abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98221988
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:57 schreef DS4 het volgende:

[..]

Is dat zo? Doen ze dat allemaal?

[..]

Investeren in scholing heeft niets te maken met solidariteit. Dat is iets wat op termijn alleen maar winst oplevert. Alleen al daarom is bezuinigen op scholing idioot (tenzij er idioot veel geld aan uitgegeven wordt).

En die onzin over dat geld verdienen niet aan jezelf te danken is, is onzin. Prietpraat.

[..]

Volgens mij gaf ik al aan dat faciliteren wat mij betreft een goede zaak is.
Laat maar, ik heb het al wel weer gezien.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_98222874
Mooi!
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  woensdag 15 juni 2011 @ 21:45:03 #228
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98223428
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 20:53 schreef DS4 het volgende:

Dat anderen aan zijn werken geld verdiend hebben is niet zo relevant. Mijn stelling was dat kunst geen subsidie nodig heeft om er te zijn.
Ik denk niet dat er veel kunstenaars zijn geweest die het zonder een mecenas hebben kunnen stellen.
Of de overheid in dezen als mecenas moet optreden, is een tweede.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_98231883
Kan iemand me uitleggen wat er zo goed is aan Coldplay ?? ik snap het niet :'( of ligt dat nou aan mij :@
"You can call me Susan if it makes you happy"
  donderdag 16 juni 2011 @ 00:38:26 #230
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_98233857
Ik snap het ook niet. Kwestie van smaak.

Wel denk ik dat je meer mensen blij maakt met 13 andere hele goeie bands van 100.000 euro per stuk.
pi_98234653
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 00:38 schreef Ixnay het volgende:

Wel denk ik dat je meer mensen blij maakt met 13 andere hele goeie bands van 100.000 euro per stuk.
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
pi_98236287
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 23:54 schreef TLC het volgende:
Kan iemand me uitleggen wat er zo goed is aan Coldplay ?? ik snap het niet :'( of ligt dat nou aan mij :@
Grote naam die niet geweldig live is, inderdaad behoorlijk zonde van het geld imo.
  donderdag 16 juni 2011 @ 06:23:05 #233
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_98236493
quote:

DIt dus.

Jan Smeets moet en zal bij de grote vissen meezwemmen. Dit terwijl 'zijn' festival het niet haalt bij Werchter, Glastonbury, Woodstock, Rock am Ring, Sziget...

Smeets moet van zichzelf uitgaan, niet van anderen.
pi_98236632
Toch ben ik nu erg nieuwsgierig wat een beetje bekende band vraagt voor zo iets. Ik had wel verwacht dat je een 250.000 neer mocht leggen, maar zeker geen 1,3 miljoen. Helaas geen duidelijk lijstje ergens te vinden :P
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:19:06 #235
111382 Ofyles2
pi_98236641
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Toch ben ik nu erg nieuwsgierig wat een beetje bekende band vraagt voor zo iets. Ik had wel verwacht dat je een 250.000 neer mocht leggen, maar zeker geen 1,3 miljoen. Helaas geen duidelijk lijstje ergens te vinden :P
Gewoon bij Smeets aankloppen in naam van Wet Openbaarheid Bestuur, misschien vallen er nog meer lijken uit de kast...
pi_98236730
quote:

Dan moet je eens kijken naar de jaren dat Pinkpop niet uitverkocht raakte...

(en voor een ton heb je bepaald niet veel)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
  donderdag 16 juni 2011 @ 07:37:43 #237
111382 Ofyles2
pi_98236740
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:35 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dan moet je eens kijken naar de jaren dat Pinkpop niet uitverkocht raakte...

(en voor een ton heb je bepaald niet veel)
Ocharme, mijn festival raakt niet uitverkocht. Hoe ga ik dit vertellen aan mijn grote vrienden... :r :|W
pi_98236946
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:37 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Ocharme, mijn festival raakt niet uitverkocht. Hoe ga ik dit vertellen aan mijn grote vrienden... :r :|W
Je snapt hopelijk dat dat voor een commercieel evenement wel degelijk interessant is?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_98236951
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:19 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Gewoon bij Smeets aankloppen in naam van Wet Openbaarheid Bestuur, misschien vallen er nog meer lijken uit de kast...
quote:

[..]

Het is toch gewoon een particulier bedrijf? Dan heb je niet veel aan die WOB hoor.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 08:02:41 #240
6845 Ringo
als een rollende steen
pi_98236969
Voor een ton heb je natuurlijk wel heel veel. Je zal het alleen in een andere hoek moeten zoeken dan bij de "Grote Namen". ( :'). ) En voor een typisch grotepublieksfestival als Pinkpop is dat wat lastig.
He's simple, he's dumb, he's the pilot.
pi_98237031
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:02 schreef Ringo het volgende:
Voor een ton heb je natuurlijk wel heel veel. Je zal het alleen in een andere hoek moeten zoeken dan bij de "Grote Namen". ( :'). ) En voor een typisch grotepublieksfestival als Pinkpop is dat wat lastig.
Verbaast me ook dat Foo Fighters als zo'n grote act worden gezien.
pi_98237057
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:02 schreef Ringo het volgende:
Pinkpop is de laatste jaren zéér bewust neergezet als de grote mainstream variant van Lowlands, waar je wel wat sneller kleinere bands tegen zult komen. Dus dan kun je niet aankomen met experimentele Russische gezangen op 3 podia tegelijk.

En zo slecht doet Pinkpop het trouwens helemaal niet ivm andere Europese festivals. Er zijn idd behoorlijk magere jaren geweest (zoals ik al aangaf, de jaren zonder echte headliners dus ook!) maar tegenwoordig komen ze weer aardig mee.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_98237416
Wat een bizarre tweet van Arie Slob. Ik zie werkelijk geen verband tussen kritiek op de regering enerzijds en een festival organiseren anderzijds. Als Jan Smeets en zijn team het boeken van Coldplay een goed idee vonden omdat ze daarmee genoeg mensen naar Pinkpop zouden trekken, zie ik het probleem niet zo. Als je daarnaast van mening bent dat de regering niet goed bezig is (op het vlak van cultuur), dan moet je dat toch nog gewoon kunnen zeggen? Behoorlijk dom van Slob.

Verder zijn alle discussies over de kwaliteit van Pinkpop en de muziek van Coldplay irrelevant.
pi_98237467
quote:

[..]

De pinkpop organisatie is geen overheids instantie, dus volgens mij vallen die daarom niet onde de WOB. ;)
pi_98237473
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 07:37 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Pinkpop is gewoon een commercieel bedrijf. Die moeten nu eenmaal verkopen. Een BTW-verhoging op cultuur maakt het product van Pinkpop duurder, wat in theorie slecht kan zijn voor de verkoop. Wat mij betreft mag je dan commentaar hebben. Met die verkoop van producten is Pinkpop trouwens heel bewust bezig, ik snap niet waarom je daar zo cynisch over moet doen. Een dergelijke commerciële instelling is veel beter dan al die voetbalclubs die amper mensen naar de stadions trekken en vervolgens - als ze krap bij kas zitten - hun handje ophouden bij de gemeente.
pi_98237503
quote:

[..]

:') :') :')

Realiseer je de domheid van je eigen post überhaupt wel?
pi_98237515
Overigens wordt vandaag in de kamer een voorstel ingediend om het inhuren van werksters en tuinmannen BTW vrij te maken... Daar levert de cultuur sector natuurlijk gráág voor in... ;).
pi_98237686
quote:
7s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:11 schreef Jarno het volgende:

En zo slecht doet Pinkpop het trouwens helemaal niet ivm andere Europese festivals. Er zijn idd behoorlijk magere jaren geweest (zoals ik al aangaf, de jaren zonder echte headliners dus ook!) maar tegenwoordig komen ze weer aardig mee.
Qau programering steken ze altijd magertjes af bij festivals als werchter of rock am ring. Maar pinkpop is natuurlijk ook ingelijfd in het nederlandse MOJO-POLY waarvan ik het vage vermoeden heb dat die de prijzen ook flink opgedreven hebben voor optredende grote artiesten in NL.
  donderdag 16 juni 2011 @ 10:58:03 #249
321876 Cherna
Fuck the System
pi_98240786
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:44 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pinkpop is gewoon een commercieel bedrijf. Die moeten nu eenmaal verkopen. Een BTW-verhoging op cultuur maakt het product van Pinkpop duurder, wat in theorie slecht kan zijn voor de verkoop. Wat mij betreft mag je dan commentaar hebben. Met die verkoop van producten is Pinkpop trouwens heel bewust bezig, ik snap niet waarom je daar zo cynisch over moet doen. Een dergelijke commerciële instelling is veel beter dan al die voetbalclubs die amper mensen naar de stadions trekken en vervolgens - als ze krap bij kas zitten - hun handje ophouden bij de gemeente.
Dit, nog maar te zwijgen wat die voetballers kosten om hun show te kunnen opvoeren. Men maakt zich druk om niets. En liever 1000 festivalgangers dan 10 voetbal supporters. Het is een genot om deze vrolijke bende naar Landgraaf te krijgen met het OV
krik, krak, sjiemela, sjiemela, sjiemela
krik, krak, sjiemela, sjiemela
  donderdag 16 juni 2011 @ 11:40:48 #250
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_98242334
quote:
14s.gif Op donderdag 16 juni 2011 08:46 schreef Jarno het volgende:
Overigens wordt vandaag in de kamer een voorstel ingediend om het inhuren van werksters en tuinmannen BTW vrij te maken... Daar levert de cultuur sector natuurlijk gráág voor in... ;).
[troll]
Als ik zo eens wat werk bekijk van 'de gemiddelde kunstenaar' kan het gros inderdaad beter in de schoonmaak gaan werken ipv. gesubsidieerd knutselen!

Zo'n BTW vrije schoonmaker is nuttiger dan een BTW ontvangende schilderhippie! O+
[/troll]
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')