moet bekennen dat ik in het begin ook niet goed wist waar het naartoe wilde maar vanaf aflevering 5 (denk ik) was ik helemaal om. iig die aflevering waar ned op het eind met jaimi vocht en waar tyrion ontvoerd werd.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:15 schreef casper019 het volgende:
nu tot episode 4 gekeken, je blijft kijken maar er gebeurd nog niet echt heel erg veel.....
quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:54 schreef Nagil het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
In één ochtend? Dapper.quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:58 schreef Gwywen het volgende:
Bespaar je de moeite, hij is echt geen POV. Vanmorgen boek 1 uitgelezen.
Ik heb 5-7 in een keer gekekenquote:Op woensdag 15 juni 2011 12:56 schreef planethugo het volgende:
[..]
moet bekennen dat ik in het begin ook niet goed wist waar het naartoe wilde maar vanaf aflevering 5 (denk ik) was ik helemaal om. iig die aflevering waar ned op het eind met jaimi vocht en waar tyrion ontvoerd werd.
Bazig filmpje!quote:
Ik heb afgelopen zaterdag aflevering 1-8 in een ruk uitgekeken en daarna het boek maar gehaaldquote:Op woensdag 15 juni 2011 13:01 schreef kort het volgende:
[..]
Ik heb 5-7 in een keer gekekenBegin is mooi maar daarna wordt het verslavend!
idd relax liedje dat er helemaal bij past, hier ook een paar goeie remixes van de introquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:59 schreef FokkenopFok het volgende:
[..]
Geweldig.
Vind de intro song ook wel aardig.
Er is niet echt een hoofdrol, de eerste serie/het eerste boek gaat vooral over de strijd tussen de Starks en de Lannisters. Dus eigenlijk hebben die allemaal de hoofdrol.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Drakire het volgende:
Wat ik me telkens afvraag is wie heeft nou de hoofdrol in deze serie. ik dacht eerst Ned maar die heeft nu dus geen hoofd meer.
z'n hoofd rolde nochtans...quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:27 schreef Drakire het volgende:
Wat ik me telkens afvraag is wie heeft nou de hoofdrol in deze serie. ik dacht eerst Ned maar die heeft nu dus geen hoofd meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |