Dan komt er weinig van de post terecht gezien de "kinderziektes" van de CV90...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef mij die CV90 maar, kan ik mooi de post mee bestellen
Ik zal eens uitkijken naar een "relais 30" al heb ik er totaal geen verstand van.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef AchJa het volgende:
[DEF] SC #216 Never fly Delta Airlines
[..]
Dan komt er weinig van de post terecht gezien de "kinderziektes" van de CV90...
Ik heb ze vastgeketend aan de plantenbakquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan hadden ze zich slecht verscholen
Kijk waar het draadje in je auto begint, en waar hij stopt. ga vervolgens rondkijken wat er op het relais daar staatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal eens uitkijken naar een "relais 30" al heb ik er totaal geen verstand van.
Zoiets ja, is geen rocketscience.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Kijk waar het draadje in je auto begint, en waar hij stopt. ga vervolgens rondkijken wat er op het relais daar staatWs. 30
Ff de Bios checkenquote:
quote:
Moederbordquote:
Ik las ergens in een review ''Als je Inception te makkelijk vond dan is Source Code jouw film''quote:
PP?quote:
Donnie Darko, Butterfly Effect, Thirteenth Floor...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik las ergens in een review ''Als je Inception te makkelijk vond dan is Source Code jouw film''
Klinkt goedMemento is ook een goede film.
Idem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Donnie Darko, Butterfly Effect, Thirteenth Floor...
Ik hou wel van dat soort films.
Nog niet gezien...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Idem.
Alhoewel ik laatst How to train a dragon zag en die ook wel tof vond
Ah, nee niet gegaan, niet mijn soort ding ookquote:
quote:
Maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:10 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Soms is het ook gewoon leuk om zo'n animatiefilm te bekijkenWel een aanrader overigens.
Zorgen dat je er bij bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:15 schreef Royyy het volgende:
[..]
Ik hoor het helaas als ik achter in de tuin zit
Zal eens kijkenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:16 schreef AchJa het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan.
Btw, ken je K-Pax? Ook een briljante film!
Doe dat.quote:
Klopt, gezien.quote:Das leben des anderen is trouwens ook een aanrader
Truste!quote:And on this bombshell...
Nou ik er over nadenk denk ik dat ik 13th floor wel ken, maar die ander alleen van naam.quote:
The Butterfly Effect moet je echt zien, deel 1 dan. De vervolgen zijn maar matig tot slecht. Overigens zijn er 2 eindes op Butterfly Effect (slecht en niet slecht) het slechte einde is het beste.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:25 schreef m.k het volgende:
[..]
Nou ik er over nadenk denk ik dat ik 13th floor wel ken, maar die ander alleen van naam.
Maar eens kijken danquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:28 schreef AchJa het volgende:
[..]
The Butterfly Effect moet je echt zien, deel 1 dan. De vervolgen zijn maar matig tot slecht. Overigens zijn er 2 eindes op Butterfly Effect (slecht en niet slecht) het slechte einde is het beste.
Hell Boy is goed, met Ron Perlmanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:31 schreef m.k het volgende:
[..]
Maar eens kijken dan. Ben nu voor de grap Hell boy 2 aan het kijken
Slaap zequote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:41 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hell Boy is goed, met Ron Perlman![]()
Maar ik ga ook mijn snurkzak in! Truste!
Had het nou gewoon stilgehoudenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
psst........ ErwinRommel is vandaag jarig...![]()
Ja dank jequote:
Oh fuuu ja, had al een bericht op FB gehadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:59 schreef Lotusss het volgende:
psst........ ErwinRommel is vandaag jarig...![]()
Nee!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |