Ik denk niet dat hij het zou kunnen. Dat is juist het mooie. Er zit een gelijkenis tussen beide gebeurtenissen, maar het grote verschil zit hem in wíe het zwaard hanteert. Joffrey zou, itt Ned, zijn handen niet vies maken. Dat zegt zoveel over beide personages; veel meer dan hun onderlinge relatie in dezen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Haha! Alsof Joffrey niet een weerloos man onthoofden. Ik denk eerder dat hij het niet zelf deed omdat hij dat te veel eer vond voor een verrader. Ervan uitgaande dat hij denkt dat Ned echt gewoon de troon voor zichzelf wou zoals Ned verklaarde op dat plein.
Die nare blondine van een Yolanthe inderdaadquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:04 schreef robdriessen het volgende:
Joffrey heeft zojuist Draco Malfoy ingehaald als meest irritante blondje in TV en Film (alhoewel Yolanthe....)
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:11 schreef Fingon het volgende:
[..]
Als je DE gebeurtenis van volgende episode niet wil weten NIET lezen:Doe dat plaatje is heel gauw weg man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iedereen kan dat gewoon zien bovenaan de pagina he...
Ik niet, maar is weg.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:15 schreef truedestiny het volgende:
[..]
Doe dat plaatje is heel gauw weg man...
Iedereen kan dat gewoon zien bovenaan de pagina he...
Geweldige stukjes schrijft die gast altijd:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:17 schreef Jester65 het volgende:
Voor de liefhebbers: mooie recap van ep. 9.
http://tvrecaps.ew.com/recap/game-of-thrones-episode-9/
quote:We learn a bit about Varys, how he used to be an actor. Since this is character exposition during Thrones, I half expect to see two chained prisoners having sex in the background, but no.
quote:Ser Jorah urges Dany to run away -- for her sake, and for her unborn son. He says the other men will kill her child if Drogo dies. It seems being the Khaleesi is all foot baths and shopping until your husband catches a sniffle.
Nadat alle manschappen in opdracht van Tywin over Tysha zijn heen geweest moest Tyrion zelf ook nog even ketsen met Tysha om haar vervolgens in goud in plaats van zilver te betalen want een Lannister is nu eenmaal meer waard.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Fingon het volgende:
Niemand die trouwens over Tyrion en zijn eerste vrouw praat?
Was dat geen zielig verhaal dan, Tyrion en Tysha...
Ik heb het ook van hem overgenomen om Maester Pycelle, Grand Master P te noemen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:41 schreef Chevalric het volgende:
[..]
Geweldige stukjes schrijft die gast altijd:
[..]
[..]
Yup, kon niet missenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:20 schreef Haunter het volgende:
Holy moly.... dat einde.![]()
Iemand trouwens nog de Wilhelm scream ontdekt in de aflevering?
De tweede inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:49 schreef Orbis het volgende:
[..]
Yup, kon niet missen.
Ik vroeg me overigens af: in stambomen heet de Mad King Aerys II. Die II, is dat een naam of gewoon 'de tweede'?
http://tvrecaps.ew.com/recap/game-of-thrones-episode-9/quote:King's Landing: The time has come. Even knowing what's going to happen here, I found myself twisted in knots watching this. This sequence was staged perfectly. It kept giving the viewers ways of thinking that things might go differently for Ned Stark.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:26 schreef Gwywen het volgende:
Ik zit net de preview voor aflevering 10 te kijken, zijn ze nou dom of zo dat ze daar zo'n grote spoiler in zetten?Ik heb het boek niet gelezen en ik weet niet wat het inhoudt. Misschien zoiets dat een spoiler zou zijn wanneer je weet waar het over gaat, maar ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |