Zo is dat !!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist ik hoef ook snachts geen shoarma hoor we hebben vlees chips en knabbels en als iemand echt nog honger heeft neemt ie maar aan hapje gras
Als het over weed gaat, dan kijk je verdomme niet op een grammetje. Zodra het over normaal voer gaat dan is de wereld bij een pond kaas te kleinquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik was al zo opgefokt dat ik niet meer op de spelling lette. Goddank komt Cc hier niet
Prioriteiten Teunquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het over weed gaat, dan kijk je verdomme niet op een grammetje. Zodra het over normaal voer gaat dan is de wereld bij een pond kaas te klein
Voor je het weet gaat ze crossposten en ben je er een week of twee zoet meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik was al zo opgefokt dat ik niet meer op de spelling lette. Goddank komt Cc hier niet
weet je en dat is mijn mening, niemand moet zich met jou boodschappenlijstje bemoeien jij hebt alles netjes verwoord alles is aanwezigquote:
Ik eet kaas met maatequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Als het over weed gaat, dan kijk je verdomme niet op een grammetje. Zodra het over normaal voer gaat dan is de wereld bij een pond kaas te klein
Ja Soury en ik zijn lekkere jonge meidenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Generatiekloof, dat is wat hier aan de hand is
Hou je bek schele, ze vraagt om commentaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je en dat is mijn mening, niemand moet zich met jou boodschappenlijstje bemoeien jij hebt alles netjes verwoord alles is aanwezig
Het gaat me erom dat het nog aangepast kan worden. Verder denk ik iid dat het best goed komt. Plus Hidiho met GPSquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je en dat is mijn mening, niemand moet zich met jou boodschappenlijstje bemoeien jij hebt alles netjes verwoord alles is aanwezig
Pardonquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja Soury en ik zijn lekkere jonge meiden
quote:
Om 12 uur zette jij de bbq aan, dat is toch een nachtelijk uur of ben ik nu gekquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hou je een feestje en moet je hongerend de nacht in, wat een wereld
Schelequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hou je bek schele, ze vraagt om commentaar
Moet jij nou Kalequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Hou je bek schele, ze vraagt om commentaar
Volgens zeggen beginnen jullie dan net warm te draaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Om 12 uur zette jij de bbq aan, dat is toch een nachtelijk uur of ben ik nu gek
Ze kent 'r plek niet, de trutquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Schelenee ik gedraag me nog even
[..]
Moet jij nou Kale
1 uurquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef Toverheks het volgende:
Kally en ik gaan lepeltje lepeltje om een uurtje of 1 we moeten wel rekening houden met de andere die dan al op 1 oor liggende watjes
Seksistquote:
We kopen stiekum 2 wit brodenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |