er komt wel degelijk in je kentekengegevens te staan dat je geen 1800cc hebt hoor.quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Dus dat wordt omkeuren van 4 naar 6 cilinder en daarna na V8/V12 en nogsteeds 318i op kenteken![]()
En dan 50 kg stoeptegels in de kofferbak. Je hebt dan toch vermogen zat. Je wil natuurlijk wel een beetje druk op je achterwielen met zo'n bult vermogen.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Valt mee, een m70 5.0 v12 is dacht ik maar 50kg zwaarder dan me huidige blok..
Ben je niet bang dat je je hele auto kapot trekt met zoveel vermogen?quote:Op woensdag 7 september 2011 11:53 schreef Turquaz52 het volgende:
Valt mee, een m70 5.0 v12 is dacht ik maar 50kg zwaarder dan me huidige blok..
Wees maar niet bang. Dat zal heus niet zo snel gebeurenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je hele auto kapot trekt met zoveel vermogen?
Leuk hè? Gisteren met die lichte regen...nat wegdek, even vol wegrijden bij het stoplicht met de ASC uit.quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan 50 kg stoeptegels in de kofferbak. Je hebt dan toch vermogen zat. Je wil natuurlijk wel een beetje druk op je achterwielen met zo'n bult vermogen.
Ik heb amper gewicht op m'n achterwielen en als het een beetje geregend hoef ik niet veel gas te geven om em uit te laten breken. En dat met slechts 136 pk..
Als het echt glad wordt schakel ik gewoon de 4wd inquote:Op woensdag 7 september 2011 13:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Leuk hè? Gisteren met die lichte regen...nat wegdek, even vol wegrijden bij het stoplicht met de ASC uit.Al blijft het tricky natuurlijk, het hoeft maar één keer fout te gaan...
Waar staat dat ik zo iets beweer..? Ik zeg toch 318i, geen 1800cc!!quote:Op woensdag 7 september 2011 11:54 schreef Catch22- het volgende:
[..]
er komt wel degelijk in je kentekengegevens te staan dat je geen 1800cc hebt hoor.
Het type zal niet veranderen, maar dat is wel logisch.
Mwa, 50KG stoeptegels? Liever 50KG sub & Versterker..quote:Op woensdag 7 september 2011 11:55 schreef fathank het volgende:
[..]
En dan 50 kg stoeptegels in de kofferbak. Je hebt dan toch vermogen zat. Je wil natuurlijk wel een beetje druk op je achterwielen met zo'n bult vermogen.
Ik heb amper gewicht op m'n achterwielen en als het een beetje geregend hoef ik niet veel gas te geven om em uit te laten breken. En dat met slechts 136 pk..
Jawel, achteras wordt zowiezoo zwaar vestevigd..quote:Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef cofi het volgende:
[..]
Ben je niet bang dat je je hele auto kapot trekt met zoveel vermogen?
Dat gebeurd sneller dan je denkt beste vriend: E36 Horrorquote:Op woensdag 7 september 2011 12:07 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wees maar niet bang. Dat zal heus niet zo snel gebeuren
Psst: klik
http://www.akgmotorsport.(...)ssis%20Reinforcementquote:Op woensdag 7 september 2011 20:31 schreef Gokhan03 het volgende:
Hoe verstevig je de achteras dan? Moet er iets op gelast worden? Een soort veerbootachtige brug maar dan voor de achteras?
Mijn auto heeft aan de onderkant alleen maar roestaanslag waardoor t lijkt alsof ie 20 jaar oud is(nee hij rot niet ergens).
die heb ik laatst ook al een keer gezien, had zo mijn twijfels.. Maar achteraf toch niet gedaan want die krijg je toch niet meer verkocht.. En ik vind ze niet echt mooi staan onder mijn bmw..quote:Op donderdag 8 september 2011 20:08 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
http://link.marktplaats.nl/481260347
Dat moet en neger zijnquote:
naaahh.. me dont like...quote:
quote:Op zondag 25 september 2011 11:25 schreef Turquaz52 het volgende:
Yeaaahoooo mijn M3 bumper is gisteren gedropt door een jongen waar ik mijn auto radio twv. 50 euro (JVC gekocht via mp 2e hands toen) ooit aan had gegeven![]()
Maar 3 maanden en dat joch kwam maar niet brengen, zag ik de bumper toevallig vanmorgen in mijn achtertuin liggen, hehehe wel tof dat ie zich aan zijn woord heeft gehouden..
Ik dacht dat het zou gaan om een imitatie of fake polyester bumper, maar nee.. Gewoon harstikke origineel..![]()
yeahh..
Morgen eens met een spuitbussie ff wit maken en morgen of overmorgen monteren..
Auto wordt toch een keer in zijn geheel gespoten, dus tintverschillen doet mij niks.. Niet nu iig..
Zij wordt toch in het geheel overgespoten, wat zou ik er mee bereiken als ik de bumper nu Alpinweiss 3 laat spuiten, maar uiteindelijk toch voor een ander kleur ga?quote:
Dan heeft het geen nut om er een spuitbus van een tientje op te blèren ookquote:Op zondag 25 september 2011 11:46 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Zij wordt toch in het geheel overgespoten, wat zou ik er mee bereiken als ik de bumper nu Alpinweiss 3 laat spuiten, maar uiteindelijk toch voor een ander kleur ga?
Nou is ie groen, Boston Grün geloof ik..
Kan ik hem nou ff opschuren, ff met een spuitbussie er overheen zodat het op afstand niet erg misstaat en dan uiteindelijk de hele auto laten spuiten.. Ik rij nou toch niet meer met de bimmer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
want dat is gratisquote:
Nee maar dan is het er ook weer makkelijk af te halenquote:
Dan ben ik duurder uit..quote:
quote:
Veels te veel hoeken joh omdat fatsoenlijk te doen!quote:
't is het niet waard om voor die kleine tijdsperiode me bumper te laten wrappen, kan ik gelijk de nierenhouder ook doen, nee dan gelijk mijn complete front, me rechtervoordeur en de rest van we wagen..quote:Op zondag 25 september 2011 19:12 schreef invine het volgende:
[..]
Veels te veel hoeken joh omdat fatsoenlijk te doen!
Nee. BBS RC090/Styling 05 velgen..quote:
Grapjequote:Op maandag 26 september 2011 21:02 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nee. BBS RC090/Styling 05 velgen..
Hoe kom je er eigenlijk bij chromen spinners..? 't is geen sjonnie/flipflophophipmoptoppop kleur..?
Is zelfs een stock OEM Toyota kleur..?
Hoezo te veel bling gehalte..quote:Op maandag 26 september 2011 21:26 schreef FalleNk810i het volgende:
Vindt m eigenlijk wel een iets te hoog *bling* gehalte hebben die kleur! Vindt hem wel mooi, maar niet teveel pearl en effects.
Dat zijn heul geen spinnersquote:Op maandag 26 september 2011 21:30 schreef invine het volgende:
[..]
GrapjeKijk is naar de laatste foto
Ja ik heb nou Alpin Weiss 2 & 3.. Me front is 2 en de rest is 3..quote:Op maandag 26 september 2011 21:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
En toch lijkt mij Alpin Weiss echt mooi
Wel de TT wijzigen bij Part 4 hè.
quote:Op dinsdag 27 september 2011 08:43 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[PROJECT] BMW 318i 2.5 24v - V12 triple turbo SC parelmoerwit dikke BBS-jongens en spuitbusgespoten bumperts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |