ik ga niet copy pasta'en dralionquote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef dralion13 het volgende:
[ http://img38.imageshack.us/img38/9120/7cb4fe2224687.jpg (copy/paste deze link) ]
Sorry, zag niet dat het imageshackquote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga niet copy pasta'en dralion
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doenquote:
Je maakt geen muziek?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Het klopt niet helemaal bij mij hoor.
Hij faalt gewoon, dat weet jij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doen
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?quote:
Juist wel, blokfluit dit datquote:
Hij overleeft het wel :3quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doen
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?
Doe maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?
Hahahahahaha awwquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik weet nog dat ik dacht dat ik de lapo had maar beach had 'm en ik opende het topic en alles ging fout en.. en....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je hebt geen zelfmoord gepleegd in deze vreselijke situatiequote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik weet nog dat ik dacht dat ik de lapo had maar beach had 'm en ik opende het topic en alles ging fout en.. en....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOO IK ZIE NU PAS DAT WE 340 NIET HEBBEN EN DAT BEACH DAAROM EMO.GIF DEED OMGGGG
Maar door jou zag ik het, jij zei faal TTquote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik volg al die nummers niet hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar door jou zag ik het, jij zei faal TT
owwwwquote:Op maandag 13 juni 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat er een leukere zin in kon ofzo.![]()
1 moet toch wel te doen zijn, toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ken de tafels van 1 tot en met 12 niet meer zo goed
What about tonightquote:
Was beetje te verwachten hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was net ff boodschappen doen, fucking druk
Ja we hadden niks meer in huis haastquote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was beetje te verwachten heDaarom stel ik het uit tot morgen
www.justeat.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja we hadden niks meer in huis haast
1, 2, 5, 10.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
1 moet toch wel te doen zijn, toch?
Je kunt daar ook drinken bestellenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar we hadden meer nodig dan alleen avondeten
Eet smakelijk klinksquote:
Ja maar ook chips enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt daar ook drinken bestellenDaar kan je wel een dag op leven toch?
Ongezond tochquote:
Kan niet want ik weet niet waarom kutquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HOI BLOEMPJE [ afbeelding ] Gooi het er maar uit.
ben nu aan het bekijken of er wat moois tussen zitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie foto's genomen?Gooi er eens wat moois in
wat is er, meisje?quote:
Bale zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan niet want ik weet niet waarom kut
Pringlesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongezond tochEn Pringles staan er ook wel tussen trouwens
Begint die maandelijkse periode eraan te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan niet want ik weet niet waarom kut
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliepquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu aan het bekijken of er wat moois tussen zit
wel erg veel stof, dat ziet niet zo leuk uit op de foto..
Andere chips heb ik daar nooit zien staanquote:
Neen. Ik voel me gewoon kutquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Begint die maandelijkse periode eraan te komen?
[..]
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliep
[..]
Andere chips heb ik daar nooit zien staan
liep inderdaad wel wat leuks rond. maar vooral belgisch asovolk. ook nog masale vechtpartij geweest waar we mooi uitzicht op hadden (maar geen foto's)quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliep
Waarom zit je dan ook hier als je opdrachten moet maken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. Ik voel me gewoon kutslecht geslapen alles en kutstage van de week waar ik geen zin in heb en ik moet nog opdrachten doen en bladiebla.
Oke, ik weet wel waarom kut
Walen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep inderdaad wel wat leuks rond. maar vooral belgisch asovolk. ook nog masale vechtpartij geweest waar we mooi uitzicht op hadden (maar geen foto's)
Omdat ik over een kwartier ofzo ga eten en dacht: ik ga het na het eten doen. Want ik ben al bijna klaar. En poep.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook hier als je opdrachten moet maken?
[..]
Walen?Dat vind ik altijd wel vies volk
Maar Vlaamse vrouwen..
Poep is altijd wel een goede reden om het niet nu te makenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat ik over een kwartier ofzo ga eten en dacht: ik ga het na het eten doen. Want ik ben al bijna klaar. En poep.
Ja, dat vertel ik mezelf ook steedsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Poep is altijd wel een goede reden om het niet nu te makenMaar als je al bijna klaar bent, kan het na het eten ook nog prima [ afbeelding ]
Als ik jou hier straks zie stuur ik je gewoon wegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook steeds
stuur mij ook weg okquote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als ik jou hier straks zie stuur ik je gewoon weg
Wat moet jij allemaal doen dan? Zonder reden ga ik namelijk niemand wegsturenquote:
een hele waslijst aan dingen die ik moet doen, deadlines alles, maar fokken is leukerquote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat moet jij allemaal doen dan? Zonder reden ga ik namelijk niemand wegsturen
Oké..stuur jij mij dan weg? Dan ga ik alvast beginnen aan een opdracht. Heb alleen bijna nog geen informatiequote:Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
een hele waslijst aan dingen die ik moet doen, deadlines alles, maar fokken is leuker
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
Bloempje wordt morgen wakker en kan opeens met blote handen op muren klimmen en spinrag schieten [ afbeelding ]
Zieligquote:Op maandag 13 juni 2011 18:33 schreef K-Cash het volgende:
Bloempje wordt morgen wakker met een spinnen nest onder haar bed [ afbeelding ]
Dat zou vet zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 18:32 schreef HappyBob het volgende:
Bloempje wordt morgen wakker en kan opeens met blote handen op muren klimmen en spinrag schieten [ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:33 schreef K-Cash het volgende:
Bloempje wordt morgen wakker met een spinnen nest onder haar bed [ afbeelding ]
Nouuuquote:Op maandag 13 juni 2011 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
BLOEMPJE DOODVERWENSING BAN
TEVENS IS JE BERICHT GE-EDIT IN FEEDBACK TOPIC.
Das nu te laat hequote:Op maandag 13 juni 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nouuujullie weten best dat ik dat niet meende.
En ik weet het van het feedback topicik zei alleen maar dat ik dacht dat porsche1 mod wil worden
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Nu denken weten de mods dat ik naar ben en alles
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Nu denken de mods dat ik naar ben en alles
Hoeveel notes heb je erbij gekregen vandaag?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:41 schreef Bloempje. het volgende:
Nu denken de mods dat ik naar ben en alles
Euh. Nul. Denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Hoeveel notes heb je erbij gekregen vandaag?
HAHAHAHAHAHAquote:
Ik zou ook zeggen dat het zogenaamd was. Stiekem meende je het wel dit dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
Die was voor de zogenaamde doodsverwensing denk
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHA
[..]
Ik zou ook zeggen dat het zogenaamd was. Stiekem meende je het wel dit dat.
Neem snel een abonnement dan..kan je kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:44 schreef Bloempje. het volgende:
Die was voor de zogenaamde doodsverwensing denk
Ja, beetje geld gaan uitgevenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Neem snel een abonnement dan..kan je kijken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goedzo, laat haar zien wie de baas is!
Daar ga je toch ook dood aan?quote:
Ja, vandaar dat ik het me afvroeg. Maar is dat niet een normale nederlandse uitdrukking ofzo? 'Ach stik'? Nouja, ik pas wel op voortaanquote:
Nu zei jij het ook. +1 note.quote:
Ja, geen reactie tot op heden van Yvonne.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OMG OMG OMG
Trouwens Smeg, heb je al gevraagd over onze proefperiode dit dat??
Het spijt me zeer mijn beste K-Cash, dat jij de indruk kreeg dat ik je dood wilde. Dit was volledig onjuist, het was gewoon een uitdrukking van irritatie vanwege het feit dat jij spinnen onder mijn bed wil. Wat, als het giftige spinnen zijn, eigenlijk ook een doodsverwensing is.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef K-Cash het volgende:
[..]
RIJ TOCH MET EEN FIETS TEGEN DE LANTAARNPAAL!
We kregen een proefperiode van 2 maanden, Patje vroeg het aan Yvonne een tijd terug. Maar oke bedankt voor het vragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, geen reactie tot op heden van Yvonne.
Ja, maar dat klinkt dan weer niet zo lekker.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:46 schreef Klinkerzusje het volgende:
probeer eens 2 minuten niet te ademen mag wel denk ik
of je vraagt gewoon niets en gaat vrolijk door met spammenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We kregen een proefperiode van 2 maanden, Patje vroeg het aan Yvonne een tijd terug. Maar oke bedankt voor het vragen.
Onder het motto wie zwijgt stemt toe is onze proefperiode dus afgelopenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:47 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ja, geen reactie tot op heden van Yvonne.
Ik moest gniffelenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef Haarklip het volgende:
Mag ik mezelf wel een doodsverwensing sturen?
BAN!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef Haarklip het volgende:
Alleen in DMquote:Op maandag 13 juni 2011 18:49 schreef Haarklip het volgende:
Doe het nieeeeetquote:
Ja, maar dan komt ie niet aanquote:Op maandag 13 juni 2011 18:51 schreef dralion13 het volgende:
Ja
hou je muis er maar eens op bij jezelf
bij mij lukt het gewoon hoorquote:
En nu fok sluiten en muziek opzetten enzo. EN DAN OOK WAT DOEN MET DAT BESTAND!!quote:
Muziek staat op.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu fok sluiten en muziek opzetten enzo. EN DAN OOK WAT DOEN MET DAT BESTAND!!
Misschien komen DM's van anderen ook niet aan en ben je belangrijke informatie wel misgelopen op die manierquote:Op maandag 13 juni 2011 18:52 schreef Bloempje. het volgende:
Nouja, ben ik zo treurig dat DM's aan mezelf niet eens aankomen
Oh. Nee, want ik krijg wel eens DM's.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Misschien komen DM's van anderen ook niet aan en ben je belangrijke informatie wel misgelopen op die manier
En nu fok sluiten! Dag Bloempjequote:
Jij ook wegwezen Klinkyquote:
Maar misschien niet alle, je weet het nooitquote:Op maandag 13 juni 2011 18:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Nee, want ik krijg wel eens DM's.
Neequote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En nu fok sluiten! Dag Bloempje![]()
[..]
Jij ook wegwezen Klinky![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Bloempje. het volgende:
IK KREEG DM VAN KLINKER FUCK YEAH IK BEN NIET ONBEREIKBAAR EN NOG POPULAIR OOK!
Om kwart over 7 wil ik jou hier eventjes niet meer zien!quote:
http://i53.tinypic.com/2mfyafl.jpgquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Om kwart over 7 wil ik jou hier eventjes niet meer zien!
Doooeeeraakkkkkkkquote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://i53.tinypic.com/2mfyafl.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat liefquote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://i53.tinypic.com/2mfyafl.jpg
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Oké..dan moet je het ook zelf weten..
En je weet 100% zeker dat je ouders dat nooit zullen zien? Als je bijvoorbeeld in de woonkamer achter je laptop zit?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die ga ik instellen als achtergrond van mn laptop denk ik
Dat probleem ook weer opgelost.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:01 schreef dralion13 het volgende:
[..]
En je weet 100% zeker dat je ouders dat nooit zullen zien? Als je bijvoorbeeld in de woonkamer achter je laptop zit?
Zouden ze denk ik best vreemd vinden, als je die foto als achtergrond hebt
Nou, niet perse opgelost, maar dan weten ze het zonder dat jij het echt moet vertellen. De gevolgen zullen alleen wel het zelfde zijn vrees ikquote:
Dan zeg ik toch dat dit de zanger van Noah and the Cat is. Weten zij veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, niet perse opgelost, maar dan weten ze het zonder dat jij het echt moet vertellen. De gevolgen zullen alleen wel het zelfde zijn vrees ik
HAHAHAquote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dan zeg ik toch dat dit de zanger van Noah and the Cats is. Weten zij veel.![]()
Neenee Cat is beter dan Catsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Bloempje. het volgende:
Jan is nu voor de rest van z'n leven de zanger van Noah and the Cats.
Ook goedquote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Neenee Cat is beter dan CatsAnders lijkt het weer zo op de Volendamse band dit dat.
dat antwoord verwacht je niet van een meisjequote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hoi SV hoi Gianni
[..]
Fappenfappenfappen.
Ik ben een vrouw allusss.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat antwoord verwacht je niet van een meisje
maar goed, een klein deel van de avond krijg je daar wel mee om..
je bent 10 jaar jonger dan ik. ik noem je een meisjequote:
Oke meneerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bent 10 jaar jonger dan ik. ik noem je een meisje
austin powers. ohw yeah!quote:
Dit is fok, hier zitten geen degelijke preutse brave meisjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat antwoord verwacht je niet van een meisje
maar goed, een klein deel van de avond krijg je daar wel mee om..
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit is fok, hier zitten geen degelijke preutse brave meisjes.
ik heb ook niks over degelijk en preuts gezegt.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:16 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dit is fok, hier zitten geen degelijke preutse brave meisjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
nein!quote:
Oh. Oke. Ik ben niet zo preutsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Ik wel hoor. Ik doe me op FOK! stoerder voor dan ik ben, dat wel.
Truetrue. Maar meisjes klinkt zo fout.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nein!
als ik jou leuk zou vinden zou ik toch ook geen pedo zijn?
Vrouwen vind ik ook weer vreemd klinken. Ik weet nooit zo goed wat ik benquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Truetrue. Maar meisjes klinkt zo fout.
Adolescentquote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Vrouwen vind ik ook weer vreemd klinken. Ik weet nooit zo goed wat ik ben
Ik ben al verder hoorquote:
mn moeder van boven de 50 kan 3,5 volhoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef Bloempje. het volgende:
Oke, ik ga even hardlopen. 3 km proberen voor het eerst achter elkaar doormoet lukken. Hoop ik.
agree to disagreequote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Truetrue. Maar meisjes klinkt zo fout.
Ja, nou, euh. Ik ben nog maar net begonnen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:23 schreef dralion13 het volgende:
[..]
mn moeder van boven de 50 kan 3,5 volhouden
Al weet ik niet of dit stimulerend is voor jou
zij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:24 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, nou, euh. Ik ben nog maar net begonnen?
Nou. Humm. Dan moet het mij ook lukkenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef dralion13 het volgende:
[..]
zij ook
Ik vergelijk je dan ook niet met mn vader, die met gemak een marathon loopt
De meid uiteraard. Emancipatie alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wie moet de 1e date betalen? Jongen of meid?
DIT TOPIC OOK ECHT DIE SJEEN JEZUS WAT EEN DOM WIJF. UGH.
Is het toch ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:29 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik denk de hele dag al dat het zondag is vandaag
Dus iedereen verstopt zich onder jouw bureau in plaats van andersom!quote:
ik zag haar vorige keer in de ochtend ze stond te roken met nog een andere collegaquote:
hmmquote:Op maandag 13 juni 2011 19:31 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik zag haar vorige keer in de ochtend ze stond te roken met nog een andere collega
ze herkende me niet![]()
20 minuten ongeveerquote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef gianni61 het volgende:
3km? dus over een klein half uurtje zit je weer aan de fok..
goed gedaan meisjequote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef gianni61 het volgende:
ohw yeahNiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En expres zonder de heuvel genomen zodat je niet ziet hoe 'hoog' hij vliegt?
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
nee, dat ging niet anders omdat hij zo dichtbij wasquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NiceEn expres zonder de heuvel genomen zodat je niet ziet hoe 'hoog' hij vliegt?
Dat kan natuurlijk ook nogquote:Op maandag 13 juni 2011 20:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat ging niet anders omdat hij zo dichtbij was
thanxquote:
Hihiquote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
thanxik ben altijd blij als er wat foto's goed gelukt zijn. met zoveel stof en snelle bewegingen kun je meestal 3/4 van de foto's meteen weggooien
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:26 schreef HappyBob het volgende:
Ik ben even naar de McDonaldsTot straks
quote:
Geen McCick?quote:
Dikker dan dit kan ik toch niet wordenquote:
Stoerquote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
http://www.damloop.nl/ind(...)le&id=207&Itemid=124
Kijk jongens, daar ga ik aan meedoen. Vaarwel alvast, ik vrees dat ik het niet ga overleven.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
Kijk jongens, daar ga ik aan meedoen. Vaarwel alvast, ik vrees dat ik het niet ga overleven.
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 20:28 schreef Bloempje. het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:32 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Nice
Ik deel bij 2 hardloopwedstrijden in groningen altijd flesjes drinken uit
Dus als je in groningen mee gaat doen aan de 4 mijl geef ik je misschien wel een flesje drinken
Ik ben niet zo van het hardlopenquote:
Idee. Dan fiets jij achter me aan met je flesjes en als ik dan dood dreig te gaan spring ik achteropquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het hardlopen
En er zijn toch altijd mensen nodig die mee helpen met opbouwen en flesjes uitdelen
Zonder mensen als mij waren die evenementen er nooit geweest
Is goedquote:Op maandag 13 juni 2011 20:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Idee. Dan fiets jij achter me aan met je flesjes en als ik dan dood dreig te gaan spring ik achteropen dan fiets je me over de finish
Oke, dan ga ik het wel overleven denk ik, dan zwaai ik na 3 km gewoon dat ik het wel genoeg vind zo, oke?quote:
70 kilometer?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef gianni61 het volgende:
hardloop wedstrijden zou ik niet volhouden. wil wel altijd nog een keer hier meedoen aan de nacht van gulpen. een wandeltocht van 70km door de heuvels
Het gaat je wel lukken joh, in groningen heb ik 5 jarige kinderen gezien die de 4 mijl liepen, dus dan moet jij het ook aan kunnen (ze kwamen wel dood over de finish, maar ze haalden het)quote:Op maandag 13 juni 2011 20:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oke, dan ga ik het wel overleven denk ik, dan zwaai ik na 3 km gewoon dat ik het wel genoeg vind zo, oke?
Ik denk ook wel dat ik het ga overleven, ligt er alleen aan hoe lang je er over mag doenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Het gaat je wel lukken joh, in groningen heb ik 5 jarige kinderen gezien die de 4 mijl liepen, dus dan moet jij het ook aan kunnen (ze kwamen wel dood over de finish, maar ze haalden het)
ja, is een stevig stukje lopen, maar met wat training en goeie schoenen moet het te doen zijn..quote:
Jij liever dan ikquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is een stevig stukje lopen, maar met wat training en goeie schoenen moet het te doen zijn..
gewoon in je zwembroek en op slippersquote:Op maandag 13 juni 2011 20:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, is een stevig stukje lopen, maar met wat training en goeie schoenen moet het te doen zijn..
we kunnen ook samen lopen..quote:
zwembroek is geen probleem, maar op (teen)slippers red je het nooitquote:
Grapjasquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen ook samen lopen..
dan ren ik ook wel een paar km met je..
[..]
zwembroek is geen probleem, maar op (teen)slippers red je het nooit
ik loop liever 70km dan dat ik er 17 moet rennen. dan begeeft mijn hart hetquote:Op maandag 13 juni 2011 20:47 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
GrapjasSowieso zijn na 10 kilometer mijn benen afgesleten
Hmm, nee bij mij gaat m'n conditie nog wel kwam ik net achter, alleen ik krijg spaghettibenenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik loop liever 70km dan dat ik er 17 moet rennen. dan begeeft mijn hart het
Hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag de kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnenhelemaal tot aan het plafond.
Ze komen morgen terug van vakantie
Verveelde je je?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Vandaag de kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnenhelemaal tot aan het plafond.
Ze komen morgen terug van vakantie
Mwah gewoon met 5 vrienden, paar kratten pils er bij, muziek op en gaanquote:
Nog een goede grap uitgevoerd danquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Haha
Mijne komen woensdag terug
Niet echt, wel veel lol gehad met vrienden hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Nog een goede grap uitgevoerd dan?
Hmm je hebt nog even de tijd hehquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Niet echt, wel veel lol gehad met vrienden haha
Hij maakte een typo in het vorige topic door te zeggen: Ik plet onschuld. Ipv ik pleit onschuld. En ik zei daarvooor dat ik onschuldig was. En dus plet hij mij volgens de andere SC'ersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |