waar heb je het over? Je quote is leeg gast.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kutschema. Wanneer squat, deadlift en bp je?
Ga nou niet zo populair doen. Dit schema is niet voor mij hoor. En squaten staat er gewoon tussen.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:21 schreef Jahr00n het volgende:
dat je moet squatten en deadliften wil je wat bereiken
Niet helemaal mee eens, maar wel dat men niet moet vergeten dat dit een fitness topic is en geen bodybuild topic.quote:Op woensdag 28 september 2011 21:28 schreef DAVID90 het volgende:
[..]
Ga nou niet zo populair doen. Dit schema is niet voor mij hoor. En squaten staat er gewoon tussen.
Deadliften kan er zeker bij, maar is een lastige oefening voor beginners en de kans op overbelasting van de onderrug is groot.
Dikke vette onzin. Alsof je na een 4 setjes squats naar buiten loopt met stalen benen.. Squats is een van de beste, zeg maar gerust de beste oefening voor een sterk lichaam. Je spreekt er bijna alle spiergroepen mee aan en ontwikkeld enorme stabiliteit (Dus niet in de smith machine). Ze zijn zeker wel van toepassing voor beginners. Echt niet alleen voor bodybuilders...quote:Op donderdag 29 september 2011 18:16 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens, maar wel dat men niet moet vergeten dat dit een fitness topic is en geen bodybuild topic.
Dus squats, dl's etc zijn hier allemaal minder van toepassing.
Niet dat ze niet aan te raden zijn, integendeel.
Weet je wel tegen wie je het hebtquote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef DAVID90 het volgende:
Dikke vette onzin.
*knip
Dus denk eerst na voordat je zoiets zegt.
500 kcal onder onderhoud is wel erg veel hoor. Beter gewoon op onderhoud eten en wat cardio bij doen.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:19 schreef Gixxergirl het volgende:
Ik zal morgen kijken hoe we het schema gaan maken maar zal zeker wat dingen van hier meenemen, thanks.
Oh ja . in reactie op de adviezen:
ik weet dat ik laag moet zitten in Kh (hou nu 40% Kh , 40% Ew, 20% Vt aan )
ik eet 6 a 7x per dag ( 500 Kcal onder mijn onderhoud)
Eitjes, kwark, tonijn, yoghurt zijn onderdelen van mijn dagelijkse voedingsschema.
Ik weet ( zie verhouding) dat ik niet helemaal vetloos moet eten.
Ik weet ook dat hongeren geen nut heeft
Na training neem ik vaak een eiwitshake
Ben niet bang voor bodbuildingwebsites( heb daar natuurlijk ook al rond gesnuffeld)
Ik train elke week, 3x per week hoor.quote:Op woensdag 28 september 2011 20:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
'Deze week' insinueert dat je ook regelmatig weken niet traint. Hoe verwacht je dan ooit resultaat te boeken? Ik heb 3 jaar lang ongeveer 1x per week gefitnesst zonder ook maar enig resultaat. Vervolgens ben ik 3x per week gegaan met een trainingsschema, en ik heb nu in anderhalve maand dat ik dit trainingsschema volg meer progressie geboekt dan in de 3 jaar ervoor opgeteld.
Ok even in de herhaling voor de kiddos met een beperking in begrijpend lezen.quote:Op donderdag 29 september 2011 23:07 schreef DAVID90 het volgende:
[..]
Dikke vette onzin. Alsof je na een 4 setjes squats naar buiten loopt met stalen benen.. Squats is een van de beste, zeg maar gerust de beste oefening voor een sterk lichaam. Je spreekt er bijna alle spiergroepen mee aan en ontwikkeld enorme stabiliteit (Dus niet in de smith machine). Ze zijn zeker wel van toepassing voor beginners. Echt niet alleen voor bodybuilders...
Dus denk eerst na voordat je zoiets zegt.
De reden dat veel beginners het niet doen is omdat ze liever plaats nemen op een stoeltje omdat dat easy is en denken dat ze zo ook een strak figuur gaan krijgen.
Indd. Op die manier bouw je amper spiermassa op. Onderhoud eten (misschien zelfs iets meer) + 35min cardio is veel effectiever. In 35min hardlopen verbrand je zo 400 tot 600kcal waardoor je op papier ook 500kcal onder je onderhoud zit maar dan door cardio en niet door minder eten. En dat is echt een groot verschil.quote:Op vrijdag 30 september 2011 18:43 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
500 kcal onder onderhoud is wel erg veel hoor. Beter gewoon op onderhoud eten en wat cardio bij doen.
Dat denken er zo veel. Alsof je zo makkelijk groot en gespierd wordt :s Laatst raadde ik een meid aan te gaan squaten en zei ze: ja maar ik wil helemaal niet zulke gespierde benen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:18 schreef Panzermaus het volgende:
^ Amen to that. Ik heb toen ik net begonnen was te veel tijd verdaan op machines, met losse gewichten ben ik sneller klaar (minder oefeningen + wachten), boek ik meer progressie en heb ik er meer lol in. (meer uitdaging)
Isolatiemachines zijn voor... isolatie, ouderen, en luie hippe mensen. Als je echt resultaat wilt zien, kun je beter geen schema maken gebaseerd op machines. Je wordt echt geen 'vieze bodybuilder zo'n michelinmannetje bah :S' van squats, deadlifts, rows, press, bench, etc.
Een los gewicht moet je zelf ook nog stabiliseren, een machine doet dat al voor je en is dus minder effectief.quote:Op zaterdag 1 oktober 2011 12:44 schreef Moonwalk het volgende:
Het zal een hele domme vraag van mij zijn hoor, maar wat is er dan zo anders aan of ik de bicepcurl en de tricepdip doe of dat ik er losse gewichten voor pak? Het is toch hetzelfde gewicht, waarom is het zo anders? Is een serieuze vraag want nu doe ik cardio + apparaten + cardio
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |