abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98343758
Pics komen vanaaf, alles is er losjes op gezet, niet alles is nog vast of afgesteld ivm dat kut weer hier....

ziet er een stuk beter uit, dat wel..
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_98344905
En de gele koplampen zijn ook al besteld, volgende week komen die binnen.. :D :D :D *O* *O*

Dan de week daarop M3 Bumpert :P

Voorbeelden:

[ Bericht 16% gewijzigd door Turquaz52 op 18-06-2011 20:24:15 ]
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
  zaterdag 18 juni 2011 @ 20:37:32 #54
182073 invine
blablabla etc.
pi_98345915
nice! maak je knipperlichten dan smoke? staat beter bij het zwarte van de koplampen..
Ik drink nooit meer! maar ook niet minder.
pi_98346222
Daar ben ik niet over uit man, ik denk gewoon retro geel/oranje..? :P
Of is dat beetje té?

Geel, vs Smoke &nd wit:

Geel op mijn bimmer:

[ Bericht 29% gewijzigd door Turquaz52 op 18-06-2011 20:52:18 ]
Quote van Tjabbo:
pi_98347155
pics zoals beloofd:

hehe Mazda 3 serie:
Quote van Tjabbo:
pi_98347322
Er is echter wel 1 verschil tussen deze front en de anderen,
dat is iig niet het kleur of de grille in de bumper, maar iets in de schermen..

dit is een 91, 92 of 93ér model zijn spatborden, cleane spatborden zonder knipperlichten.. :D
Quote van Tjabbo:
  zaterdag 18 juni 2011 @ 21:26:40 #58
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98347850
Op een witte e36 vind ik smoke niet zo geslaagd, zou eerder voor wit gaan.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_98349053
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Op een witte e36 vind ik smoke niet zo geslaagd, zou eerder voor wit gaan.
Het nadeel van wit is weer dat ie ineens mijn koplampen zo ongepast maakt, hoe zal ik het je uitleggen? Het is meer van dat mijn koplampen ineens afsteken van de rest.. dat het gelijk opvalt waar de naad is tussen de koplamp en de knipperlicht, met smoke heb je dat niet, dan 'vloeit' de koplamp met de knipperlicht samen..

En met oranje is het ander verhaal, dat is dan weer beetje retro en past gelijk met mijn Franse koplampen..

Maar los van het feit daarvan Mikkie, hoe ziet een witte motorkap nou uit op mijn auto..? :P
Ziet een stuk beter uit nu toch..? :)

x
Quote van Tjabbo:
  zondag 19 juni 2011 @ 10:47:52 #60
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98363500
Ziet er alweer een stuk beter uit zo. Kleurverschil zie je wel, maar je gaat 'm tzt overspuiten toch?

Ik heb zelf ook smoke en dat loopt mooi over inderdaad, maar ik heb een e46. Ik vind de smoke-units van de e36 er wel heel goedkoop uitzien, niet echt mooi smoke, zeg maar. Doordat het één grote matte reflector is, zie je overal het oranje van het knipperlicht doorheen, dan is je smoke-effect weg en is het net een vaal geworden oranje licht. Misschien kun je eens silvervisions erin proberen? Dat zijn knipperlichtjes met een ander bolletje erop, dat wel oranje schijnt als ze aan zijn, maar dat je anders bijna niet ziet.

Voorbeeldje (overigens had ik toen dus nog geen smoke knippers):
Zerg schreef:
pi_98368310
dat gele waas zit er bij mij vaak niet in.. Vervang de gele lampjes altijd door normale peertjes zodat ik gewoon witte licht als knipperlicht uitstraal.. :P
Achter heb ik rood.. beide gewoon wettelijk goed. Voor moet wit of geel, achter moet rood of geel..
O-)

Maandag eens na de sloop kijken voor smoke knipperlichten, beetje experimenteren krijg het toch voor niks.. *O*
Quote van Tjabbo:
  zondag 19 juni 2011 @ 23:40:21 #62
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98394346
Maar wit is toch niet of amper te zien? Los van of het mag of niet, vind ik het wel belangrijk dat ik de functie van die dingen ook gebruik, wel zo handig, vaak.
Zerg schreef:
pi_98394740
Witte kap is wel beter man! Leuke sleutelplek ook haha!

Owja, ik zou lekker oranje knippers nemen!
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  maandag 20 juni 2011 @ 00:09:02 #64
182073 invine
blablabla etc.
pi_98395633
Hij gaat lekker turq! Ik zou voor witte knippers in smoke gaan.. als dat kan/mag..
pi_98419776
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Maar wit is toch niet of amper te zien? Los van of het mag of niet, vind ik het wel belangrijk dat ik de functie van die dingen ook gebruik, wel zo handig, vaak.
quote:
0s.gif Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef invine het volgende:
Hij gaat lekker turq! Ik zou voor witte knippers in smoke gaan.. als dat kan/mag..
Wetgeving zegt:
quote:
Richtingaanwijzers
Richtingaanwijzers moeten:
– voor het tegemoetkomende verkeer duidelijk zichtbaar wit of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen
– voor het achteropkomend verkeer duidelijk zichtbaar rood of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen.
De sterkte moet voldoende zijn zodat de knipperlichten overdag en bij
brandende achterlichten goed opvallen. Het aantal knipperingen van het
knipperlicht moet tussen de 60 en 120 keer per minuut bedragen.
quote:
0s.gif Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Witte kap is wel beter man! Leuke sleutelplek ook haha!

Owja, ik zou lekker oranje knippers nemen!
Wat is het nou..? :P Een zegt wit, de ander smoke en de ander Oranje.. hahahahha :p

We zullen expirimenteren wanneer mijn gele koplampen binnen zijn gekomen.. :)
Quote van Tjabbo:
pi_98487515
Vandaag me nieren wit gespoten en lampen moeten op de post zijn gegaan, dus in dezer dagen ff een update.. :)

und? O-)
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:01:08 #67
97111 ukga
Siewosie baas
  dinsdag 21 juni 2011 @ 23:59:46 #68
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98491732
Ben benieuwd hoe ze er gemonteerd uitzien in het geheel, maar het idee is leuk :)
Zerg schreef:
  woensdag 22 juni 2011 @ 15:43:03 #69
182073 invine
blablabla etc.
pi_98511489
Met spuitbus gedaan? Ziet er goed uit!
pi_98518040
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 juni 2011 23:01 schreef ukga het volgende:
nice nice :D
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:43 schreef invine het volgende:
Met spuitbus gedaan? Ziet er goed uit!
Thanks!

Ik heb het met een 2 euro spuitbus van de Action gedaan :P wehehhe dan doet het me niks als ik ga expirimenteren met verschillende kleuren.. schuren en hop weer een ander kleurtje.. :)
Nu de lampen afwachten en weer klussen aan de 318i'tje.. :D
Quote van Tjabbo:
pi_98538752
quote:
2s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee jong, geen reden om jaloers te zijn, ik ben ook maar een mens als jij en ik.

Waar een wil is een weg, ik wou perse automaat rijden met 5 bak ipv de 4 bak wat ik had met mijn 1.8 motortje, de 1.9 16v (318is) motor die ik kocht kreeg ik niet overeen met de versnellingsbak/kabelboom combo dus ben ik gelijk voor een 6 pitter gegaan..

Alle overige zaken zijn gewoon gedaan om de auto rijdend te houden kan kun je inbeelden om ff het totaal plaatje ff samen te vatten..

Maar merendeels: omdat het KAN.
Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.

Mijn vader bouwde vroeger ook auto's om, om te verzamelen en om rally's te rijden. Mijn pa is van Nieuw-Zeeland en daar leeft een enorme rally cultuur en dat nam die mee naar Nederland. Dat en zijn liefde voor Amerikaanse oldtimers en hot-rods heeft mij een enorme kennis verschaft over auto's in het algemeen, en ik zie mezelf later ook wel klussen aan bv een Ford Mustang 429 Boss alleen werk ik nu bijna 60 uur per week en daarnaast moet ik nog heel wat jaar leren dus daar gaat nu helaas al mijn tijd inzitten.

Volg met bewondering je project!
pi_98655581
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef beetotheizzo het volgende:

[..]

Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.

Mijn vader bouwde vroeger ook auto's om, om te verzamelen en om rally's te rijden. Mijn pa is van Nieuw-Zeeland en daar leeft een enorme rally cultuur en dat nam die mee naar Nederland. Dat en zijn liefde voor Amerikaanse oldtimers en hot-rods heeft mij een enorme kennis verschaft over auto's in het algemeen, en ik zie mezelf later ook wel klussen aan bv een Ford Mustang 429 Boss alleen werk ik nu bijna 60 uur per week en daarnaast moet ik nog heel wat jaar leren dus daar gaat nu helaas al mijn tijd inzitten.

Volg met bewondering je project!
Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best.. :)

En fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Heb ik weer :(
Amina koyim, mijn koplampen zouden vandaag bezorgd worden, maar er was niemand thuis :( echt kut man. Morgen sleutelen aan de bimmer, heb ik dalijk alles strak er op zonder de koplampen :N
damn, ik voel me echt fucked up, hele dag na de tering. Tot maandag wachten.. :{

Is ook deels mijn fout, had mijn moeder op de hoogte moeten houden dat er wat zou komen vandaag, maar tja ging er ook niet van uit dat de beste dame ff boodschappen moest doen :*
Quote van Tjabbo:
pi_98686598
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best.. :)

En fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Heb ik weer :(
Amina koyim, mijn koplampen zouden vandaag bezorgd worden, maar er was niemand thuis :( echt kut man. Morgen sleutelen aan de bimmer, heb ik dalijk alles strak er op zonder de koplampen :N
damn, ik voel me echt fucked up, hele dag na de tering. Tot maandag wachten.. :{

Is ook deels mijn fout, had mijn moeder op de hoogte moeten houden dat er wat zou komen vandaag, maar tja ging er ook niet van uit dat de beste dame ff boodschappen moest doen :*
Hahahah kut is dat he. Morgen komen(hopelijk) mijn speakers binnen. Ik ben in de ochtend thuis maar in de middag niet. Als ze rond 9 uur komen, dan bouw ik ze meteen in.
Een vriend van me heeft een A6 uit 2001 maar heeft zijn standaard speakers in zijn auto(alleen voor en achter, dus geen surround) en als hij het geluid voluit aanzet dan klinkt het super mooi. Dat wil ik ook nu :P
pi_98700410
En vandaag hele dag aan de bimmer gesleuteld, front zit er 100% goed uit nu van voor, afgezien van de steenslag wat op de nieuwe motorkap zit dan en dat de bumper rechts niet goed aansluit, maar dat is makkelijk te fixxen..

Ook heb ik voor het eerst een deuk hersteld met plamuur etc.. :P Al ziet het er niet 100% goed uit, het ziet er niet slecht uit voor mijn eerste keer :P

Foto's laat ik jullie wachten tot morgen.. :@
me laptop doet raar nu en heb dan ook geen zin in te uploaden enzeuw..

Morgen nog me koplampen binnenkrijgen en die aansluiten en dan issie qua front af (op de M3 bumper na dan) *O*
Quote van Tjabbo:
pi_98701504
Nice! Ben benieuwd ;)
pi_98727605
Koplampen morgen @ de postkantoor checken, ze werden vandaag afgeleverd terwijl de scherven er uit vielen.. Mijn moeder heeft geweigerd, dus ga morgen zelf checken, als de gele glazen intact zijn ga ik mijn eigen glazen maar overzetten, zijn ze ook kapot, dan terug naar de verkoper en mijn geld terug claimen.. fcking 85 euro voor betaald.. e36 koplampen koop ik zelf voor 10tje de stuk :(
Quote van Tjabbo:
pi_98733765
Nougoed..:
Deur moet nog vervangen worden, spatbord weten jullie nog van de vorige keer, die is al vervangen door een iets ouder modelletje zonder knipperlicht:

Onze kleine hulp monteur:

Gelijk ff de kabelboom opnieuw ingetaped, leuk als je alle kleuren van de regenboog hebt behalve zwart... }:| , Maar geef niks.. niemand die het ziet ^O^

Iedereen kan dit nog wel herinneren? Dat lelijke deuk die al begon te roesten?:

Nou voor het eerst ben ik aan de slag gegaan met plamuur:

(Het is niet 100% geworden, maar what the hell..?? Plamuur kostte mij 7,50. Spuitbussen 2x 2 euro kosten mij alles bij elkaar incl. blanke lak: 13,70euro, auto wordt toch een keer 100% onder handen genomen, dus tot die tijd is toch mee te doen..? :D )

Fine tuning en de bumper past perfect onder de nierenhouder, een stapje dichter bij het 'strak zijn' plan!

'How low can you go..?'

En..?

Eindresultaat tot nu toe:
Hoe ik er mee ben begonnen:

Ennu:

:D
Quote van Tjabbo:
  maandag 27 juni 2011 @ 20:34:52 #78
182073 invine
blablabla etc.
pi_98734705
Die nieren O+ O+ echt heel tof! En het plamuur ziet er ook goed uit, ik wil het ook eens proberen op iets anders dan een muur :P
pi_98735597
Nice!
Owja, je Marlboro paint is echt baas _O- ^O^
  maandag 27 juni 2011 @ 22:56:45 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_98742798
Het ziet er al een stuk beter uit zo, Turqie! Voorkant is wat minder treurig en die nieren staan echt héél goed, moet ik zeggen! Plamuur valt ook zeker niet tegen vind ik, prima resultaat voor tussentijd. Heb je wel de oude roest weggehaald? Binnenin ook? Anders komt 't natuurlijk net zo hard weer terug ;).

Kudo's voor de paint, ook :D.
Zerg schreef:
pi_98744419
Als je nou aan het prutten,eh plamuren ben moet je na het uitharden er even een contrasterende spuitbus overheen halen .
Hoeft niet dekkend ,maar wat te dik is schuur je dan weg,en wat te laag ligt blijft afgetekend .
Kan je daarna qua locatie efficiënt bijplamuren.
Anders blijf je storten .
pi_98745961
Netjes Turq, netjes. Vooral die Kangal erbij maakt het af.. haha

Maar waar staat de auto nu, omdat ik allemaal auto's daar zie staan?

En waarom heb je hem voor heel laag en achter hoger, waarom niet gelijk?
If not now, then when.
pi_98784936
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef invine het volgende:
Die nieren O+ O+ echt heel tof! En het plamuur ziet er ook goed uit, ik wil het ook eens proberen op iets anders dan een muur :P
Zwaar de tijd voor nemen, laag voor laag, iets laten drogen en dan opschuren en weer opnieuw totdat het goed is, ik vond het qua tijd goed genoeg geweest, moest nog de motorkap ed. nog op zetten dus is de resultaat niet echt 100%, maar de volgende keer wil ik het beter aanpakken.. :)

En thanks voor je reactie op me nieren, vind het ook niet verkeerd staan! :P

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice!
Owja, je Marlboro paint is echt baas _O- ^O^
Welke paint :@ :+

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Het ziet er al een stuk beter uit zo, Turqie! Voorkant is wat minder treurig en die nieren staan echt héél goed, moet ik zeggen! Plamuur valt ook zeker niet tegen vind ik, prima resultaat voor tussentijd. Heb je wel de oude roest weggehaald? Binnenin ook? Anders komt 't natuurlijk net zo hard weer terug ;).

Kudo's voor de paint, ook :D.
Oude roest is zeer zeker weg gehaald, is tot op de blanke chassis geschuurd.. :)
Thanks voor je complimenten, ik doe mijn best.. Elke keer wanneer ik me auto terug zie verbaas ik me serieus in wat voor toestanden zij geleefd heeft... Maar ik sta waar ik altijd bij heb gestaan en dat is: Making from a Ho a housewife.. *;

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef zeeeend het volgende:
Als je nou aan het prutten,eh plamuren ben moet je na het uitharden er even een contrasterende spuitbus overheen halen .
Hoeft niet dekkend ,maar wat te dik is schuur je dan weg,en wat te laag ligt blijft afgetekend .
Kan je daarna qua locatie efficiënt bijplamuren.
Anders blijf je storten .
Komt goed vriend, dit is gewoon mijn eerste keer.. nooit eerder gedaan.. Dus lekker op los gaan tot het goed is.. :)

quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Netjes Turq, netjes. Vooral die Kangal erbij maakt het af.. haha

Maar waar staat de auto nu, omdat ik allemaal auto's daar zie staan?

En waarom heb je hem voor heel laag en achter hoger, waarom niet gelijk?
Auto staat gelijk, alleen door de maat verschil van de banden zie je een ander beeld.. Zo ziet ie er met de 18ers er uit:
Wazige foto, maar wel een mooie foto (vind ik)

Misschien dat ie achter nog wel een cm omlaag kan om het echt 50/50 te doen.. Nu staat ie meer 45/55.. ;)
Quote van Tjabbo:
pi_98785151
Vandaag Gele koplampen gemonteerd, kut TNT.. de glazen waren kapot :( :(

Plus kut verkoper, heeft mij ook nog eens geript, ik vroeg DUIDELIJK een paar keer of de steuntjes goed waren, ja zegt ie. Nee dus. Vrijwel allemaal kapot, zelfs een parkerschroef zet er in!!!

Heb maar de glaasjes in mijn eigen koplamp gedumpt, het ziet er echt gruwelijk uit.. Pfff zware transformatie! :P Nu nog SMOKE knipperlichten scoren via het interwebz, want gele en heldere zien er niet uit.. (gepast).. ;)

x
Quote van Tjabbo:
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:24:23 #85
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_98785211
Ik zou die verkoper eens goed aanspreken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_98786890
Heb hem dit gemaild:
quote:
Hey Verkoper,

Ik heb de koplampen toch maar geaccepteerd @ TNT, omdat ik de lenzen wou hebben.
De koplampen zijn NIET zoals jij mij beschreef. Ik heb jou duidelijk een paar keer gevraagd of de koplampen goed waren en de steunen allemaal aanwezig waren.
Jij zei van ja. Maar dat is dus niet het geval. Er zat zelfs een parker schroef doorheen geschroefd, gebroken steuntjes en improvisaties.
Ook waren de beide koplampglazen kapot. De reserve wat jij er in hebt gedaan en de originele zoals jij wel vermeld had, je had op z'n minst nog kunnen zeggen van dat de koplampen niet 100% waren of fftjes met krant de koplampen inpakken. .

Uiteindelijk heb ik niks aan de koplampen gehad en heb alleen de lenzen gebruikt.

Ik ben de ergste niet, maar ik verwacht op z'n minst een compensatie vanuit jou kant voor dit, uiteindelijk heb ik 85 euro betaald voor maar 4 lenzen..
Ik verwacht een respectabele reactie vanuit jou kant, want dit is toch niet te doen?

Ik voel me zwaar opgelicht nu. Hoe zou jij je voelen?

Groeten,
Turq
Quote van Tjabbo:
pi_98799533
quote:
2s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:46 schreef Turquaz52 het volgende:
Heb hem dit gemaild:

[..]

Was hij niet goed ingepakt?
pi_98800359
Whoops verkeerd topic

[ Bericht 41% gewijzigd door Gokhan03 op 29-06-2011 00:07:56 ]
pi_98800990
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn speakers waren vandaag ook binnen:
Focal 130 Access A1.
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

En natuurlijk een filmpje:
Is wel een turks hiphop liedje wat ik draai. (Sagopa kajmer ftw!)

Je hoort een kraak geluid bij de bass doordat de rechter kap wat voor de speaker komt, de speaker raakt. Links is er nog ruimte van ruim een half centimeter maar rechts is dat dus niet zo.
Ook had ik hier de Dynamic bass van sony op level 3 staan. Op level 1 klinkt hij goed icm mijn achterste Pioneer speakers.

De tweeters moet ik nog aansluiten. Ik zit te denken hoe ik dit ga doen. Of ik de bmw tweeters eruithaal of dat ik bij de achterkant onder de raam in het paneel een gat maak en daar de tweeter zet.

Heb ook nog een vraagje. Bij de set zaten er twee Octave Crossovers bij. Ze hadden 3 aansluitingen: Input, woofer, tweeter. Waarvoor zorgt deze voor?
Sagopa. _O_

Maar waarom die man? Waarom geen Audio System composetje. Ik heb die ook en die zijn baas mrk.
If not now, then when.
pi_98801145
Ow shit...ik wilde m in bmw topic plaatsen. Ik verplaats m ff :P
pi_98803067
Moruk succes met deze bmw man, het wordt wel een baas ;)
Op zondag 29 augustus 2010 14:03 schreef Mirel het volgende:
Wat is die Jetfly toch een aardige jongeman.
pi_98827315
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 23:36 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

Was hij niet goed ingepakt?
Nope.. gewoon in de doos gepleurd.. :{
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Gokhan03 het volgende:
Ow shit...ik wilde m in bmw topic plaatsen. Ik verplaats m ff :P
Ayipt etdin can, mijn topic is jou topic :*

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef Jetfly het volgende:
Moruk succes met deze bmw man, het wordt wel een baas ;)
Thanks broeder, kdoe mijn best.. ;)

x
Quote van Tjabbo:
pi_98834973

Ter verglijking: Links smoke knipperlicht, Rechts oranje..
Keuze is snel gemaakt toch? ;)

M3 French Alpina Lights FTW *O* *O*
Quote van Tjabbo:
pi_98835928
Ziet er wel vet uit.Ga je ook gele mistlampen nemen?
pi_98836889
Abim heb je nog wat gehoord van die pezevenksatici?

Gokhan -> 03 -> Emirdag??
pi_98837460
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef Gokhan03 het volgende:
Ziet er wel vet uit.Ga je ook gele mistlampen nemen?
yeahh, ik dacht aan deze:

Of anders deze of de andere:

quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Jetfly het volgende:

Nee man, pic heeft nog niet gereageerd.. :{
Quote van Tjabbo:
pi_98838175
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Jetfly het volgende:

03 is nog altijd Afyon ;)
Ik ben Sandiklili
pi_98840442
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Gokhan03 het volgende:

[..]

03 is nog altijd Afyon ;)
Ik ben Sandiklili
Heb een weeek @ de Orucoglu Resort verbleven :@
Afyon = chille 8-)

-edit-

Ik zie trouwens dat Kochisar op steenworp afstand ligt van jou dorp, daar komt mijn ex vandaan.. :@
Quote van Tjabbo:
pi_98844475
Ben zelf Emirdagli hehe. Orucoglu is best fucked up naast Korel man. Korel is nieuw, bomba gibi bir yer.. Wel lekkere chiks enso maar je kunt geen ene flapdrol daar doen, geen drank niks..
pi_98845191
pech gehad.. ik ben lekker ordulu en heb huisje aan zee, lekker puh :6

Dat huisje met de B teken is hem iste.. O-)
Quote van Tjabbo:
pi_98847704
quote:
16s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
pech gehad.. ik ben lekker ordulu en heb huisje aan zee, lekker puh :6
[ link | afbeelding ]
Dat huisje met de B teken is hem iste.. O-)

Ons huis is in Karsiyaka,Izmir En je weet wat ze daar over de dames zeggen ;)

Ey op de foto zie ik dat je motorkap krom is. Maak die recht :P
pi_98862957
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')