Volgens mij wordt t afgeraden, ivm je upload.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:09 schreef 129383 het volgende:
downloaden en draaien tegelijk wil wel toch ?
kabelquote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt t afgeraden, ivm je upload.
Krijg je haperingen van
Maar.... maar.....quote:Op maandag 13 juni 2011 18:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik kom trouwens ook niet aan de volle 2 uur met m'n Ierse Folk.. Dan gooi ik Enya er wel achteraan als filler.. Alleen ga ik vandaag geen mic gebruiken
soppen heet datquote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar.... maar.....
Nu kunnen de dames niet fappen...
Zo geweldig is mijn stem nietquote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar.... maar.....
Geef ze een komkommer...quote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar.... maar.....
wanneer ga jij draaien en pratenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:13 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Maar.... maar.....
* Knetter zegt even niksquote:
Met of zonder EHC, flauwquote:
Whut.. Jij zei 't zelf.. droogkloot stem dus niet geil/sexy..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
* Knetter zegt even nikskijkt omhoog en fluit een deuntje
Rotterdams accent dus per definitie sexyquote:Op maandag 13 juni 2011 18:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Whut.. Jij zei 't zelf.. droogkloot stem dus niet geil/sexy..
Ik schijn als ik draai wel een rollende r te gebruiken volgens Knetters..quote:Op maandag 13 juni 2011 18:17 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Rotterdams accent dus per definitie sexy![]()
Dat heb ik zovaak gehoord van vrouwen uit de provincie, dat moet wel waar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |