ik ga niet copy pasta'en dralionquote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef dralion13 het volgende:
[ http://img38.imageshack.us/img38/9120/7cb4fe2224687.jpg (copy/paste deze link) ]
Sorry, zag niet dat het imageshackquote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga niet copy pasta'en dralion
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doenquote:
Je maakt geen muziek?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hmm. Het klopt niet helemaal bij mij hoor.
Hij faalt gewoon, dat weet jij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doen
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?quote:
Juist wel, blokfluit dit datquote:
Hij overleeft het wel :3quote:Op maandag 13 juni 2011 16:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ssssht, het was z'n eerste lapo, niet zo doen
Ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?
Doe maarquote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Beach het volgende:
[..]
Borderline, autisme, persoonlijkheidsstoornissen. Moet ik doorgaan?
Hahahahahaha awwquote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik weet nog dat ik dacht dat ik de lapo had maar beach had 'm en ik opende het topic en alles ging fout en.. en....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En je hebt geen zelfmoord gepleegd in deze vreselijke situatiequote:Op maandag 13 juni 2011 16:50 schreef Hatsekiedee het volgende:
Ik weet nog dat ik dacht dat ik de lapo had maar beach had 'm en ik opende het topic en alles ging fout en.. en....![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
OOOO IK ZIE NU PAS DAT WE 340 NIET HEBBEN EN DAT BEACH DAAROM EMO.GIF DEED OMGGGG
Maar door jou zag ik het, jij zei faal TTquote:Op maandag 13 juni 2011 16:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik volg al die nummers niet hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:59 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Maar door jou zag ik het, jij zei faal TT
owwwwquote:Op maandag 13 juni 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik bedoelde er meer mee dat er een leukere zin in kon ofzo.![]()
1 moet toch wel te doen zijn, toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik ken de tafels van 1 tot en met 12 niet meer zo goed
What about tonightquote:
Was beetje te verwachten hequote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Was net ff boodschappen doen, fucking druk
Ja we hadden niks meer in huis haastquote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Was beetje te verwachten heDaarom stel ik het uit tot morgen
www.justeat.nlquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ja we hadden niks meer in huis haast
1, 2, 5, 10.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef dralion13 het volgende:
[..]
1 moet toch wel te doen zijn, toch?
Je kunt daar ook drinken bestellenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Maar we hadden meer nodig dan alleen avondeten
Eet smakelijk klinksquote:
Ja maar ook chips enzoquote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je kunt daar ook drinken bestellenDaar kan je wel een dag op leven toch?
Ongezond tochquote:
Kan niet want ik weet niet waarom kutquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
HOI BLOEMPJE [ afbeelding ] Gooi het er maar uit.
ben nu aan het bekijken of er wat moois tussen zitquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mooie foto's genomen?Gooi er eens wat moois in
wat is er, meisje?quote:
Bale zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan niet want ik weet niet waarom kut
Pringlesquote:Op maandag 13 juni 2011 17:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ongezond tochEn Pringles staan er ook wel tussen trouwens
Begint die maandelijkse periode eraan te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kan niet want ik weet niet waarom kut
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliepquote:Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben nu aan het bekijken of er wat moois tussen zit
wel erg veel stof, dat ziet niet zo leuk uit op de foto..
Andere chips heb ik daar nooit zien staanquote:
Neen. Ik voel me gewoon kutquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Begint die maandelijkse periode eraan te komen?
[..]
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliep
[..]
Andere chips heb ik daar nooit zien staan
liep inderdaad wel wat leuks rond. maar vooral belgisch asovolk. ook nog masale vechtpartij geweest waar we mooi uitzicht op hadden (maar geen foto's)quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan post je gewoon de foto's van het vrouwelijk schoon dat daar rondliep
Waarom zit je dan ook hier als je opdrachten moet maken?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Neen. Ik voel me gewoon kutslecht geslapen alles en kutstage van de week waar ik geen zin in heb en ik moet nog opdrachten doen en bladiebla.
Oke, ik weet wel waarom kut
Walen?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
liep inderdaad wel wat leuks rond. maar vooral belgisch asovolk. ook nog masale vechtpartij geweest waar we mooi uitzicht op hadden (maar geen foto's)
Omdat ik over een kwartier ofzo ga eten en dacht: ik ga het na het eten doen. Want ik ben al bijna klaar. En poep.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom zit je dan ook hier als je opdrachten moet maken?
[..]
Walen?Dat vind ik altijd wel vies volk
Maar Vlaamse vrouwen..
Poep is altijd wel een goede reden om het niet nu te makenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:45 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Omdat ik over een kwartier ofzo ga eten en dacht: ik ga het na het eten doen. Want ik ben al bijna klaar. En poep.
Ja, dat vertel ik mezelf ook steedsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Poep is altijd wel een goede reden om het niet nu te makenMaar als je al bijna klaar bent, kan het na het eten ook nog prima [ afbeelding ]
Als ik jou hier straks zie stuur ik je gewoon wegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ja, dat vertel ik mezelf ook steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |