Dan komt er weinig van de post terecht gezien de "kinderziektes" van de CV90...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Geef mij die CV90 maar, kan ik mooi de post mee bestellen
Ik zal eens uitkijken naar een "relais 30" al heb ik er totaal geen verstand van.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef AchJa het volgende:
[DEF] SC #216 Never fly Delta Airlines
[..]
Dan komt er weinig van de post terecht gezien de "kinderziektes" van de CV90...
Ik heb ze vastgeketend aan de plantenbakquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan hadden ze zich slecht verscholen
Kijk waar het draadje in je auto begint, en waar hij stopt. ga vervolgens rondkijken wat er op het relais daar staatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zal eens uitkijken naar een "relais 30" al heb ik er totaal geen verstand van.
Zoiets ja, is geen rocketscience.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Kijk waar het draadje in je auto begint, en waar hij stopt. ga vervolgens rondkijken wat er op het relais daar staatWs. 30
Ff de Bios checkenquote:
quote:
Moederbordquote:
Ik las ergens in een review ''Als je Inception te makkelijk vond dan is Source Code jouw film''quote:
PP?quote:
Donnie Darko, Butterfly Effect, Thirteenth Floor...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:56 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik las ergens in een review ''Als je Inception te makkelijk vond dan is Source Code jouw film''
Klinkt goedMemento is ook een goede film.
Idem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef AchJa het volgende:
[..]
Donnie Darko, Butterfly Effect, Thirteenth Floor...
Ik hou wel van dat soort films.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |