abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:02:07 #251
137949 Disana
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:05:32 #253
137949 Disana
pi_98515086
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:02 schreef Disana het volgende:
http://oneclick.indiatimes.com/topic/Laura_Dekker/videos

Die man op foto 16, is dat Dick Dekker?
Dankje. Dat is wel erg rolbevestigend :)
pi_98515185
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:41 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Helemaal mee eens! Het beeld dat Laura schept, strookt beslist niet met het beeld dat andere (solo) zeilers laten zien. Ze laat sowieso geen enkele emotie blijken, haar blog leest als dat van een verwend nest, dat nergens echt blij mee kan zijn (maar ook nergens verdriet om kan hebben). Het is allemaal maar heel normaal. Emotioneel afgestompt, lijkt het wel. Ik lees geen passie, ik lees geen heimwee, ik lees geen verwondering, ik lees geen lachen, ik lees geen huilen.
2.7

[...]

"Wat betreft de emotionele ontwikkeling stelt Moonen [psycholoog] vast dat deze wordt gekenmerkt door enige mate van scheefgroei op basis van vlakheid en weinig emotionele raakbaarheid."

http://zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx?ljn=BK1598
pi_98515224
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

2.7

[...]

"Wat betreft de emotionele ontwikkeling stelt Moonen vast dat deze wordt gekenmerkt door enige mate van scheefgroei op basis van vlakheid en weinig emotionele raakbaarheid."

Dat klopt inderdaad precies met wat ze laat zien.
pi_98515364
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankje. Dat is wel erg rolbevestigend :)

Hals over kop je dochter uit het bevolkingsregister laten verwijderen en het land uitschoppen (op de vlucht voor de leerplichtambtenaar), levert vast wat kopzorgen en slapeloze nachten op. Weinig blijdschap en zin in het grote avontuur te bespeuren iig.
pi_98515452
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:49 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Daar lijkt het vanaf het begin af aan al op. Als dat werkelijk zo is, is dat enorm triest. En dat is (in dat geval) niet te wijten aan sponsoren, maar wel aan slecht ouderschap.
Als het echt zo is dat ze moet bezuinigen op eten moeten ze die hele onderneming stoppen. Je zet de gezondheid van je kind toch niet op het spel? Ze is nog in de groei, ze moet gewoon voldoende en goed eten. Dat hoort ze zelf te kunnen kopen, ze mag niet afhankelijk zijn van anderen die bereidt zijn haar te voeden!
pi_98515541
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:24 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Er zijn gelukkig nog steeds mensen die het allemaal geweldig vinden. Hoewel ik me afvraag, of die zelfde mensen ook bereid zijn om daar geld in te steken.
Nee dus. Haar Hyves kent ruim 2000 leden. Als die allemaal iedere maand 1 euro zouden storten had ze denk ik geen financiele problemen.
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:18:30 #259
137949 Disana
pi_98515567
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:15 schreef spuitje het volgende:

Als het echt zo is dat ze moet bezuinigen op eten moeten ze die hele onderneming stoppen. Je zet de gezondheid van je kind toch niet op het spel? Ze is nog in de groei, ze moet gewoon voldoende en goed eten. Dat hoort ze zelf te kunnen kopen, ze mag niet afhankelijk zijn van anderen die bereidt zijn haar te voeden!
Ik vroeg het me alleen maar af hè, en dat op basis van het droge brood en het uitblijven van uitnodigingen waar ze nu zit. Weten doen we het niet :)
pi_98515888
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:18 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik vroeg het me alleen maar af hè, en dat op basis van het droge brood en het uitblijven van uitnodigingen waar ze nu zit. Weten doen we het niet :)
Nee, maar een puber die ruim geld te besteden heeft beklaagt zich over het algemeen niet over de prijzen in een plaatselijke supermarkt :P
  † In Memoriam † woensdag 22 juni 2011 @ 17:32:55 #261
137949 Disana
pi_98516054
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:27 schreef spuitje het volgende:

Nee, maar een puber die ruim geld te besteden heeft beklaagt zich over het algemeen niet over de prijzen in een plaatselijke supermarkt :P
Da's waar. Anderzijds, enige tijd geleden beklaagde ze zich over de vruchten op een plek ergens vlakbij het Panamakanaal. Geen kokosnoten maar wel zoiets. Die bliefde ze niet maar kreeg ze wel bij voortduring aangeboden o.i.d. Het kan dus ook zijn dat Laura weinig lust.
pi_98516074
quote:
Oei, dat valt me eerlijk gezegd tegen.
Ik denk trouwens dat het steeds moeilijker gaat worden nieuwe sponsoren te vinden. De mensen die benaderd worden zullen ook eerst eens even op internet gaan zoeken en lezen. En als je dan leest dat je gevraagd wordt de langdurige vakantie van een 15 jarige mee te financieren bedenk je misschien wel dat je dat geld liever aan je eigen kinderen wilt besteden. Of je eigen vakantie. Of een etentje.
pi_98527986
Geld lijkt mij niet zo'n accuut probleem. Met de wekelijkse AD column verdient ze iets van 1000 euro per maand en de kosten die ze afgelopen maanden heeft gemaakt zijn laag.
De dure stops (Panamakanaal en Galapogos) heeft ze (deels) gesponsord gekregen, en de stops in Frans Polynesië zijn niet zo duur. De huidige ligplaats bij de Yacht Club in Bora Bora kost iets van 40 euro per week (als ze dat al moet betalen).
Ten tijde van de bedelactie had ze mischien nog geen sponsors voor Panama en Galapogos.

Alleen voor familiebezoek zal niet veel geld beschikbaar zijn, en ook problemen met de boot die veel geld kosten (ivm kraanhuur e.d.) zullen wel financiële problemen geven.

Dat ze ogenschijnlijk zo gemakkelijk en tot nu toe met relatief weinig problemen rondvaart is al een wondertje, want vanzelfsprekend is dat niet.
pi_98528949
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 16:05 schreef Disana het volgende:

[..]

Als ik erbij stil sta, vind ik het ook wel eens zielig. Anderzijds is het kind zelf zo koppig geweest hiervoor te kiezen, ze heeft nogal wat uitgespookt om te mogen uitvaren. En tja, de wereld is hard, en dan vind ik dat het voor haar nog best meevalt omdat heel veel mensen een kind wel tegemoet willen komen.
Ik moest even nadenken hierover. Maar weet je wat het is: juist op deze leeftijd denken kinderen vaak de wijsheid in pacht te hebben, alles te kunnen en geld groeit aan bomen.
Als ik haar in dat filmpje bijna lachend hoor zeggen dat ze inderdaad met zelfmoordgedachten heeft gelopen omdat het leven geen zin heeft als je je dromen niet na kan leven.slaat de schrik me om het hart.
Heeft dan niemand dat kind ooit geleerd dat je voor je dromen moet gaan maar dat het weleens heel lang kan duren voor je ze ook waar kunt maken? En dat je sommige dromen gewoon niet waar kunt maken? Ik krijg bijna de indruk dat ze denkt dat de rest van haar leven anderen wel klaar zullen staan met zakken vol geld zodat zij haar dromen kan blijven vervullen. Maar dan zal ze nog vaak teleurgesteld worden ben ik bang.
  woensdag 22 juni 2011 @ 22:38:19 #265
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_98532850
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 17:08 schreef Hammondorgel het volgende:

[..]

2.7

[...]

"Wat betreft de emotionele ontwikkeling stelt Moonen [psycholoog] vast dat deze wordt gekenmerkt door enige mate van scheefgroei op basis van vlakheid en weinig emotionele raakbaarheid."

Dit was de eerste keer dat ik die uitspraak las. Maar daarin wordt ook gesproken over een mysterieuze meneer Y

quote:
Ten tweede is gebleken dat er plannen zijn om [kind] op haar gehele tocht te laten begeleiden door een boot. De advocaat heeft begin oktober jl. aan de Raad bericht over het voornemen een ervaren (zee)zeiler, de heer [Y], met zijn gezin in het kielzog van [kind] mee te laten varen. Dat wil zeggen: in iedere haven zal [kind] als eerste vertrekken, het gezin van [Y], dat een snellere boot vaart dan [kind], zal haar vervolgens inhalen, waarna [Y] haar in de volgende haven weer zal opwachten. Op de lange trajecten wil het gezin halverwege een stukje met haar meezeilen, zodat zij ’s nachts wat meer kan slapen. Daarnaast is gesproken over de begeleiding van een eventueel walteam.
Ten derde is gebleken dat door toedoen van de heer [Y] er nog verschillende apparatuur in de boot van [kind] is ingebouwd en wellicht nog meer zal worden aangebracht, om deze nog beter toe te rusten. [kind] zal daar de nodige ervaring mee moeten opdoen, alvorens zij kan vertrekken op wereldreis.
Ten vierde is de moeder pas onlangs inhoudelijk bij de zeilplannen van [kind] betrokken geraakt. Zij heeft op de zitting verklaard dat [kind] met de heer [Y] bij haar thuis is geweest om een en ander door te spreken. Zij heeft vertrouwen in de intenties van de heer [Y] en in de wijze waarop hij nu te werk gaat. Het standpunt van de moeder over de zeilplannen van [kind] is nu dat zij toestemming geeft voor de reis, mits zij voldoende zekerheid heeft over de veiligheidsmaatregelen. Op dit moment zijn die wat haar betreft onvoldoende. Zij wil zekerheid hebben over het feit dat [kind] begeleid zal worden op haar zeiltocht.
Is dat eigenlijk doorgegaan? Weet iemand dat? Of is meneer Y afgehaakt na de eerste uitspraak.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_98537269
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef livelink het volgende:

[..]

Dit was de eerste keer dat ik die uitspraak las. Maar daarin wordt ook gesproken over een mysterieuze meneer Y

[..]

Is dat eigenlijk doorgegaan? Weet iemand dat? Of is meneer Y afgehaakt na de eerste uitspraak.
Laura heeft het zelf ook eens gehad over contacten met zeezeilers die dezelfde route zouden gaan varen als zij, maar of het dan om deze meneer ging? Geen idee!
Maar zo onderhand krijg ik wel het idee dat er een enorme klucht wordt opgevoerd, vraag me alleen af met welk doel.
Anderzijds verklaart het wel waarom ze samen met een andere boot de evenaar over ging, dat was dan dus echt geen toeval!

Ik heb me ook altijd afgevraagd of ze als 10 jarige echt wekenlang alleen op de friese meren heeft rond gevaren, kan me dat eigenlijk niet voorstellen. Want al zou haar vader het misschien hebben goed gekeurd, haar moeder heeft toch ook wel iets te zeggen? Die zou zoiets ook goed vinden? Als moeder zijnde kan ik daar met mijn volle verstand dus niet bij.
pi_98537811
Over als tienjarige op de Friese meren, ik vraag me ook af hoe ze dat dan deed met aanleggen enzo. Ik heb geen idee hoe het werkt, maar in een haven moet je toch een aanlegplaats hebben, is dat uberhaupt te regelen als tienjarige? Voor een camping moet je ook vaak meerderjarig zijn..

En dat een tienjarige alleen de meren over zeilt, nou ja, oke. Maar dus ook een week of langer in d'r eentje was en voor zichzelf moest zorgen enzo? Dan moet je ten eerste wel een erg bijzonder kind zijn wil dat goed gaan en dat die ouders dat blijkbaar goed vonden en er niemand aan de bel getrokken heeft..

Ik vraag me af of dit ook niet een aangedikt verhaal is, om te laten zien dat ze dit ook wel aan zou kunnen.
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
pi_98540230
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 22:38 schreef livelink het volgende:

[..]

[..]

Volgens mij, is mijnheer Y de mijnheer van de volledig uitgeruste Hurley 800.
pi_98556939
quote:
Vreemd trouwens dat de VK het bedrag wel weet. Dat terwijl pa er tegen het AD, toch 1 van de sponsoren van Laura, niets over kwijt wilde.
En ik kan me bijna niet voorstellen dat Laura ongeveer ¤ 1000,-- per maand beurt voor die columns.
Als ik dat artikel in de VK lees en het moet geloven zijn financien juist wel een probleem.

quote:
'We zijn werkelijk heel erg blij met het geld dat mensen overmaken; het geeft Laura weer hoop dat ze door kan. Maar over een paar maanden krijg je weer hetzelfde.'

Afgelopen week hebben zich een paar mogelijke sponsors gemeld, maar de bedragen waren te laag. Met één partij is het team van Laura in onderhandeling. Dat kan lukken. Maar kopschuw geworden door eerdere misgelopen sponsordeals, wil Dekker daar nog niet op hopen. Wel is onlangs een contract getekend met het mediabedrijf Screentime, dat een documentaire gaat maken over de reis. Als de documentaire een succes blijkt, krijgt Laura een percentage
bron
Dus pas op het moment dat men aan de ducumentaire gaat verdienen wordt ook Laura er beter van, momenteel heeft ze niets aan de samenwerking met Screentime!
En over een nieuwe sponsor hoor of lees je ook niets.
pi_98558314
spuitje: Niet iedere sponsor wil in deze phase van de reis zijn naam al in de pers. Het is ook gebruikelijk dat firma's, verenigingen en organisaties "stil" sponsoren in ruil voor een toezegging van een lezing of ander optreden na afsluiting van een prestatie.
pi_98558509
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef svetan het volgende:
spuitje: Niet iedere sponsor wil in deze phase van de reis zijn naam al in de pers. Het is ook gebruikelijk dat firma's, verenigingen en organisaties "stil" sponsoren in ruil voor een toezegging van een lezing of ander optreden na afsluiting van een prestatie.
Dat weet ik allemaal wel Svetan, daar gaat het ook niet om. Maar lees gewoon nog even goed wat pa zei. Ze hoeven de naam van een eventuele nieuwe sponsor ook niet te noemen, maar vermelden dat er iemand is gevonden kan toch geen kwaad?
pi_98559689
spuitje: Waarom moeten wij dat willen weten? Belangrijk is dat er geld voor de volgende etappe is en als er meer nodig is horen we dat wel.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 16:55:02 #273
137949 Disana
pi_98560944
Och, als Laura de koers blijft varen die ze heeft gekozen door niet naar school te gaan en bij voorbaat al te twijfelen of ze ooit nog wel naar school gaat, bestaat de kans dat wij straks allemaal haar uitkering moeten betalen. Dan is het helemaal niet zo ondenkbaar dat mensen ook wel graag willen weten hoeveel geld ze nu krijgt en heeft.
pi_98561226
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef svetan het volgende:
spuitje: Waarom moeten wij dat willen weten? Belangrijk is dat er geld voor de volgende etappe is en als er meer nodig is horen we dat wel.
Of jij het wilt weten zal me een zorg zijn, ik wil het wel weten. En weet je waarom? Omdat die hele site van haar 1 grote schooi actie is, op de Hyves over haar worden mensen aangespoord toch vooral te doneren en pa vertelt af en toe een tranentrekkend verhaal aan de pers in de hoop een grote vis binnen te halen. Het zou me overigens niet verbazen dat de twee meets die nu gepland staan voornamelijk bedoeld zijn om de kas van Laura te spekken.
En dat alles om een 15 jarige in staat te stellen nog een paar maandjes vakantie te houden.
pi_98561450
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 16:25 schreef svetan het volgende:
En als er meer nodig is ga jij flink doneren :P
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 17:09:28 #276
137949 Disana
pi_98561462
Melody:
'Hi Laura! Great stories about the islands and the bike rides. Always be careful who you go with. You are my hero always, and I have your picture as my screensaver (the waterfall one - yum!) Every day I am anxious to read your updates, and to dream what it would be like to be along with you on your adventures. But then it wouldn't be solo, huh? But still could be fun. Melody.wood@ymail.com is where I hang out, and always anxious for more news about you. All the best to you, and have fun!! :)S62DFH'

Blech, iemand die op haar wet T-shirt foto geilt. En dat wordt gewoon geplaatst.
pi_98561695
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
Melody:
'Hi Laura! Great stories about the islands and the bike rides. Always be careful who you go with. You are my hero always, and I have your picture as my screensaver (the waterfall one - yum!) Every day I am anxious to read your updates, and to dream what it would be like to be along with you on your adventures. But then it wouldn't be solo, huh? But still could be fun. Melody.wood@ymail.com is where I hang out, and always anxious for more news about you. All the best to you, and have fun!! :)S62DFH'

Blech, iemand die op haar wet T-shirt foto geilt. En dat wordt gewoon geplaatst.
Inderdaad, sommige reacties in haar gastenboek klinken ongezond!
pi_98568366
Met die naam enz. hoort het zich meer naar een dwepeig schoolmeisje aan dat zelf de kans niet krijgt. Niks ongezonds mee.
pi_98571329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef spuitje het volgende:

[..]

En ik kan me bijna niet voorstellen dat Laura ongeveer ¤ 1000,-- per maand beurt voor die columns.

Die schatting was idd wat aan de hoge kant (lengte van d'r teksten in de krant zijn bij nader insziens vrij kort).

Even rekenen...

De laatste column was 350 woorden, het bodemtarief van de AD voor een column in de landelijke zaterdagkrant zal iets van 30 eurocent per woord zijn. Dus dat komt neer op 105 euro.
Het tarief per woord zal wel wat hoger liggen, vanwege haar bekendheid, dat het een wekelijkse column betreft, en het AD exclusiviteit heeft qua krant.

Maken we er 40 eurocent per woord van, en ze schrijft elke week 350 woorden, komt dat neer op 560 euro per maand.
pi_98571372
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef svetan het volgende:
Met die naam enz. hoort het zich meer naar een dwepeig schoolmeisje aan dat zelf de kans niet krijgt. Niks ongezonds mee.
Het is dus gezond als jonge mensen die kans niet krijgen, zeg je nu?
pi_98571723
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Het is dus gezond als jonge mensen die kans niet krijgen, zeg je nu?
Svetlan bedoelt dat er niets ongezonds is aan het geilen van een puber die achter de pc zit op een wet-t-shirt foto van een andere puber.
pi_98572097
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef svetan het volgende:
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar goed, het zou kunnen en het klinkt ook best aannemelijk.
Alleen als je voortdurend aan het bedelen bent, vind ik het raar dat de begunstigde niets kwijt wil over sponsors en de hoogte van de bedragen.
Als je geld vraagt voor een goed doel, lijkt het logisch dat er openheid van zaken gegeven wordt over waar het geld blijft en hoeveel er al binnengehaald is. Daar zijn charitieve organisaties ook niet altijd eerlijk in, verre van dat, maar zij houden zelfs de schijn niet op. Als ik zo iemand zou sponsoren, zou ik graag willen weten of de actie effect sorteert.
Of je kiest voor 'stille' sponsoring, maar dan moeten ze niet zielig doen in de media en dan hadden ze ervoor moeten zorgen dat er in de eerste instantie voldoende kapitaal is om de reis te kunnen maken. Daarbij komt nog, dat als ze hopen dat er achteraf geld binnenkomt, toch wel duidelijk blijkt dat deze familie hoopt er beter van te worden en dat díe inkomsten niets te maken hebben met de onkosten van de reis.
Ook goed, hoewel ik het wat op exploitatie van een kind vindt lijken, maar wees daar dan ook duidelijk in. Laat Dick dan niet roepen dat het niet om het geld te doen is, maar gewoon zeggen dat hij commercieel bezig is.
  † In Memoriam † donderdag 23 juni 2011 @ 21:02:25 #283
137949 Disana
pi_98572608
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Alleskids het volgende:

Svetlan bedoelt dat er niets ongezonds is aan het geilen van een puber die achter de pc zit op een wet-t-shirt foto van een andere puber.
Haha ja.
pi_98572945
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 21:02 schreef Disana het volgende:

[..]

Haha ja.
oh zo had ik het niet begrepen.. O-)
pi_98581539
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef svetan het volgende:
Goh, wat jij al niet uit een naam af kunt leiden. Weleens gehoord van nick-names? Ik ken iemand van ruim boven de 60 die zich op het internet Angel noemt :)
pi_98582346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar goed, het zou kunnen en het klinkt ook best aannemelijk.
Alleen als je voortdurend aan het bedelen bent, vind ik het raar dat de begunstigde niets kwijt wil over sponsors en de hoogte van de bedragen.
Als je geld vraagt voor een goed doel, lijkt het logisch dat er openheid van zaken gegeven wordt over waar het geld blijft en hoeveel er al binnengehaald is. Daar zijn charitieve organisaties ook niet altijd eerlijk in, verre van dat, maar zij houden zelfs de schijn niet op. Als ik zo iemand zou sponsoren, zou ik graag willen weten of de actie effect sorteert.
Of je kiest voor 'stille' sponsoring, maar dan moeten ze niet zielig doen in de media en dan hadden ze ervoor moeten zorgen dat er in de eerste instantie voldoende kapitaal is om de reis te kunnen maken. Daarbij komt nog, dat als ze hopen dat er achteraf geld binnenkomt, toch wel duidelijk blijkt dat deze familie hoopt er beter van te worden en dat díe inkomsten niets te maken hebben met de onkosten van de reis.
Ook goed, hoewel ik het wat op exploitatie van een kind vindt lijken, maar wees daar dan ook duidelijk in. Laat Dick dan niet roepen dat het niet om het geld te doen is, maar gewoon zeggen dat hij commercieel bezig is.
Geloof me, echt grote sponsoren doen dat ook niet. Die willen iets terug voor hun geld en liefst zoveel mogelijk! Die willen hun bedrijfsnaam en/of logo zo vaak mogelijk in beeld zien.
En dat is het probleem met Laura, ze wil geen stickers etc. op haar boot. De naam van Jongert kon ze niet weigeren, ¤ 25.000,-- is tenslotte niet niks! Maar verder is ze weinig toeschietelijk naar sponsoren. Staat ergens op die Hyves te lezen.
pi_98587634
waarom wil ze eigenlijk geen banners op haar boot? Daar gaat het ding toch niet slechter van varen? En het is nou eenmaal de consequentie als je geen geld hebt en zoiets duurs wilt ondernemen..
Er staat me ook iets bij van een sponsor die ze doodleuk aan wal heeft laten staan met zoiets, trouwens.
pi_98589264
Enneacanthus_Obesus: Ga jij nu ook rondrijden met de reklame van de plaatselijke sexshop op je auto ald ze daar een paar centen voor betalen?
pi_98592539
wordt zij gesponsord door een dildoboer dan?
En waarom kiest ze een sponsor waar ze zich voor schaamt?
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef svetan het volgende:
Enneacanthus_Obesus: Ga jij nu ook rondrijden met de reklame van de plaatselijke sexshop op je auto ald ze daar een paar centen voor betalen?
pi_98592558
Ben blij dat het nog steeds zo goed gaat met haar :)
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_98593545
Ik ook. Nu valt er nog wat te kletsen. ;)
En ik vind het knap dat ze het blijft volhouden ja. :)
pi_98593637
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 00:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom wil ze eigenlijk geen banners op haar boot? Daar gaat het ding toch niet slechter van varen? En het is nou eenmaal de consequentie als je geen geld hebt en zoiets duurs wilt ondernemen..
Er staat me ook iets bij van een sponsor die ze doodleuk aan wal heeft laten staan met zoiets, trouwens.
Omdat ze zuinig is op haar boot wil ze dat niet.
En inderdaad hebben ze een sponsor in Portugal laten staan toen ze naar Gibraltar vertrokken. Die was not amused.
pi_98594084
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
Ben blij dat het nog steeds zo goed gaat met haar :)
Nu even minder hoor. Zere kaak en een zere teen opgelopen tijdens het zeilen met de mini catamaran en laat ze tot overmaat van ramp ook nog eens de laptop op die toch al zere teen vallen.
Maar daar staat wel tegenover dat ze inmiddels goed bevriend is met de eigenaar van de jachtclub.
pi_98594108
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wordt zij gesponsord door een dildoboer dan?
En waarom kiest ze een sponsor waar ze zich voor schaamt?

[..]

Zou dat een beetje schuiven? De afbeelding van een enorme dildo op 1 van de zeilen? :+
  vrijdag 24 juni 2011 @ 09:40:20 #295
37150 livelink
pi_98594769
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 09:11 schreef spuitje het volgende:

[..]

Nu even minder hoor. Zere kaak en een zere teen opgelopen tijdens het zeilen met de mini catamaran en laat ze tot overmaat van ramp ook nog eens de laptop op die toch al zere teen vallen.
Maar daar staat wel tegenover dat ze inmiddels goed bevriend is met de eigenaar van de jachtclub.
Ik vind dat ze toch wel weer een stuk beter klinkt met de nieuwe feesten in het vooruitzicht ;)
En inderdaad, ze is weer goed bevriend.

Ik had die uitspraak nooit moeten lezen, want ik kan haar blogs nu niet meer los zien van wat ik daar heb gelezen.

quote:
- Wat betreft de sociale ontwikkeling concludeert de psychologe dat deze redelijk adequaat verloopt, maar dat [kind] geneigd is onafhankelijk te opereren en haar eigen gang te gaan, waardoor vriendschappen een wat functioneel karakter krijgen en niet geheel op wederkerigheid (op basis van wederzijdse interesses) lijken te berusten. De Raad voorziet dat de solozeiltocht een bedreiging vormt voor haar verdere sociale ontwikkeling omdat zij lange periodes van sociaal contact verstoken zal zijn en alleen oppervlakkige en functionele contacten zal kunnen aangaan.
Dat haar vriendschappen op deze reis een functioneel karakter hebben is inderdaad wel duidelijk. Iets anders is natuurlijk ook niet mogelijk, maar ze strooit wel heel makkelijk met de term vriendschap.
pi_98596009
Is 'functioneel' een eufemisme voor 'profiteursmentaliteit'? :P
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:41:37 #297
37150 livelink
pi_98596370
De andere partijen laten zich ook graag gebruiken, natuurlijk. Kennelijk is het in het zeilerswereldje toch wel bijzonder wat Laura doet en wil iedereen haar graag kennen. Dan straalt er iets van haar beroemdheid op hun af of zo iets :?

Of ze is in werkelijkheid gewoon een heel leuk meisje, dat kan natuurlijk ook nog. Dat ze alleen maar aan de boze niet-functionele buitenwereld haar stuurse kant laat zien.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2011 @ 13:52:02 #298
137949 Disana
pi_98603854
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 10:41 schreef livelink het volgende:
De andere partijen laten zich ook graag gebruiken, natuurlijk. Kennelijk is het in het zeilerswereldje toch wel bijzonder wat Laura doet en wil iedereen haar graag kennen. Dan straalt er iets van haar beroemdheid op hun af of zo iets :?

Of ze is in werkelijkheid gewoon een heel leuk meisje, dat kan natuurlijk ook nog. Dat ze alleen maar aan de boze niet-functionele buitenwereld haar stuurse kant laat zien.
Dat zegt niet zoveel hoor. Over het algemeen zijn volwassenen graag bereid een kind te helpen, zeker op plaatsen waar men meer op elkaar is aangewezen.

En zo aardig is ze niet. Toen ze twee zeilers schoffeerde die een foto van haar wilden maken, waren die mensen niet meer van plan haar te helpen.
pi_98607662
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef Disana het volgende:

[..]

Dat zegt niet zoveel hoor. Over het algemeen zijn volwassenen graag bereid een kind te helpen, zeker op plaatsen waar men meer op elkaar is aangewezen.

En zo aardig is ze niet. Toen ze twee zeilers schoffeerde die een foto van haar wilden maken, waren die mensen niet meer van plan haar te helpen.
Het is een normaal verschijnsel, dat zeilers elkaar helpen onderweg. Dat heeft niets met leefijd van doen. Een paar jaar geleden moest mijn partner een bootje voor een eigenaar vanaf de Azoren naar elders overbrengen. Bij aankomst, was zijn gehele bagage plus portemonnaie (pinpas etc) gestolen. Hij kreeg meteen een x bedrag geld toegeschoven, gratis eten etc en gratis kleding, en tzt kon hij dat dan wel weer terugbetalen. Iedereen onderweg, kan voor onvoorziene zaken komen te staan. De wetenschap dat je in dat geval op elkaar kunt en mag rekenen, is bijzonder prettig.
  † In Memoriam † vrijdag 24 juni 2011 @ 15:02:29 #300
137949 Disana
pi_98607777
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Banjerkanjer het volgende:

Het is een normaal verschijnsel, dat zeilers elkaar helpen onderweg. Dat heeft niets met leefijd van doen. Een paar jaar geleden moest mijn partner een bootje voor een eigenaar vanaf de Azoren naar elders overbrengen. Bij aankomst, was zijn gehele bagage plus portemonnaie (pinpas etc) gestolen. Hij kreeg meteen een x bedrag geld toegeschoven, gratis eten etc en gratis kleding, en tzt kon hij dat dan wel weer terugbetalen. Iedereen onderweg, kan voor onvoorziene zaken komen te staan. De wetenschap dat je in dat geval op elkaar kunt en mag rekenen, is bijzonder prettig.
Het heeft in het algemeen wel met leeftijd van doen, en daar had ik het over. Ik heb als tiener veel gereisd en kreeg toen veel meer hulp onderweg dan wanneer ik dat nu zou doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')