quote:FOK! Singles verkiezingen 2011
Hieronder staat een lijst waar je per categorie mag stemmen op een Single. Vul het in en stuur je antwoorden via PM naar stbabylon. Hier zal vertrouwelijk mee om worden gegaan. Zodra er genoeg stemmen zijn (maar op zijn vroegst 20-6), wordt de uitslag bekend gemaakt.
• Mooiste vrouw
• Mooiste man
• Sletterigste vrouw
• Sletterigste man
• Single die cool was, maar nu niet meer
• Single die niet cool was, maar nu wel
• Single die je graag nog wil ontmoeten
• Single met het grootste bord voor de kop
• Krassende Single (meeste medelijden)
• Domste Single
• Slimste Single
• Grootste taalnazi
• Slechtste Speller
• Beste reller
• Beste rel
• Wie een trein moet koppen
• Grootste kapitalist (meest rechtse)
• Grootste bomenknuffelaar (meest linkse)
• Zal nooit een relatie krijgen
• Saaiste Single
• Lompste Single
• TMI-Single
• Grootste niet-single Single (aka De Rot Op Award)
• Grootste alcoholist
• Grootste drugsgebruiker
• Single met meeste zelfkennis
• #grootste @Single (Grootste Twitteraar)
• Beste tetters
• Single die we het meest missen (die nu niet meer post)
Let op: je hoeft niet elke categorie in te vullen
quote:
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:08 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik dacht dat de nieuwe TT wel iets in de geest van 'Bier & Tieten' zou worden
Ik zou hem wederom zonder eten naar bed sturen en uiteraard ook geen beltegoed geven....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.
Echt he!!
Gisteren dus ruzie met huppelkoter.
Toen zei ik dat hij voortaan om 18:00 thuis moet zijn. Voor elke minuut te laat mag hij 1 dag niet naar buiten!
Day 10 and counting![]()
Hoe kan je zoiets nou zo snel vergeten
Smsen dat ie al 10 dagen huisarrest te pakken heeft en dat als ie niet binnen 3 minuten thuis is dat ie dan z'n zakgeld voor de rest van het jaar ook op z'n buik kan schrijvenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Neuh. Die heb ik de afgelopen week al te vaak langs zien komen.
Echt he!!
Gisteren dus ruzie met huppelkoter.
Toen zei ik dat hij voortaan om 18:00 thuis moet zijn. Voor elke minuut te laat mag hij 1 dag niet naar buiten!
Day 10 and counting![]()
Hoe kan je zoiets nou zo snel vergeten
Neuh hij moet wel eten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou hem wederom zonder eten naar bed sturen en uiteraard ook geen beltegoed geven....
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Smsen dat ie al 10 dagen huisarrest te pakken heeft en dat als ie niet binnen 3 minuten thuis is dat ie dan z'n zakgeld voor de rest van het jaar ook op z'n buik kan schrijven
Waarschijnlijk komt hij rond een uur of 8 binnen stappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, moet ie lekker op tijd thuis komen......
Dan de volgende keer als ie weg komt dat als mededeling meegeven. Raak 'm waar het pijn doet, zou ik zeggenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga hem niet helpen onthouden dat we iets hadden afgesproken.
Ik zou nu alvast een pizza bestellen....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarschijnlijk komt hij rond een uur of 8 binnen stappen.
Hij bekijkt het maar. Ik ga zo een pizza bestellen ofzo.
Janken, beterschap beloven, 2 weken gaat het goed en dan vervalt hij weer in het oude patroonquote:Op maandag 13 juni 2011 18:14 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ik zou nu alvast een pizza bestellen....
Ik zou gewoon dreigen met breakdancen van hem af te pakken.... kijken wat ie dan doet....
Het is een kind he huppel, niet te hard zijn. Misschien is hij gewoon in z'n drukte de tijd vergeten. Anders bel je hem, als hij niet binnen 5minuten thuis is dag huisarrest.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga hem niet helpen onthouden dat we iets hadden afgesproken.
Mja, er is een verschil tussen een kind en een puber.....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is een kind he huppel, niet te hard zijn. Misschien is hij gewoon in z'n drukte de tijd vergeten. Anders bel je hem, als hij niet binnen 5minuten thuis is dag huisarrest.
En dan bestelt ze 1 pizza die ze voor zijn ogen opeet!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:17 schreef Bartholomeus het volgende:
En dan komt ie zo binnengestoven, helemaal hijgend van het rennen, en dan vliegt ie z'n moeder in de armen. Dat ie de tijd vergeten is en dat het hem zo spijt, inclusief puppieoogjes en pruillipje. En dan smelt ze als warme boter in een pannetje
Grote bek, klein hartjequote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan bestelt ze 1 pizza die ze voor zijn ogen opeet!
Dat zou gewoon gemeen zijn, ok hij verdient straf maar niet op die manier hequote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mja, sorry hoor, moet ie maar op tijd voor het eten thuis zijn..... Prima straf dus....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zou gewoon gemeen zijn, ok hij verdient straf maar niet op die manier he
Dat dus, het hoeft geen opzet te zijnquote:
Geen eten is tot daar aan toe maar voor z'n neus eten en niks geven is gewoon treiteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, sorry hoor, moet ie maar op tijd voor het eten thuis zijn..... Prima straf dus....
Mja, blijkbaar is hij hardleers, dus vind ik het een prima straf....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geen eten is tot daar aan toe maar voor z'n neus eten en niks geven is gewoon treiteren.
thats coldquote:Op maandag 13 juni 2011 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de manier en geef je totaal de verkeerde boodschap mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:22 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, blijkbaar is hij hardleers, dus vind ik het een prima straf....
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!quote:
Hoezo? Boodschap is toch duidelijk? Wees op tijd en je hebt een heerlijke pizza....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan nog is het niet de manier en geef je totaal de verkeerde boodschap mee.
Klopt. Ik heb alleen het idee dat je hem met koud eten of geen eten niet te pakken hebt. Dan had ie er wel op gereageerd immers. Je moet 'm gewoon iets anders afpakken waar ie aan gehecht is, en dan niet zwichten voor de krokodillentranen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!
Gewoon gaan eten, als het op is is het op.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik al dagen nee weken koud eten zit te vreten omdat meneer gewoon schijt heeft aan zn moeder is pas koud!
Het enige waar ik hem mee kan pakken is zijn breakdancen. Pest is wel dat ik supertrots ben op zijn breakdancen en hij ook gewoon echt goed is erin.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Klopt. Ik heb alleen het idee dat je hem met koud eten of geen eten niet te pakken hebt. Dan had ie er wel op gereageerd immers. Je moet 'm gewoon iets anders afpakken waar ie aan gehecht is, en dan niet zwichten voor de krokodillentranen.
En ook gewoon om iets over 6 gaan eten zelf, of hij er nou is of niet. En als ie er niet is, de rest in de vriezer kiepen. Jammer dan, hond in de pot
Zakgeld? Beltegoed? Iets met een computer of gamedinges ofzo? Geen idee?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het enige waar ik hem mee kan pakken is zijn breakdancen. Pest is wel dat ik supertrots ben op zijn breakdancen en hij ook gewoon echt goed is erin.
Dus dat hou ik toch niet vol
Doet hem allemaal niks!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:31 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zakgeld? Beltegoed? Iets met een computer of gamedinges ofzo? Geen idee?
Speel het dan met die vent onder 1 hoedje. Laat 'm gewoon een week, of twee, thuis blijven. En als ie toch gaat, dat die leraar 'm dan naar huis trapt. Als ie er zo gek op is zou na die tijd de boodschap duidelijk moeten zijn toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doet hem allemaal niks!
Breakdancen is hem heilig.
En ik weet ook dat als ik zeg dat ie daar niet meer heen mag en ik hou woord dan staat zn breakdance-leraar voor mn deur om te eisen dat hij weer terug komt
Kiddo is nu overstuur omdat ik heb gezegd dat hij deze week het breaken wel kan vergeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Speel het dan met die vent onder 1 hoedje. Laat 'm gewoon een week, of twee, thuis blijven. En als ie toch gaat, dat die leraar 'm dan naar huis trapt. Als ie er zo gek op is zou na die tijd de boodschap duidelijk moeten zijn toch?
Edit: en zachte heelmeesters maken stinkende wonden. Mijn zusje kreeg ook altijd alles met lief lachen voor elkaar. En zo niet, dan met stampvoeten en krijsen. Resultaat: een onvolwassen kinderachtig vals kreng van 23
Goedzo, en nou volhouden. Luisteren zal ie. Later als ie groot is en op zichzelf woont mag ie z'n eigen regels maken. Tot die tijd heeft ie zich aan de jouwe te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kiddo is nu overstuur omdat ik heb gezegd dat hij deze week het breaken wel kan vergeten.
Vrijdag is het optreden, woensdag trainen en donderdag generale repetitie.
Ik ga maar heel kinderachtig de regels opschrijven voor hem.
Ik heb er ook zoveel
Exact, het geeft houvast en regelmaat, en dat hebben ze nodig. Later als ie groot is zal ie je dankbaar zijn dat je 'm in het gareel gehouden hebt en dat het daardoor zo'n goeie fatsoenlijke vent geworden isquote:Op maandag 13 juni 2011 18:40 schreef -Engel- het volgende:
Huppel... volhouden hoor!!! Regels zijn goed voor kinderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar damn, het is zo moeilijkquote:Op maandag 13 juni 2011 18:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Exact, het geeft houvast en regelmaat, en dat hebben ze nodig. Later als ie groot is zal ie je dankbaar zijn dat je 'm in het gareel gehouden hebt en dat het daardoor zo'n goeie fatsoenlijke vent geworden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |