1 plakje kaas kan je ook zelf meenemenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan wil ik shoarma geen brood![]()
En een plakje kaas voor in de ochtend ofzo
Ja zal ik doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
1 plakje kaas kan je ook zelf meenemen
Echt helpen is het niet, maar kaas staat eropquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:00 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan wil ik shoarma geen brood![]()
En een plakje kaas voor in de ochtend ofzo
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt helpen is het niet, maar kaas staat erop
Ik kots wel over je heenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je krijgt je zin van Soury, die neemt een homp van anderhalf kilo mee en opeten zal je het
al moet ik het persoonlijk naar binnen douwen
Nah ik ben geen grote eter en zeker niet na een nachtje doorzuipenquote:
Naast jouquote:
Een familie pak aan saridon heb ik in huis.quote:
Shoarmavlees en shoarmabroodjes plus knoflooksaus ga ik dan nog wel halen voor Kally en anderen. Je kunt dan één brood laten vallen denk ik?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Echt he? Kijk es naar de hoeveelheid aan eten. Jij hoeft niks te halen en iid als er later op de avond nog gevreten moet worden steken we de bbq aan
Ik vind dat BS met een hoofletter. Niet doen !!!!!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Shoarmavlees en shoarmabroodjes plus knoflooksaus ga ik dan nog wel halen voor Kally en anderen. Je kunt dan één brood laten vallen denk ik?
Nee gekkie, jij hoeft niks bij te halenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Shoarmavlees en shoarmabroodjes plus knoflooksaus ga ik dan nog wel halen voor Kally en anderen. Je kunt dan één brood laten vallen denk ik?
o ja dat is waar.............ik rol je wel als je slaapt de andere kant opquote:
juist ik hoef ook snachts geen shoarma hoor we hebben vlees chips en knabbels en als iemand echt nog honger heeft neemt ie maar aan hapje grasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
Luister mocht er iemand 's nachts shoarma willen bestellen en betalen ze dat lekker zelf![]()
Maar ik denk dat ik na een bbq geen hap meer weg krijg
Ik weet alleen dat ik vroeger altijd trek had na veel bier, ik weet niet hoe het met die jochies van nu zitquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Kally het volgende:
Luister mocht er iemand 's nachts shoarma willen bestellen en betalen ze dat lekker zelf![]()
Maar ik denk dat ik na een bbq geen hap meer weg krijg
Goed plan, scheelt Teun weer maaienquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
juist ik hoef ook snachts geen shoarma hoor we hebben vlees chips en knabbels en als iemand echt nog honger heeft neemt ie maar aan hapje gras
Ahh ik was al zo opgefokt dat ik niet meer op de spelling lette. Goddank komt Cc hier nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik het niet, wil geen ruzie met je
Ja na het stappen, maar dan heb je geen bbq en chipsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat ik vroeger altijd trek had na veel bier, ik weet niet hoe het met die jochies van nu zit
Uhmmmquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh ik was al zo opgefokt dat ik niet meer op de spelling lette. Goddank komt Cc hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |