Vertel, vertel, vertel..... Fliefd op je date?quote:
Zij is zó leuk!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Vrijgezel zijn heeft 1 voordeel... Ik kan Roosbeef draaien
Hihi jaaaaa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:49 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Vertel, vertel, vertel..... Fliefd op je date?
Mijn ex kon haar niet hebbenquote:
Verliefdheid haalt echt het beste in mensen naar boven.quote:
Enjoyquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verliefdheid haalt echt het beste in mensen naar boven.
You hate it, or you love itquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:50 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Verliefdheid haalt echt het beste in mensen naar boven.
Huilen van geluk?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:52 schreef PatriQue89 het volgende:
ik ga, verliefd, mezelf in slaap huilen..
Doei
Knuffel dan maarquote:
waarom?quote:
Ik krijg bij haar altijd de neiging om al mijn teennagels er uit te trekken en een pot zoutzuur over me heen te gooien... en dan nog heb ik minder pijn dan dat ik naar haar moet luisteren...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:48 schreef Burner82 het volgende:
Vrijgezel zijn heeft 1 voordeel... Ik kan Roosbeef draaien
Ja, of je vind het briljant, of helemaal kutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik krijg bij haar altijd de neiging om al mijn teennagels er uit te trekken en een pot zoutzuur over me heen te gooien... en dan nog heb ik minder pijn dan dat ik naar haar moet luisteren...
Zo snap ik ook niet wat er zo hemels is aan Tim Knol... heb hem dit weekend live in actie gezien maar het blijft voor mij een noncharismatische zak hooi
Dit was voor mij het hoogtepunt van Pinkpop dit jaar![]()
Zo hard gesprongen en geschreeuwd
De directeur is nog geen 30quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:25 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik zou eerder voor de stagiair gaan, dan voor de directeur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |