quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik dacht dat de nieuwe TT wel iets in de geest van 'Bier & Tieten' zou worden
Ik zou hem wederom zonder eten naar bed sturen en uiteraard ook geen beltegoed geven....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.
Echt he!!
Gisteren dus ruzie met huppelkoter.
Toen zei ik dat hij voortaan om 18:00 thuis moet zijn. Voor elke minuut te laat mag hij 1 dag niet naar buiten!
Day 10 and counting![]()
Hoe kan je zoiets nou zo snel vergeten
Smsen dat ie al 10 dagen huisarrest te pakken heeft en dat als ie niet binnen 3 minuten thuis is dat ie dan z'n zakgeld voor de rest van het jaar ook op z'n buik kan schrijvenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.
Echt he!!
Gisteren dus ruzie met huppelkoter.
Toen zei ik dat hij voortaan om 18:00 thuis moet zijn. Voor elke minuut te laat mag hij 1 dag niet naar buiten!
Day 10 and counting![]()
Hoe kan je zoiets nou zo snel vergeten
Neuh hij moet wel eten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou hem wederom zonder eten naar bed sturen en uiteraard ook geen beltegoed geven....
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smsen dat ie al 10 dagen huisarrest te pakken heeft en dat als ie niet binnen 3 minuten thuis is dat ie dan z'n zakgeld voor de rest van het jaar ook op z'n buik kan schrijven
Waarschijnlijk komt hij rond een uur of 8 binnen stappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, moet ie lekker op tijd thuis komen......
Dan de volgende keer als ie weg komt dat als mededeling meegeven. Raak 'm waar het pijn doet, zou ik zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga hem niet helpen onthouden dat we iets hadden afgesproken.
Ik zou nu alvast een pizza bestellen....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij rond een uur of 8 binnen stappen.
Hij bekijkt het maar. Ik ga zo een pizza bestellen ofzo.
Janken, beterschap beloven, 2 weken gaat het goed en dan vervalt hij weer in het oude patroonquote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou nu alvast een pizza bestellen....
Ik zou gewoon dreigen met breakdancen van hem af te pakken.... kijken wat ie dan doet....
Het is een kind he huppel, niet te hard zijn. Misschien is hij gewoon in z'n drukte de tijd vergeten. Anders bel je hem, als hij niet binnen 5minuten thuis is dag huisarrest.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga hem niet helpen onthouden dat we iets hadden afgesproken.
Mja, er is een verschil tussen een kind en een puber.....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een kind he huppel, niet te hard zijn. Misschien is hij gewoon in z'n drukte de tijd vergeten. Anders bel je hem, als hij niet binnen 5minuten thuis is dag huisarrest.
En dan bestelt ze 1 pizza die ze voor zijn ogen opeet!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:17 schreef Bartholomeus het volgende:
En dan komt ie zo binnengestoven, helemaal hijgend van het rennen, en dan vliegt ie z'n moeder in de armen. Dat ie de tijd vergeten is en dat het hem zo spijt, inclusief puppieoogjes en pruillipje. En dan smelt ze als warme boter in een pannetje
Grote bek, klein hartjequote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan bestelt ze 1 pizza die ze voor zijn ogen opeet!
Dat zou gewoon gemeen zijn, ok hij verdient straf maar niet op die manier hequote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mja, sorry hoor, moet ie maar op tijd voor het eten thuis zijn..... Prima straf dus....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou gewoon gemeen zijn, ok hij verdient straf maar niet op die manier he
Dat dus, het hoeft geen opzet te zijnquote:
Geen eten is tot daar aan toe maar voor z'n neus eten en niks geven is gewoon treiteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, sorry hoor, moet ie maar op tijd voor het eten thuis zijn..... Prima straf dus....
Mja, blijkbaar is hij hardleers, dus vind ik het een prima straf....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen eten is tot daar aan toe maar voor z'n neus eten en niks geven is gewoon treiteren.
thats coldquote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de manier en geef je totaal de verkeerde boodschap mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij hardleers, dus vind ik het een prima straf....
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!quote:
Hoezo? Boodschap is toch duidelijk? Wees op tijd en je hebt een heerlijke pizza....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de manier en geef je totaal de verkeerde boodschap mee.
Klopt. Ik heb alleen het idee dat je hem met koud eten of geen eten niet te pakken hebt. Dan had ie er wel op gereageerd immers. Je moet 'm gewoon iets anders afpakken waar ie aan gehecht is, en dan niet zwichten voor de krokodillentranen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!
Gewoon gaan eten, als het op is is het op.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!
Het enige waar ik hem mee kan pakken is zijn breakdancen. Pest is wel dat ik supertrots ben op zijn breakdancen en hij ook gewoon echt goed is erin.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb alleen het idee dat je hem met koud eten of geen eten niet te pakken hebt. Dan had ie er wel op gereageerd immers. Je moet 'm gewoon iets anders afpakken waar ie aan gehecht is, en dan niet zwichten voor de krokodillentranen.
En ook gewoon om iets over 6 gaan eten zelf, of hij er nou is of niet. En als ie er niet is, de rest in de vriezer kiepen. Jammer dan, hond in de pot
Zakgeld? Beltegoed? Iets met een computer of gamedinges ofzo? Geen idee?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige waar ik hem mee kan pakken is zijn breakdancen. Pest is wel dat ik supertrots ben op zijn breakdancen en hij ook gewoon echt goed is erin.
Dus dat hou ik toch niet vol
Doet hem allemaal niks!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zakgeld? Beltegoed? Iets met een computer of gamedinges ofzo? Geen idee?
Speel het dan met die vent onder 1 hoedje. Laat 'm gewoon een week, of twee, thuis blijven. En als ie toch gaat, dat die leraar 'm dan naar huis trapt. Als ie er zo gek op is zou na die tijd de boodschap duidelijk moeten zijn toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hem allemaal niks!
Breakdancen is hem heilig.
En ik weet ook dat als ik zeg dat ie daar niet meer heen mag en ik hou woord dan staat zn breakdance-leraar voor mn deur om te eisen dat hij weer terug komt
Kiddo is nu overstuur omdat ik heb gezegd dat hij deze week het breaken wel kan vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Speel het dan met die vent onder 1 hoedje. Laat 'm gewoon een week, of twee, thuis blijven. En als ie toch gaat, dat die leraar 'm dan naar huis trapt. Als ie er zo gek op is zou na die tijd de boodschap duidelijk moeten zijn toch?
Edit: en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Mijn zusje kreeg ook altijd alles met lief lachen voor elkaar. En zo niet, dan met stampvoeten en krijsen. Resultaat: een onvolwassen kinderachtig vals kreng van 23
Goedzo, en nou volhouden. Luisteren zal ie. Later als ie groot is en op zichzelf woont mag ie z'n eigen regels maken. Tot die tijd heeft ie zich aan de jouwe te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo is nu overstuur omdat ik heb gezegd dat hij deze week het breaken wel kan vergeten.
Vrijdag is het optreden, woensdag trainen en donderdag generale repetitie.
Ik ga maar heel kinderachtig de regels opschrijven voor hem.
Ik heb er ook zoveel
Exact, het geeft houvast en regelmaat, en dat hebben ze nodig. Later als ie groot is zal ie je dankbaar zijn dat je 'm in het gareel gehouden hebt en dat het daardoor zo'n goeie fatsoenlijke vent geworden isquote:Op maandag 13 juni 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
Huppel... volhouden hoor!!! Regels zijn goed voor kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar damn, het is zo moeilijkquote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Exact, het geeft houvast en regelmaat, en dat hebben ze nodig. Later als ie groot is zal ie je dankbaar zijn dat je 'm in het gareel gehouden hebt en dat het daardoor zo'n goeie fatsoenlijke vent geworden is
Hoe kan ik hem in hemelsnaam van breaken afhalenquote:
Ik ben nu een dagplanning aan het maken voor/met hem.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik werk nu serieus met een lijstje, 'goed gedrag', 'ongewenst gedrag' en 'onacceptabel gedrag'He was not amused
Hoe werkt dat precies?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef missbehavin het volgende:
Ik werk nu serieus met een lijstje, 'goed gedrag', 'ongewenst gedrag' en 'onacceptabel gedrag'He was not amused
Thanks. Want ondanks dat je het wel weet, is het gewoon niet leuk dat ie je een rotmoeder vindt soms.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Klopt![]()
En trots op jullie dat jullie het toch gewoon doen
Hoeft toch ook niet... als ie zich aan de regels houdt kan ie daar gewoon heen blijven gaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe kan ik hem in hemelsnaam van breaken afhalen
Nou dus letterlijk een lijstje. En voor ongewenst gedrag krijgt hij een waarschuwing, dat is zeg maar oranje. En onacceptabel gedrag betekent dus straf, is dus rood.quote:
Heel simpel, door jezelf ervan te overtuigen dat de maat vol is. Hij loopt over je heen, en je laat het gebeuren. En het enige waar je hem mee raken kunt, is het breakdancen. Dan wordt dat het dus, koud en harteloos misschien, maar het moet. Het moet hem duidelijk zijn dat jij, en niemand anders, aan het langste eind trekt. Punt.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat hij godverdomme gewoon moet luisteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Duidelijkheid kan nooit kwaad...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben nu een dagplanning aan het maken voor/met hem.
Duidelijk opschrijven hoe laat hij thuis moet zijn enz.
Mja, het wordt weer tijd voor een goed topic aldaar om in te rellenquote:
Ik kom niet in oud daar heb ik niets te zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, het wordt weer tijd voor een goed topic aldaar om in te rellen
Ik ook niet... alleen is het wel grappig als er een topic langskomt waar je in kan rellen....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik kom niet in oud daar heb ik niets te zoeken
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Thanks. Want ondanks dat je het wel weet, is het gewoon niet leuk dat ie je een rotmoeder vindt soms.
En wat voor topics zijn dat dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:50 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik ook niet... alleen is het wel grappig als er een topic langskomt waar je in kan rellen....
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou dus letterlijk een lijstje. En voor ongewenst gedrag krijgt hij een waarschuwing, dat is zeg maar oranje. En onacceptabel gedrag betekent dus straf, is dus rood.
Die van mij is veel, maar niet braaf. Is ook echt om grenzen aan te geven nu hoor, is wel nodig ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef -Engel- het volgende:
[..]mijn ouders deden zoiets niet... maar ja mijn bro en ik waren dan ook zó braaf
Wat moet dat moet zeg ik dan maarquote:Op maandag 13 juni 2011 18:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die van mij is veel, maar niet braaf. Is ook echt om grenzen aan te geven nu hoor, is wel nodig ook.
Nu hopen dat het helptquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay no way dat ik hem het grote eind van het jaar optreden laat missen. Ook omdat de rest op hem rekent natuurlijk.
Ik heb nu een heel schema gemaakt.
Duidelijk gemaakt dat voor elke minuut te laat = 1 dag binnen
Elke 10 minuten te laat = 1x niet naar breaken.
Ik heb dus gewoon een dagplanning voor hem.
Zet ik erop extra taken en toen kwam hij zelf al aan met de ergste kutklusjes
Puik plan.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Pff wat een gedoe dat opvoeden. Je zou er bijna een opleiding voor moeten volgen
Sommige mensen zouden eerst een test moeten doen ja, voordat ze uberhaupt zwanger mogen worden.....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef tijnbrein het volgende:
Pff wat een gedoe dat opvoeden. Je zou er bijna een opleiding voor moeten volgen
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Okay no way dat ik hem het grote eind van het jaar optreden laat missen. Ook omdat de rest op hem rekent natuurlijk.
Ik heb nu een heel schema gemaakt.
Ik heb dus gewoon een dagplanning voor hem.
Zet ik erop extra taken en toen kwam hij zelf al aan met de ergste kutklusjes
ik zou de marges wat veranderen..... zijn klok zal maar 1 minuut later lopen dan die van jouquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
Dan wil ik best zijn klok aanhouden!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou de marges wat veranderen..... zijn klok zal maar 1 minuut later lopen dan die van jou
Waarom zou ik hem speling geven?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef S95Sedan het volgende:
Zou het hier ook niet op de minuut af doen, neem dan 5minuten en 15minuten oid.
Welnee... ik heb mijzelf voorgenomen een aantal uitgezochte recepten te maken en te proberenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:58 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 gaat maar eens kijken wat ie gaat eten....
Wat een dagelijkse ramp is dat toch......
Die speling is ook niet nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem speling geven?
18:00 uur is 18:00 uur. Als ik hem direct al 5 minuten speling ga geven dan leert hij nooit om op tijd te zijn.
Wat voor busje moet je hebben?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
pfff, ik probeer te kijken hoe duur het is om een busje te huren maar ik snap die klotewebsites niet
Zo moeilijk is dat toch niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef CherryLips het volgende:
pfff, ik probeer te kijken hoe duur het is om een busje te huren maar ik snap die klotewebsites niet
Maar dan kijk ik op de website en dan hebben ze alleen familieauto's. En dan klik ik door naar reserveren en dan krijg ik allemaal foutmeldingen. Ik dacht ook, 'ik kijk wel even wat dat kost voor een dag of twee', maar ik wil blijkbaar iets heel stoms ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet?
Let gewoon op de kilometers die je denkt te gaan rijden. Vaak krijg je een x aantal kilometers cadeau en rij je meer dan gaat het in de papieren lopen
Dan spreek je dat toch zo af, 18:00 binnen, telaat is 1dag huisarrest, 15minuten telaat is geen dansen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem speling geven?
18:00 uur is 18:00 uur. Als ik hem direct al 5 minuten speling ga geven dan leert hij nooit om op tijd te zijn.
Ja kijk, die website ziet er al overzichtelijker uitquote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb een pauperbus gehuurd bij bluerentacar, volle tank, vast bedrag en afgetankt terugwas voor mij praktischer gezien de afstand Utrecht-Maastricht
aangezien eend me toch ging verhuizen in Den Bosch opgehaald, toen naar Utrecht, zooi ingeladen, Maastricht en uitladen,en eend heeft m afgetankt en daar terug gezet en sleutels in bus gegooid, borg ging middels kopie CCquote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja kijk, die website ziet er al overzichtelijker uit
Dat dusquote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Lang leve de trekhaak en een fatsoenlijke grote aanhangert
de huh? owww.. een op je auto zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:27 schreef Bartholomeus het volgende:
Lang leve de trekhaak en een fatsoenlijke grote aanhangert
suc7 memoquote:
Uiteraard.quote:
Lang leve de vrachtwagg0lsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bier komen ze gewoon brengen als je genoeg besteld
Mjah, stel je eens voor wat er dan overblijftquote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Er is een behandeling tegen autisme ontdekt![]()
Het zal heel rustig gaan worden op FOK! dan
nah.. het volk wat hier zit is niet meer te redden.. en zelfs als medicatie werkt zal het verbreken van geneste patronen verschrikkelijk moeilijk zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
Hoe voelt dat nou, weten dat je niet meer te redden bent, ondanks dat je exact weet waar het aan ligt?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef clevy het volgende:
nah.. het volk wat hier zit is niet meer te redden.. en zelfs als medicatie werkt zal het verbreken van geneste patronen verschrikkelijk moeilijk zijn.
same old same oldquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe voelt dat nou, weten dat je niet meer te redden bent, ondanks dat je exact weet waar het aan ligt?
Hij dacht, echt he mannen en denken gaat altijd fout, dat ik bedoelde dat hij ergens tussen 6 en 7 thuis moest komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Bartholomeus het volgende:
Huppel: wat was nou eigenlijk het excuus van meneer dat ie zo laat was?
'Je moet om 6 uur thuis zijn en eerder dan 7 uur kom je niet weer weg. Daartussen ben je thuis, en daarmee basta.'quote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht, echt he mannen en denken gaat altijd fout, dat ik bedoelde dat hij ergens tussen 6 en 7 thuis moest komen.
Blijkbaar was: Ik wil dat jij om 6 uur thuis bent tot minimaal 7 uur! niet duidelijk genoeg
Wees dan ook duidelijk tegen die jongenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij dacht, echt he mannen en denken gaat altijd fout, dat ik bedoelde dat hij ergens tussen 6 en 7 thuis moest komen.
Blijkbaar was: Ik wil dat jij om 6 uur thuis bent tot minimaal 7 uur! niet duidelijk genoeg
Oh ja wat dan? Bron?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
ik vind het altijd wel leuk als mensen in de verdediging schietenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
'Je moet om 6 uur thuis zijn en eerder dan 7 uur kom je niet weer weg. Daartussen ben je thuis, en daarmee basta.'
Overigens ken ik ook voorbeelden zat waarbij vrouwen dachten te kunnen denken
Ja prima wel. Lang weekend uiteraard, dat is sowieso fijn. Wel erg lui vanavondquote:
die om half 9 begintquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Spezza19 het volgende:
Welke film zal ik vanavond eens gaan kijken op film1?
Niks verdediging, slechts de vaststelling van een feitquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
ik vind het altijd wel leuk als mensen in de verdediging schieten
RTL nieuwsquote:
Ja man... vrijdag zaterdag en zondag stappen is niet goed voor een mens. Wel superlekker dat komende week maar 4 daagjes werken isquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja prima wel. Lang weekend uiteraard, dat is sowieso fijn. Wel erg lui vanavondBeetje lezen met een bakkie koffie er bij en weinig anders. Hele weekend wel druk geweest.
En jij? Eindelijk thuis na een stormachtig weekend?
Vrijdag...zaterdag en zondag. Dus hoeveel tijd heb jij buiten je bed doorgebracht? (los van de tijd in de kroeg)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja man... vrijdag zaterdag en zondag stappen is niet goed voor een mens. Wel superlekker dat komende week maar 4 daagjes werken is
Vandaag vanaf een uur of 12quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vrijdag...zaterdag en zondag. Dus hoeveel tijd heb jij buiten je bed doorgebracht? (los van de tijd in de kroeg)
Neequote:
Dan heb je het ook niet nodigquote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Neeik heb het allemaal nodig
ook al heb ik nu 3 kratten waar ik niks mee heb gedaan sinds ik hier woon
Behalve de goedequote:
Oh dan gaat het helemaal goed komen wat RTL is heel betrouwbaarquote:
jawelquote:
Wat voor telefoon?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef -Engel- het volgende:
Yeah ik kan van deze telefoon wel de foto's plukkenI like
I do like it!!!!
En je muis?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ik ben chaggo.. mn skullcandy is kapot
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef Good.vs.Evil het volgende:
en ik ben chaggo.. mn skullcandy is kapot
Ja en? Gewoon weggooien....quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
jawel![]()
1 krat is foto's van mn jeugd..
Welke preciesquote:
S5830 is de galaxy acequote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Uhm een GT-S5380 geloof ik of een GT-S5830 Nu weet ik het niet meer
Same herequote:Op maandag 13 juni 2011 20:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke film, which reminds me dat ik nog steeds mijn motorrijbewijs moet halen
die zijn lang zo duur nietquote:
morgen ga ik boos bellen.. ding is van kerst.. zo werkt dat niet hoor, dat het het nog geen half jaar overleefdquote:
quote:
Ik ook, geen racer maar gewoon een chopperquote:Op maandag 13 juni 2011 20:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik wil gewoon een of ander tourmodel. Niks speciaals, geen scheurijzer, gewoon een niet al te zware gemakkelijk bestuurbare, goedkoop te onderhouden tourfiets
niet mooi. racemodellenquote:
Make mequote:
Dan val je me aan met je verlegenheid?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wacht maar, als je weer eens langs durft te komen
Ik wens 'm succes, hij moet eerst langs je epische tieten komenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan val je me aan met je verlegenheid?
Ga je met je hoofd in de spoelbakquote:Op maandag 13 juni 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan val je me aan met je verlegenheid?
Dat durft ie nietquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wens 'm succes, hij moet eerst langs je epische tieten komen
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat durft ie niet
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb het vermoeden dat zn klanten hem wel willen helpenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef -Engel- het volgende:
Krijgt ie niet voor elkaar... kan je ik zo wel vertellen
Zij niet nee, maar die tieten...quote:
Dus?quote:
Dat betwijfel ik, zullen eerder jou helpen denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat zn klanten hem wel willen helpen
Ja ja nu weten we het wel. Epische tieten, heel groot, zeer aanwezig enz.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zij niet nee, maar die tieten...
Althans, zo schijnt het
Jos gaat jou helpen!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, zullen eerder jou helpen denk ik
Die helpt mij echt niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jos gaat jou helpen!
Die grijpt het aan als excuus om de tieten aan te raken
Ik heb echt een goede indruk gemaakt daar hequote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die helpt mij echt niet.
En van bas hoef ik ook geen hulp te verwachten
Fals epische tieten alarm mensen, hele normale kleine lieve koetsjiekoetsjie tietjens hoor ik netquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja ja nu weten we het wel. Epische tieten, heel groot, zeer aanwezig enz.
Valt allemaal heus wel mee
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Fals epische tieten alarm mensen, hele normale kleine lieve koetsjiekoetsjie tietjens hoor ik net
Had je toch dat verkeerde blouseje gekozenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb echt een goede indruk gemaakt daar he
Niet omdat ze bang voor je zijn, maar zien liever dat ik in de spoelbak terecht komquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch wel!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Niet omdat ze bang voor je zijn, maar zien liever dat ik in de spoelbak terecht kom
Dat werd mij daar ter plaatse al pijnlijk duidelijk gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je toch dat verkeerde blouseje gekozen
Dat dacht ik al wel, weer niet goedquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze had een ajax shirt bijquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Had je toch dat verkeerde blouseje gekozen
Sinds wanneer ben jij Turks?quote:
Ouchquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat werd mij daar ter plaatse al pijnlijk duidelijk gemaakt
x2!quote:
Mooi shirt!quote:
Denken en typen gaat lastiger met een erectie.quote:
Die zin man, die zin!quote:
Ik kreeg gewoon te horen dat als ik met mijn voorgevel topjes draag dan vraag ik erom dat mannen naar de tieten kijken en erover praten enz. Anders zou ik wel in een coltrui ofzo lopen.quote:
Alles!quote:
quote:
de verkrachting vin ik een sprong te ver.. maar als er mooi spul in de etalage ligt dan vallen er ook veel ogen inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon te horen dat als ik met mijn voorgevel topjes draag dan vraag ik erom dat mannen naar de tieten kijken en erover praten enz. Anders zou ik wel in een coltrui ofzo lopen.
Helaas zelfs in een trui zie je nog heeeeeeeeeel duidelijk dat ik een beste voorgevel heb![]()
Ik vond het een beetje een opmerking als "jij loopt in sexy kleding dus je hebt die verkrachting verdiend"
rode uien haal ik meestal op de markt.. zoveel je er in een zak stopt zoveel betaal je er ook.. op gewicht..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
iemand een idee of je rode uien ook los kan kopen?
ik wil morgen nmlk courgettesoep maken, maar ik hou verder niet van uien
Ik vind het belachelijk dat er gezegd wordt dat ik reacties uitlok en dat fijn vind omdat ik een topje aan heb. Dan moet ik maar een trui dragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
de verkrachting vin ik een sprong te ver.. maar als er mooi spul in de etalage ligt dan vallen er ook veel ogen in
Ook wel een bepaald type die dat zeggen natuurlijkquote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kreeg gewoon te horen dat als ik met mijn voorgevel topjes draag dan vraag ik erom dat mannen naar de tieten kijken en erover praten enz. Anders zou ik wel in een coltrui ofzo lopen.
Helaas zelfs in een trui zie je nog heeeeeeeeeel duidelijk dat ik een beste voorgevel heb![]()
Ik vond het een beetje een opmerking als "jij loopt in sexy kleding dus je hebt die verkrachting verdiend"
Niet weer meteen dat handje jongedamequote:
Ja kijk en dat vind ik dan wel weer onzin. Je hebt er toch zelf niet voor gekozen om die tieten te krijgen? En als je had kunnen kiezen, dan had je toch misschien wel kleinere gekozen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een shirt heb je aan, niet bij schatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Royco1 het volgende:
Missb leg eens uit wat ik fout deed in die zin?
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er gezegd wordt dat ik reacties uitlok en dat fijn vind omdat ik een topje aan heb. Dan moet ik maar een trui dragen.
Opbokken, dat ik een topje aan heb wil niet zeggen dat je je zo onbeschoft mag gedragen
Niet als je hem niet draagt, maar extra mee hebt genomenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een shirt heb je aan, niet bij schat
kijken is niet hetzelfde als aan zitten.. ik waardeer het wel als er mooie dingen te zien zijn.. als je electronica weghaalt uit een winkel vitrine is het ook diefstal.. door het raam kijken mag je zoveel je wil..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vind het belachelijk dat er gezegd wordt dat ik reacties uitlok en dat fijn vind omdat ik een topje aan heb. Dan moet ik maar een trui dragen.
Opbokken, dat ik een topje aan heb wil niet zeggen dat je je zo onbeschoft mag gedragen
Maar ze had hem niet aanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik had het shirt niet aan maar bij schatquote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog klopt die zin niet he.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Niet als je hem niet draagt, maar extra mee hebt genomen
Dan had ze hem bij zich, niet bij.quote:
Oh hij heeft er niet aangezeten. Kan je garanderen dat ie dan heel de kroeg door was geslagen door mequote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef clevy het volgende:
[..]
kijken is niet hetzelfde als aan zitten.. ik waardeer het wel als er mooie dingen te zien zijn.. als je electronica weghaalt uit een winkel vitrine is het ook diefstal.. door het raam kijken mag je zoveel je wil..
Hier, ik wil excuses omdat ik turk genoemd ben.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het shirt niet aan maar bij schat
Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hij heeft er niet aangezeten. Kan je garanderen dat ie dan heel de kroeg door was geslagen door me
Zichquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan had ze hem bij zich, niet bij.
Faalquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
groot gelijk.. hard slaan dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh hij heeft er niet aangezeten. Kan je garanderen dat ie dan heel de kroeg door was geslagen door me
ja, maar ik kom nooit op de markt en zou niet weten waar er er een zit op dinsdag (in de buurt danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef clevy het volgende:
[..]
rode uien haal ik meestal op de markt.. zoveel je er in een zak stopt zoveel betaal je er ook.. op gewicht..
Nee niet alsnog je gelijk proberen te halenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dan nog klopte jouw zin niet!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier, ik wil excuses omdat ik turk genoemd ben.
Me zwart noemen ok, maar ook ik heb grenzen
Bij haar? Royco maakt me in de warquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zich![]()
* Huppelmuts controleert nog maar even.
Nope geen jochie
Je hebt kijken en onbeschoft staren en foute opmerkingen maken!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan?
Kijken is niks mis mee volgens mij.....
De klootzakquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Bij haar? Royco maakt me in de war
Bij jou? Altijd tochquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet alsnog je gelijk proberen te halen
tja.. mijn stad heeft daar een website voor.. iedere dag (ma-za) is er minstens een markt in een van de wijken..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar ik kom nooit op de markt en zou niet weten waar er er een zit op dinsdag (in de buurt dan)
Nee dat sowieso nietquote:
Excuus nummer 1quote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben schoenen aan het bekijken, dan ben ik afgeleid
Ik wil kisten heb ik vorige week beslotenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef missbehavin het volgende:
En ik ben schoenen aan het bekijken, dan ben ik afgeleid
dus als m'n ogen tussen die 2 18-jarigen vallen en ik zeg dat het daar mooi toeven is dan heb ik al een klap verdient?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je hebt kijken en onbeschoft staren en foute opmerkingen maken!
Uhuhquote:
We hebben het over Royco hequote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga nou maar verder schoenen kijken voordat je je nogmeer vastlult
Neuh zo snel niet hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef clevy het volgende:
[..]
dus als m'n ogen tussen die 2 18-jarigen vallen en ik zeg dat het daar mooi toeven is dan heb ik al een klap verdient?
Juist die gaat straks gewoon weer FML roepen en huilenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh zo snel niet hoor
[..]
Juist die gaat straks gewoon weer FML roepen en huilen
Doe maar stoer jijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Moet je eerder bang zijn dat je niet opgesloten word
Ze rekent erop dat jij haar wel helpt, maar helaas weet ik jouw zwakke plek en kom je niet eens in de buurtquote:
ik woon niet in een stadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:10 schreef clevy het volgende:
[..]
tja.. mijn stad heeft daar een website voor.. iedere dag (ma-za) is er minstens een markt in een van de wijken..
Jawel, want zijn zin klopte niet.quote:
quote:Ze had een ajax shirt bij
Huppel is handig voor erbij, maar ik kan jou ook wel aan zonder haar hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze rekent erop dat jij haar wel helpt, maar helaas weet ik jouw zwakke plek en kom je niet eens in de buurt
Oude vrouw, zo moeilijk is dat sowieso niet toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ze rekent erop dat jij haar wel helpt, maar helaas weet ik jouw zwakke plek en kom je niet eens in de buurt
Neuh, ook jouw zwakke plek is bekend, je loopt zelf welde kelder inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huppel is handig voor erbij, maar ik kan jou ook wel aan zonder haar hoor.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Neuh, ook jouw zwakke plek is bekend, je loopt zelf welde kelder in
dan zal ik wat beter m'n best doenquote:
no shit...quote:
Neem ik een setje naalden meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig voor erbijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Huppel is handig voor erbij, maar ik kan jou ook wel aan zonder haar hoor.
gooi maar een rodequote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef clevy het volgende:
[..]
dan zal ik wat beter m'n best doen
[..]
no shit...
ik heb nog wel een stel rode uien liggen.. en gele ook..
maar daar heb je zeker ook al nix aan
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik een setje naalden mee
[..]
Handig voor erbij
Bijna bejaardquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oude vrouw, zo moeilijk is dat sowieso niet toch?
ohja.. eten.. dat moest vandaag ook nogquote:
hoe ver moet ik gooien?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neem ik een setje naalden mee
[..]
Handig voor erbij
smakelijk danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ohja.. eten.. dat moest vandaag ook nog
Dat jij je zaak vol vodka en kikkers stopt wel dan?quote:
Wie denk je voor de gek te houden?quote:
sja, ik weet niet waar jij leeft?quote:
Zal!quote:
Heb jij ook door dat Sedan flink aan het stoken is?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie denk je voor de gek te houden?
Voor wodka is ze niet bang tochquote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat jij je zaak vol vodka en kikkers stopt wel dan?
[ afbeelding ]
neh, ik heb geen zin om te koken.. ik zie wel, als ik honger krijg gooi ik wel een lahmacun in de ovenquote:
Hij doet een poging jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb jij ook door dat Sedan flink aan het stoken is?
leven is subjectief.. zie profiel..huis staat in eindhoven de gekste.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
sja, ik weet niet waar jij leeft?
Ik heb mijn woordenboek al weg gegooid..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff..... komt de 3e Wereld Oorlog er aan? De Spelling Nazi's zijn in ieder geval al op pad.....
Oh dear!quote:
Dat is gewoon een feit, de aftakeling is al begonnen hequote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wie denk je voor de gek te houden?
Nee idd.quote:
10-voor-taal oorlog?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Spezza19 het volgende:
Pfff..... komt de 3e Wereld Oorlog er aan? De Spelling Nazi's zijn in ieder geval al op pad.....
nooit gegeten wa's dat?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
neh, ik heb geen zin om te koken.. ik zie wel, als ik honger krijg gooi ik wel een lahmacun in de oven
Jij bent duidelijk bang voor je eigen aftakeling. Je weet dat die ook al is begonnen. Je probeert jouw angst te verbloemen door ons op onze aftakeling te wijzen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dear!
[..]
Dat is gewoon een feit, de aftakeling is al begonnen he
ongeveer 65 kilometer gooien danquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef clevy het volgende:
[..]
leven is subjectief.. zie profiel..huis staat in eindhoven de gekste.
afgelopen vrijdag kwam ik kantoor binnen gestrompeld (na 4 dagen werken in frankrijk) en Ilse zei "he leef jij ook nog?".. het antwoord was simpelweg "nee".
You manly man youquote:
Turkse pizzaquote:
Schat jij weet dondersgoed dat als MissB jouw kroeg binnenstapt dat jij dan DIRECT naar de kelder rent om de vodka te gaan pakken voor haarquote:
das wel te doen.. ik zou de isochronen tabel moeten raadplegen welk dorp op die afstand te vinden is.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ongeveer 65 kilometer gooien dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |