wel mee leven.
Ja en net onderweg naar de supermarkt heeft ie me neergestoken, dus ik zit nu met wat toiletpapier tegen de wond gedrukt op de ambulance te wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Fijn weekend, geniet er van, het is je laatste?
Heb je ook swiffer gekocht in de supermarkt om de boel daar op te ruimen, of alleen toiletpapier om te deppen... egoist!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja en net onderweg naar de supermarkt heeft ie me neergestoken, dus ik zit nu met wat toiletpapier tegen de wond gedrukt op de ambulance te wachten.
Natuurlijk ga ik ook niet nog eens de boel staan dweilen! Lijk wel gek!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb je ook swiffer gekocht in de supermarkt om de boel daar op te ruimen, of alleen toiletpapier om te deppen... egoist!
Pardon?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:01 schreef Peter het volgende:
Gaat Erik bij Mirjam een fotosessie doen?Wat lees ik nu?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef Ang3l het volgende:
*zetw eer alle instellingen van z'n monitor terug*
Damn. Not working. Ti's net of ik door een zonnebril naar m'n monitor kijk nu
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:29 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Nee, je bent een combobreaker.
Wat had je gedaan dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:39 schreef Ang3l het volgende:
Terugzetten naar de fabrieksinstellingen en opnieuw opstarten doet wonderen voor het blikveld
Och ja, sorry.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze staan in blusschuim en houden hun brandweerhelmen vast.
Je zou haast denken dat de tig foto's erboven van brandweermannen wellicht een hint in de goede richting zouden zijnquote:
De uitnodiger betaaldquote:
Ik hou van freakyquote:
Ja nou die blokjes leiden af!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je zou haast denken dat de tig foto's erboven van brandweermannen wellicht een hint in de goede richting zouden zijn
DAN MOET JE NIet naar van die aparte feestjes gaan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Druk weekend gehad en te weinig geslapen
Beetje zoiets?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil een verbod op te lekkere tennissers, ik stond nu meer te fantaseren over zijn lichaam dan ballen te slaan
Wat is Sinterklaas toch een vies ventjequote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:58 schreef creno het volgende:
[..]
Wat is Sinterklaas toch een vies ventje
quote:
Maar je wilde dus wel met ballen spelen...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
nee dit was categorie half lang donkerblond haar, blauwe ogen en een glimlach om te smelten
Maar waarschijnlijk Lingo, en geen tennis.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar je wilde dus wel met ballen spelen...
Het is vooral jammer dat het bij tennis niet is ingeburgerd om te douchen na afloopquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Maar je wilde dus wel met ballen spelen...
Ik zou eerder voor de stagiair gaan, dan voor de directeur....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
Oh de invalschooldirecteur was lekker indeed
En de stagiairejongen bij mij in de klas was trouwens ook wel cute
Ik niet, maar maak me blijquote:
Aneurysma gaat ons allen nu opvrolijkenquote:
met een striptease?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Aneurysma gaat ons allen nu opvrolijken
Waar?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef Aneurysma het volgende:
Jullie mogen allemaal langskomen voor bier.
Wel hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
met een striptease?
of issie nog geen 18?
Limburg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:39 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Waar?![]()
En ter gelegenheid van wat?
Dat is niet zoverquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:41 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Wel hoor. [ afbeelding ]
[..]
Limburg.
Ehh.. blijdschap.
Ik fiets nu aan!quote:
Nu en in Limburg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:42 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dat is niet zoverwanneer en waar?
En je date is nu je vriendje of zo?
Yay.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik fiets nu aan!
Maar waarom zo blij? Deel het met ons.
Fiets ff hierlangs, spring ik achteropquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:43 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Ik fiets nu aan!
Maar waarom zo blij? Deel het met ons.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aneurysma het volgende:
Omdat ik me blij en verliefd en gelukkig en blij voel.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Yay.
Limburg is best groot he. En ik kan het weten, ik woon erquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:45 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Nu en in Limburg.
En nee.
[..]
Yay.
Vertel, vertel, vertel..... Fliefd op je date?quote:
Zij is zó leuk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Vrijgezel zijn heeft 1 voordeel... Ik kan Roosbeef draaien
Hihi jaaaaa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel..... Fliefd op je date?
Mijn ex kon haar niet hebbenquote:
Verliefdheid haalt echt het beste in mensen naar boven.quote:
Enjoyquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verliefdheid haalt echt het beste in mensen naar boven.
You hate it, or you love itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Huilen van geluk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga, verliefd, mezelf in slaap huilen..
Doei
Knuffel dan maarquote:
waarom?quote:
Ik krijg bij haar altijd de neiging om al mijn teennagels er uit te trekken en een pot zoutzuur over me heen te gooien... en dan nog heb ik minder pijn dan dat ik naar haar moet luisteren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Vrijgezel zijn heeft 1 voordeel... Ik kan Roosbeef draaien
Ja, of je vind het briljant, of helemaal kutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd de neiging om al mijn teennagels er uit te trekken en een pot zoutzuur over me heen te gooien... en dan nog heb ik minder pijn dan dat ik naar haar moet luisteren...
Zo snap ik ook niet wat er zo hemels is aan Tim Knol... heb hem dit weekend live in actie gezien maar het blijft voor mij een noncharismatische zak hooi
Dit was voor mij het hoogtepunt van Pinkpop dit jaar![]()
Zo hard gesprongen en geschreeuwd
De directeur is nog geen 30quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor de stagiair gaan, dan voor de directeur....
Ik ben helemaal niet zo'n diehard fan van Foo Fighters maar gisteren was echt briljant goed qua performance en sfeerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:09 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, of je vind het briljant, of helemaal kut
Ik hoopte dat de Foo-fighters goed waren voor de fans
Ik vind het een leuke band, maar laatste keer dat ik ze zag waren ze echt kut.
Ik wil nie fliefd zijnquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Toen lag het volgens mij ook vooral aan de tent (was op LL) Foo-Fighters, Korn en Marylin Manson waren alle 3 kut. Dat zijn normaal toch wel show-bouwers. Nick cavequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet zo'n diehard fan van Foo Fighters maar gisteren was echt briljant goed qua performance en sfeerEn het is misschien niet de beste zanger maar goddomme wat een charisma
Ja dat kan op zich gemakkelijk...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nog geen dertig en dan al directeur..?
Veel gestudeerd, nooit les gegevenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:18 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Nog geen dertig en dan al directeur..?
Huh? Hoe kom je daarbij?quote:
Ja vinden sommigen wel...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:22 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ow...Maar is het ook leuker dan lesgeven..?
Waarom ga je pabo doen, als je na 6 jaar een management opleiding gaat doen?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Huh? Hoe kom je daarbij?
Als je 21 bent en je hebt HAVO en de pabo gedaan start je voor de klas. Op je 27e kun je een managementopleiding gaan doen en op je 29e kun je directeur van een basisschool zijn.
Geen ideequote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:29 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Waarom ga je pabo doen, als je na 6 jaar een management opleiding gaat doen?
Ik ben nog old-skool en uit kleine dorpen. Daar was de een leerkracht tevens directeurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Soms lopen dingen anders dan je van te voren gepland hebt. Het is op zich wel ideaal dat een schooldirecteur ervaring met lesgeven heeft, dat is tegenwoordig ook niet meer zo vanzelf sprekend.
het probleem is dat ze dat over 10 jaar allemaal vergeten zijn he... dan hebben ze maar 6 jaar lesgegeven en zijn ze al 12 jaar management...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Geen idee![]()
Soms lopen dingen anders dan je van te voren gepland hebt. Het is op zich wel ideaal dat een schooldirecteur ervaring met lesgeven heeft, dat is tegenwoordig ook niet meer zo vanzelf sprekend.
Dat zijn ze over het algemeen sowieso aan het terugdraaien. Directeuren hebben veel vaker meerdere locaties/scholen om directeurtje voor te spelen en staan eigenlijk al niet meer zelf voor de klas.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nog old-skool en uit kleine dorpen. Daar was de een leerkracht tevens directeur
Nja dat ben ik niet helemaal met je eens denk ik...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
het probleem is dat ze dat over 10 jaar allemaal vergeten zijn he... dan hebben ze maar 6 jaar lesgegeven en zijn ze al 12 jaar management...
Wat is dan volgens jou een voordeel van een manager zonder binding met de werkvloer? (om het even wat breder te maken)quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:34 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Nja dat ben ik niet helemaal met je eens denk ik...
Volgens mij zit het voordeel erin dat de directeur zich ook echt met de specifieke directiezaken bezig kan houden in plaats van dat soort zaken te moeten regelen tijdens het lesgeven. Daarnaast is en blijft het kennisniveau op het gewenste niveau. En ik ben niet van mening dat een directeur van een basisschool geen binding meer heeft met de werkvloer omdat hij regelmatig zaken meekrijgt door klassenbezoeken te brengen bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:39 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou een voordeel van een manager zonder binding met de werkvloer? (om het even wat breder te maken)
Fliefd zijn is ook maar stom.quote:
Precies, fliefd zijn is niet stom.quote:
Maar het kan zoveel pijn doen juistquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Precies, fliefd zijn is niet stom.
Fliefd zijn is leuk.... ik wil ook weer fliefd worden en zijn. Vlinders in de buik, niet kunnen wachten tot er weer een smsje/mailtje of telefoontje komt, etc...
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:24 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar het kan zoveel pijn doen juist
Je weet toch niet welke het is. Dat weet ik ook niet meerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ben stil of ik vertel je mocro dat je nog wil
We kunnen ook internetdatenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil ook verliefd zijn.![]()
Maar daarvoor moet je over het algemeen naar buiten.
Ze lijken zo op elkaar hetquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je weet toch niet welke het is. Dat weet ik ook niet meer.
Nee hoor, vraag maar aan Gastwatdefok.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:27 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Ik wil ook verliefd zijn.![]()
Maar daarvoor moet je over het algemeen naar buiten.
quote:
Oja, er is nog hoop!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan Gastwatdefok.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:23 schreef Ang3l het volgende:
Ben stil of ik vertel je mocro dat je nog wil
[verbitterd] Ach, GWDF is gewoon Ang3l & Mex deel 2 [/verbitterd]quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:28 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, vraag maar aan Gastwatdefok.
Dan maar hopen dat het geen dikke, grijze 50+ers wordenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:39 schreef Breezerslet17 het volgende:
Misschien moet ik blind dates gaan doen
Meer dan een jaar ouder dan mag al vertrekken eigenlijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat het geen dikke, grijze 50+ers worden
Ik ben al weg hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:45 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Meer dan een jaar ouder dan mag al vertrekken eigenlijk
Op welke manier dan wel ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:48 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Nou, je mag wel blijven, maar niet op die manier
Gezellig, of toch wel gezellig...quote:
Popcorn?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Even kijken hoe Breezer dit recht gaat lullen.
Graag, maar volgens mij is de (anti)climax al geweest.quote:
De mijne nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:52 schreef Breezerslet17 het volgende:
Welke lullen moet ik recht krijgen? s
Ik had er ook meer van verwacht...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:51 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Graag, maar volgens mij is de (anti)climax al geweest.![]()
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:57 schreef Burner82 het volgende:
Dit topic heeft 27 volgers die niet gereageerd hebben.
Stelletje lurker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |