Inderdaad, sommige reacties in haar gastenboek klinken ongezond!quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:09 schreef Disana het volgende:
Melody:
'Hi Laura! Great stories about the islands and the bike rides. Always be careful who you go with. You are my hero always, and I have your picture as my screensaver (the waterfall one - yum!) Every day I am anxious to read your updates, and to dream what it would be like to be along with you on your adventures. But then it wouldn't be solo, huh? But still could be fun. Melody.wood@ymail.com is where I hang out, and always anxious for more news about you. All the best to you, and have fun!!S62DFH'
Blech, iemand die op haar wet T-shirt foto geilt. En dat wordt gewoon geplaatst.
Die schatting was idd wat aan de hoge kant (lengte van d'r teksten in de krant zijn bij nader insziens vrij kort).quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:34 schreef spuitje het volgende:
[..]
En ik kan me bijna niet voorstellen dat Laura ongeveer ¤ 1000,-- per maand beurt voor die columns.
Het is dus gezond als jonge mensen die kans niet krijgen, zeg je nu?quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef svetan het volgende:
Met die naam enz. hoort het zich meer naar een dwepeig schoolmeisje aan dat zelf de kans niet krijgt. Niks ongezonds mee.
Svetlan bedoelt dat er niets ongezonds is aan het geilen van een puber die achter de pc zit op een wet-t-shirt foto van een andere puber.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het is dus gezond als jonge mensen die kans niet krijgen, zeg je nu?
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar goed, het zou kunnen en het klinkt ook best aannemelijk.quote:Op donderdag 23 juni 2011 15:59 schreef svetan het volgende:
spuitje: Niet iedere sponsor wil in deze phase van de reis zijn naam al in de pers. Het is ook gebruikelijk dat firma's, verenigingen en organisaties "stil" sponsoren in ruil voor een toezegging van een lezing of ander optreden na afsluiting van een prestatie.
Haha ja.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:48 schreef Alleskids het volgende:
Svetlan bedoelt dat er niets ongezonds is aan het geilen van een puber die achter de pc zit op een wet-t-shirt foto van een andere puber.
Goh, wat jij al niet uit een naam af kunt leiden. Weleens gehoord van nick-names? Ik ken iemand van ruim boven de 60 die zich op het internet Angel noemtquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:51 schreef svetan het volgende:
Met die naam enz. hoort het zich meer naar een dwepeig schoolmeisje aan dat zelf de kans niet krijgt. Niks ongezonds mee.
Geloof me, echt grote sponsoren doen dat ook niet. Die willen iets terug voor hun geld en liefst zoveel mogelijk! Die willen hun bedrijfsnaam en/of logo zo vaak mogelijk in beeld zien.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat heb ik eerlijk gezegd nog nooit gehoord, maar goed, het zou kunnen en het klinkt ook best aannemelijk.
Alleen als je voortdurend aan het bedelen bent, vind ik het raar dat de begunstigde niets kwijt wil over sponsors en de hoogte van de bedragen.
Als je geld vraagt voor een goed doel, lijkt het logisch dat er openheid van zaken gegeven wordt over waar het geld blijft en hoeveel er al binnengehaald is. Daar zijn charitieve organisaties ook niet altijd eerlijk in, verre van dat, maar zij houden zelfs de schijn niet op. Als ik zo iemand zou sponsoren, zou ik graag willen weten of de actie effect sorteert.
Of je kiest voor 'stille' sponsoring, maar dan moeten ze niet zielig doen in de media en dan hadden ze ervoor moeten zorgen dat er in de eerste instantie voldoende kapitaal is om de reis te kunnen maken. Daarbij komt nog, dat als ze hopen dat er achteraf geld binnenkomt, toch wel duidelijk blijkt dat deze familie hoopt er beter van te worden en dat díe inkomsten niets te maken hebben met de onkosten van de reis.
Ook goed, hoewel ik het wat op exploitatie van een kind vindt lijken, maar wees daar dan ook duidelijk in. Laat Dick dan niet roepen dat het niet om het geld te doen is, maar gewoon zeggen dat hij commercieel bezig is.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 01:16 schreef svetan het volgende:
Enneacanthus_Obesus: Ga jij nu ook rondrijden met de reklame van de plaatselijke sexshop op je auto ald ze daar een paar centen voor betalen?
Omdat ze zuinig is op haar boot wil ze dat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:43 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
waarom wil ze eigenlijk geen banners op haar boot? Daar gaat het ding toch niet slechter van varen? En het is nou eenmaal de consequentie als je geen geld hebt en zoiets duurs wilt ondernemen..
Er staat me ook iets bij van een sponsor die ze doodleuk aan wal heeft laten staan met zoiets, trouwens.
Nu even minder hoor. Zere kaak en een zere teen opgelopen tijdens het zeilen met de mini catamaran en laat ze tot overmaat van ramp ook nog eens de laptop op die toch al zere teen vallen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:36 schreef Stokstaart het volgende:
Ben blij dat het nog steeds zo goed gaat met haar
Zou dat een beetje schuiven? De afbeelding van een enorme dildo op 1 van de zeilen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 05:09 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
wordt zij gesponsord door een dildoboer dan?
En waarom kiest ze een sponsor waar ze zich voor schaamt?
[..]
Ik vind dat ze toch wel weer een stuk beter klinkt met de nieuwe feesten in het vooruitzichtquote:Op vrijdag 24 juni 2011 09:11 schreef spuitje het volgende:
[..]
Nu even minder hoor. Zere kaak en een zere teen opgelopen tijdens het zeilen met de mini catamaran en laat ze tot overmaat van ramp ook nog eens de laptop op die toch al zere teen vallen.
Maar daar staat wel tegenover dat ze inmiddels goed bevriend is met de eigenaar van de jachtclub.
Dat haar vriendschappen op deze reis een functioneel karakter hebben is inderdaad wel duidelijk. Iets anders is natuurlijk ook niet mogelijk, maar ze strooit wel heel makkelijk met de term vriendschap.quote:- Wat betreft de sociale ontwikkeling concludeert de psychologe dat deze redelijk adequaat verloopt, maar dat [kind] geneigd is onafhankelijk te opereren en haar eigen gang te gaan, waardoor vriendschappen een wat functioneel karakter krijgen en niet geheel op wederkerigheid (op basis van wederzijdse interesses) lijken te berusten. De Raad voorziet dat de solozeiltocht een bedreiging vormt voor haar verdere sociale ontwikkeling omdat zij lange periodes van sociaal contact verstoken zal zijn en alleen oppervlakkige en functionele contacten zal kunnen aangaan.
Dat zegt niet zoveel hoor. Over het algemeen zijn volwassenen graag bereid een kind te helpen, zeker op plaatsen waar men meer op elkaar is aangewezen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 10:41 schreef livelink het volgende:
De andere partijen laten zich ook graag gebruiken, natuurlijk. Kennelijk is het in het zeilerswereldje toch wel bijzonder wat Laura doet en wil iedereen haar graag kennen. Dan straalt er iets van haar beroemdheid op hun af of zo iets![]()
Of ze is in werkelijkheid gewoon een heel leuk meisje, dat kan natuurlijk ook nog. Dat ze alleen maar aan de boze niet-functionele buitenwereld haar stuurse kant laat zien.
Het is een normaal verschijnsel, dat zeilers elkaar helpen onderweg. Dat heeft niets met leefijd van doen. Een paar jaar geleden moest mijn partner een bootje voor een eigenaar vanaf de Azoren naar elders overbrengen. Bij aankomst, was zijn gehele bagage plus portemonnaie (pinpas etc) gestolen. Hij kreeg meteen een x bedrag geld toegeschoven, gratis eten etc en gratis kleding, en tzt kon hij dat dan wel weer terugbetalen. Iedereen onderweg, kan voor onvoorziene zaken komen te staan. De wetenschap dat je in dat geval op elkaar kunt en mag rekenen, is bijzonder prettig.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel hoor. Over het algemeen zijn volwassenen graag bereid een kind te helpen, zeker op plaatsen waar men meer op elkaar is aangewezen.
En zo aardig is ze niet. Toen ze twee zeilers schoffeerde die een foto van haar wilden maken, waren die mensen niet meer van plan haar te helpen.
Het heeft in het algemeen wel met leeftijd van doen, en daar had ik het over. Ik heb als tiener veel gereisd en kreeg toen veel meer hulp onderweg dan wanneer ik dat nu zou doen.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:01 schreef Banjerkanjer het volgende:
Het is een normaal verschijnsel, dat zeilers elkaar helpen onderweg. Dat heeft niets met leefijd van doen. Een paar jaar geleden moest mijn partner een bootje voor een eigenaar vanaf de Azoren naar elders overbrengen. Bij aankomst, was zijn gehele bagage plus portemonnaie (pinpas etc) gestolen. Hij kreeg meteen een x bedrag geld toegeschoven, gratis eten etc en gratis kleding, en tzt kon hij dat dan wel weer terugbetalen. Iedereen onderweg, kan voor onvoorziene zaken komen te staan. De wetenschap dat je in dat geval op elkaar kunt en mag rekenen, is bijzonder prettig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |