Ja die van dat viswijf met die rooie haren. Die.quote:
Dat bij hetero's de man de date betaald is ook van voor 1970 hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:43 schreef Aneurysma het volgende:
Hee.Wie betaalt bij homo's de date eigenlijk?
quote:
De kans zit erin.quote:
Hmm, die is niet slecht!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar even serieus, dat vind ik ook altijd lastig. Ik vind dat degene die de ander uitvraagt meer het betaalrecht heeft.
Dat is waar maar ik houd wel van oldskool.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat bij hetero's de man de date betaald is ook van voor 1970 hoor
Nee dat vind ik zo niks.quote:
Betaalrecht? Betaalplicht dan toch?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:45 schreef Tha_Erik het volgende:
Ga je daten dan?
Maar even serieus, dat vind ik ook altijd lastig. Ik vind dat degene die de ander uitvraagt meer het betaalrecht heeft.
Heet niet voor niets "going Dutch"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zo ongemakkelijk als iemand voor mij betaald.. Gewoon de rekening delen.
Maar het is toch romantischquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Steve het volgende:
Ik vind het zo ongemakkelijk als iemand voor mij betaald.. Gewoon de rekening delen.
aangezien ik geen geldgebrek heb, vind ik het niet erg om alles te moeten betalen. Maar het wordt dat ook niet een luxe feestjequote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:49 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Dat is waar maar ik houd wel van oldskool.
[..]
Nee dat vind ik zo niks.
Ja, kon niet op het woord komenquote:
Nee ik heb ook geen geldgebrek, dus om wat meer te betalen dan een ander vind ik niet zo erg. Maar dan nog vind ik niet dat ik, omdat ik geld heb, altijd maar alles zou moeten betalen. Dat is meer een principekwestie. Dat het niet gelijk verdeeld is of gesplit... kan me niets schelen, maar je hebt van die mensen die echt nooit geld bij hebben of weet ik veel... en dan gaan het al snel op profiteren lijken. Als je minder geld hebt en je betaalt minder... snap ik... maar nooit betalen gaat me irriteren op den duurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
aangezien ik geen geldgebrek heb, vind ik het niet erg om alles te moeten betalen. Maar het wordt dat ook niet een luxe feestje
Ik vind het wel een lief gebaar hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar het is toch romantisch. Ik vind het wel tof als iemand voor me betaalt en ik vind het ook wel tof om te zeggen "Nee, ik betaal dit wel
!" maar een beetje jammer dat het dan ook daadwerkelijk geld kost
.
Hollands op z'n best.quote:
Hihi ja, betalen is lievvv.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar het is toch romantisch. Ik vind het wel tof als iemand voor me betaalt en ik vind het ook wel tof om te zeggen "Nee, ik betaal dit wel
.
sowieso, maar ik ga ook nooit op dates :-pquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik heb ook geen geldgebrek, dus om wat meer te betalen dan een ander vind ik niet zo erg. Maar dan nog vind ik niet dat ik, omdat ik geld heb, altijd maar alles zou moeten betalen. Dat is meer een principekwestie. Dat het niet gelijk verdeeld is of gesplit... kan me niets schelen, maar je hebt van die mensen die echt nooit geld bij hebben of weet ik veel... en dan gaan het al snel op profiteren lijken. Als je minder geld hebt en je betaalt minder... snap ik... maar nooit betalen gaat me irriteren op den duur
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leukquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:52 schreef Tha_Erik het volgende:
It's not going to stop! 'til You wise up!
Ik voel me meestal schuldig als iemand voor me betaald. Dan vraag ik ook altijd hoeveel ie van me krijgt. En als ie dan zegt dat het niet nodig is dan mompel ik en accepteer ik het lieve gebaar (en betaal ik de volgende keer).quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
.
Pavlov's Bell vind ik ook wel leuk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leuk
Dat wordt anno 2011 steeds lastigerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Of gewoon iets gaan doen waar geen kosten bij komen kijken.
Ik heb er een emotionele band mee dankzij Magnolia. Waar iedereen dan helemaal op de bodem van de put zit, enzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Voor de rest vind ik het een zeurwijf, maar dat nummer is leuk
quote:Zeg..... kleine aarbevinkjes zijn best leuk he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |