Alsof dat niet te voorzien was. Robb gaat met al zijn vazallen (20.000 man of zo) naar Kings Landing. Dat is echt niet om zijn trouw aan Joffrey te gaan zweren.quote:
Helaas, de kleuren kunnen mijn e-book niet aan, maar toch bedankt voor de moeitequote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:30 schreef NeeEcht het volgende:
zelf omgezet naar pdf hoop dat je er wat aan hebt
Dat was ook maar CGI, ik zie hier in een oogopslag al twee plukjes mensen die hetzelfde zijn:quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:03 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
terwijl er bij die onthoofding wel een mooie groep stond![]()
Hier kan ik echt niet wakker van liggen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:02 schreef Pek het volgende:
[..]
Dat was ook maar CGI, ik zie hier in een oogopslag al twee plukjes mensen die hetzelfde zijn:
[ afbeelding ]
Ga je wat verder speuren, zullen het er vast wel meer zijn. Budget
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet wakker van liggen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:09 schreef neilpad het volgende:
Dat valt echt niet op tijdens het kijken.
Neuh, ik ook niet, maar waarom flansen ze dan niet met hetzelfde gemak een veldslag in elkaar? 10 paarden, copy/paste hoppa. Dat vind ik dan weer jammer.quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:07 schreef s0k het volgende:
[..]
Hier kan ik echt niet wakker van liggen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:15 schreef casper019 het volgende:
nu tot episode 4 gekeken, je blijft kijken maar er gebeurd nog niet echt heel erg veel.....
Wat een irritante kop heeft de acteur die Joffrey speelt, zeg. Kan zo in een manga-stripboek met z'n rotkop. Irritante kwal is het ook in de serie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
Net EP9 gekeken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Asskimo op 15-06-2011 00:49:27 ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Asskimo het volgende:
Ik vind het beter zo, om de veldslagen niet te zien, de brute scenes tonen ze toch al voldoende zo imo. En zo'n veldslag, ja mooi in LotR maar zelfs die begonnen me op een gegeven moment te vervelen (dat lag dus zeker niet aan het budget, het zag er allemaal gelikt mooi uit - en zo'n gigantisch budget hebben ze voor GoT niet per aflevering).Allebei beschreven dacht ik wel ja. Maar slag van whispering wood achteraf gezien zeg maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door BlaZ op 15-06-2011 01:35:25 ]Ceterum censeo Turciam delendam esse.
Fok, ik ben in de war met spoilertags, hoe maak je die als je iets als onderwerp wilt noemen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:43 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Allebei beschreven dacht ik wel ja. Maar slag van whispering wood achteraf gezien zeg maar.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 00:42 schreef Asskimo het volgende:
Ik vind het beter zo, om de veldslagen niet te zien, de brute scenes tonen ze toch al voldoende zo imo. En zo'n veldslag, ja mooi in LotR maar zelfs die begonnen me op een gegeven moment te vervelen (dat lag dus zeker niet aan het budget, het zag er allemaal gelikt mooi uit - en zo'n gigantisch budget hebben ze voor GoT niet per aflevering).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ceterum censeo Turciam delendam esse.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:28 schreef BlaZ het volgende:
[..]CorrectSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
Enjoy!quote:Op woensdag 15 juni 2011 02:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik wil trouwens net zo graag als Tyrion dat rotjong van een Joffrey op z'n bek timmeren... GODEN wat heb ik een HEKEL aan die kop!![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 07:35 schreef DustPuppy het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |