quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:04 schreef gebrokenglas het volgende:
Of als contrast het andere uiterste nemen: zulke saaie dingen:
[ afbeelding ]
Mijn auto is geen racemonster, nog niet iig..quote:Op zondag 14 augustus 2011 11:58 schreef gebrokenglas het volgende:
hmmm.
hmmtsja. Wat zal ik zeggen?
Het matcht met je gele koplampen zo, maar ik denk dat het maar heel tijdelijk mooi is. En ik vind het niet passen bij een racemonster zoals jouw wagen nu is. 't is too much van alles: en zo verlagen als een hoovercraft, en dan die goudwielen enzo...
Hmmm.
Maarja dit is mijn persoonlijke visie.
Zowiezo niet, als ik neem dan BMW logo's..quote:
Of ik heb altijd deze er onder willen hebben, al is het maar voor 1 dagje..quote:Op zondag 14 augustus 2011 12:06 schreef gebrokenglas het volgende:
Of anders neem je van die spinners!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
Ik dacht dat jij daar wat vanaf wist.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:52 schreef Sounddragon het volgende:
Ontopic reageren mag ook, en als je geen antwoord weet: optiefen please![]()
OT: geen idee turq; ik ben elektrisch ook een drama, en al helemaal met schema's
Van je schema klopt geen jota!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben zelf serieus een leek als het komt op electronica![]()
Ik kan wel solderen, weet wat + en - is en kan kabels knippen, strippen en aanleggen.. Weet hoe stroom beetje werkt, maar ben absoluut geen proff of expert of noem het maar op.. Als je praat over Ohms of Weerstanden sta ik met me bek vol tanden bwv..
maargoed, ik heb op het werk iemand ontmoet die @ de electronica afdeling werkt en kabelbomen maakt. Als ik een kabelboom voor hem zou tekenen hoe ik wat wil wou hij die wel voor mij maken (dan geef ik hem gelijk de lengtes etc. door)..
Ik heb dit gemaakt, is mijn eerste keer dus hoop dat ik een beetje goed heb gedaan, niet dat me auto dalijk de hens in vliegt..
[ afbeelding ]
Kunnen jullie ff beoordelen? Niet dat ik zekeringen mis of slordig is aub, maar of het kortsluiting vrij is en/of het logisch is en of je snapt wat er gebeurt als je op een knop drukt, de deur open maakt of verlichting aan zet?
Thanks!
BBS RF is niet mooi, BBS RC090 daarentegenquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 10:44 schreef Rauw. het volgende:
Zoveel moois te vinden voor BMW (5x120 toch?) voor weinig geld qua wielen, in topstaat verkerende setjes BBS RF en dergelijke, vind ik misschien nog wel mooier dan RSen.
Ga dit topic eens wat meer volgen!
Zag laatst nog opknappers staan voor 350, met een beetje handigheid kreeg je die wel weer smetteloos.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:19 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
BBS RF is niet mooi, BBS RC090 daarentegen![]()
![]()
![]()
Maar die kosten nog meer dan wat ik voor het blok en bak samen heb uitgegeven..
Schuren schuren schuren, polijsten en spuiten!quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 18:21 schreef Turquaz52 het volgende:
ik heb eens setje gevonden voor 250 euro..
gaat NIET werken, je zet een plus tussen 2 LEDS in, de 1 zal niet werken omdat de spanning maar op 1 manier er door gaat en de ander heeft geen massaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:58 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben zelf serieus een leek als het komt op electronica![]()
Ik kan wel solderen, weet wat + en - is en kan kabels knippen, strippen en aanleggen.. Weet hoe stroom beetje werkt, maar ben absoluut geen proff of expert of noem het maar op.. Als je praat over Ohms of Weerstanden sta ik met me bek vol tanden bwv..
maargoed, ik heb op het werk iemand ontmoet die @ de electronica afdeling werkt en kabelbomen maakt. Als ik een kabelboom voor hem zou tekenen hoe ik wat wil wou hij die wel voor mij maken (dan geef ik hem gelijk de lengtes etc. door)..
Ik heb dit gemaakt, is mijn eerste keer dus hoop dat ik een beetje goed heb gedaan, niet dat me auto dalijk de hens in vliegt..
[ afbeelding ]
Kunnen jullie ff beoordelen? Niet dat ik zekeringen mis of slordig is aub, maar of het kortsluiting vrij is en/of het logisch is en of je snapt wat er gebeurt als je op een knop drukt, de deur open maakt of verlichting aan zet?
Thanks!
Kan jij dan niet ff 2 seconden in je vrije tijd het idee wat ik heb uittekenen?quote:Op zondag 21 augustus 2011 00:58 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
zo even je schema onder uitgeschopt
[ afbeelding ]
Ooooohh.quote:
1 led in de deurhendel en de ander in de klink, en een normaal lampje @ de onderkant van de deur voor als je uitstapt..:quote:Op zondag 21 augustus 2011 19:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ooooohh.
Dus elke deur heeft een normaal lampje en 2 ledjes? Mij ontgaat even waar die dingen dan worden geplaatst maar misschien heb ik ook niet goed opgelet.
Bij dat knipperlicht is fucked up omdat het wat lager ligt, moet je echt nog een keer fixen!quote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Und heb me middenconsole ook bekleed met echt beige leer..
Alleen bij me knipperlicht is het fucked up, omdat dat wat lager ligt.. Dat fix ik nog een keer..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker hoor AC schnitzerquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:57 schreef Turquaz52 het volgende:
Und heb me middenconsole ook bekleed met echt beige leer..
Alleen bij me knipperlicht is het fucked up, omdat dat wat lager ligt.. Dat fix ik nog een keer..:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 september 2011 22:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Bij dat knipperlicht is fucked up omdat het wat lager ligt, moet je echt nog een keer fixen!
die had ik gehaald voor 10tje bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 3 september 2011 23:05 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Lekker hoor AC schnitzer![]()
Jij kan al die onderdelen goedkoop regelen zeker? Bij mij @ local sloop is alles heel duur. Ik had laatst de nieuwprijs betaald voor depo mistlampen(35 euro)
Koop dan een 8quote:
Ik hoef geen Benz, rij liever een M635i Oldtimer... (staat nog een keer in de planning)quote:Op zondag 4 september 2011 16:23 schreef Mikkie het volgende:
Of wat ook bij 'm zou passen: een oude S600 of CL600 :p
http://www.autoweek.nl/oc(...)tion=&tab=0&cache=no
Dat is te simpel.. Ik kan het wel combineren?:quote:
Maar dan wel een mooie V12 badge op de zijkant?quote:Op zondag 4 september 2011 19:23 schreef Turquaz52 het volgende:
Dus dat wordt omkeuren van 4 naar 6 cilinder en daarna na V8/V12 en nogsteeds 318i op kenteken![]()
Dat zou niet eens misstaan. Meestal is het zo wannabe op een 316 of 318, maar als je er daadwerkelijk een V12 in hebt liggen en je trekt de klinkers uit de straat vervolgens, dan verdien je vooral respect voor je gekheid en liefhebberij, en mag die badge absoluutquote:Op zondag 4 september 2011 19:41 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar dan wel een mooie V12 badge op de zijkant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |