Gast....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in de winkel en kost ¤50!
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:08 schreef Disorder het volgende:
[..]
Verkrijgbaar in de winkel en kost ¤50!
Bungie steekt dan ook met kop en schouders boven de rest uitquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:01 schreef Mirel het volgende:
Ik vind de gameplay te simpel en saai. Dat er niks boeiends gebeurt in een level samen met die saaie gameplay zorgt ervoor dat ik het spel uitzet.
Wat ik dan weer niet begrijp is dat gezeur op de graphics. Ik speel het op 1680x1050 alles op max en het ziet er gewoon prima uit. Duke en de vrouwen zelf zijn lelijk, maar de aliens zien er prima uit. Lichteffecten en rookeffecten in de ducts zijn ook gewoon prima![]()
Wat ik dan nog tof vind is dat de achtergrond, dingen in de verte zoals je die ziet als je vanuit het hotel naar buiten kijkt qua graphics enigszins consistent zijn met de rest. Devs van spellen zoals Call of Duty en zelfs Crysis schenken daar weinig aandacht aan. Kijk maar in het vliegveld level.
Vind dat de industrie dan van Bungie moet leren. Die doen meerdere backdrops, lowres 3D modellen en shaders allemaal in de achtergrond, en daar krijg je mooie schilderachtige plaatjes van.![]()
[ afbeelding ]
Ben hem nu voor de 2e keer aan het doorspelen maar de motivatie is niet heel hoog idd.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Heb erg veel plezier gehad aan dnf, maar replayability is niet erg hoog.. Maar het doosje misstaat niet naast mn xbox.
Dat heb ik met vrijwel elk spel. 1 keer rondgespeeld en je weet het allemaal wel. Ook als je keuzes in het spel het verloop en uitkomst beïnvloeden zit je vaak toch nog voor 80% dezelfde game te spelen. Totaal niet interessant wmb.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:05 schreef Marsenal het volgende:
Heb erg veel plezier gehad aan dnf, maar replayability is niet erg hoog.. Maar het doosje misstaat niet naast mn xbox.
Q. drinkt dat sowieso al.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:31 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
het motiveert als je jezelf een beloning geeft. Voor elk level een liter bier.
Ik zit Portal 2 trouwens nu al voor de 5e keer rond te spelen. Dat zegt toch wel iets over zo'n spel.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat heb ik met vrijwel elk spel. 1 keer rondgespeeld en je weet het allemaal wel. Ook als je keuzes in het spel het verloop en uitkomst beïnvloeden zit je vaak toch nog voor 80% dezelfde game te spelen. Totaal niet interessant wmb.
Heb je een 3DFX kaart ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Gamer_V het volgende:
De Duke Nukem Forever-demo ziet er bij mij zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mompelt iets over dertien jaar maar niet eens al hun textures mee uploaden
Mobility kaart ofzo?quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:15 schreef Gamer_V het volgende:
De Duke Nukem Forever-demo ziet er bij mij zo uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mompelt iets over dertien jaar maar niet eens al hun textures mee uploaden
Patser... Oh wachtquote:Op maandag 27 juni 2011 11:27 schreef Gamer_V het volgende:
Radeon 6950 bitches![]()
Probleem was waarschijnlijk dat ik V-Sync forceerde in de driversettings. Toen ik dat uitzette liep ie als een blad op de wind
Ik heb mn pc gewoon gekocht toen DNF werd aangekondigd hoor! State of the art!quote:
The memoriesquote:Op maandag 27 juni 2011 13:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb mn pc gewoon gekocht toen DNF werd aangekondigd hoor! State of the art!
Ze zeggen Duke is beter dan Fear3quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:13 schreef Ferry_76 het volgende:
Zo, eindelijk uitgespeeld... Wat een saai, zouteloos K*tspel zeg! Geen enkele behoefte om opnieuw te gaan beginnen. Tijd voor F.e.a.r. 3!
Daar ben ik het voorlopig nog niet mee eens! (Al zit ik wel een beetje vast op dit moment..quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:47 schreef rakotto het volgende:Ze zeggen Duke is beter dan Fear3
veel plezier
Daar staat dat je hem eerst uit moet spelen in bepaalde difficulties. Die opmerking vind ik vaker, maar er moeten toch wel echte cheats zijn?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |