Het nadeel van wit is weer dat ie ineens mijn koplampen zo ongepast maakt, hoe zal ik het je uitleggen? Het is meer van dat mijn koplampen ineens afsteken van de rest.. dat het gelijk opvalt waar de naad is tussen de koplamp en de knipperlicht, met smoke heb je dat niet, dan 'vloeit' de koplamp met de knipperlicht samen..quote:Op zaterdag 18 juni 2011 21:26 schreef Mikkie het volgende:
Op een witte e36 vind ik smoke niet zo geslaagd, zou eerder voor wit gaan.
quote:Op zondag 19 juni 2011 23:40 schreef Mikkie het volgende:
Maar wit is toch niet of amper te zien? Los van of het mag of niet, vind ik het wel belangrijk dat ik de functie van die dingen ook gebruik, wel zo handig, vaak.
Wetgeving zegt:quote:Op maandag 20 juni 2011 00:09 schreef invine het volgende:
Hij gaat lekker turq! Ik zou voor witte knippers in smoke gaan.. als dat kan/mag..
quote:Richtingaanwijzers
Richtingaanwijzers moeten:
– voor het tegemoetkomende verkeer duidelijk zichtbaar wit of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen
– voor het achteropkomend verkeer duidelijk zichtbaar rood of oranje
knipperlicht kunnen uitstralen.
De sterkte moet voldoende zijn zodat de knipperlichten overdag en bij
brandende achterlichten goed opvallen. Het aantal knipperingen van het
knipperlicht moet tussen de 60 en 120 keer per minuut bedragen.
Wat is het nou..?quote:Op zondag 19 juni 2011 23:49 schreef FalleNk810i het volgende:
Witte kap is wel beter man! Leuke sleutelplek ook haha!
Owja, ik zou lekker oranje knippers nemen!
quote:
Thanks!quote:
Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 02:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Nee jong, geen reden om jaloers te zijn, ik ben ook maar een mens als jij en ik.
Waar een wil is een weg, ik wou perse automaat rijden met 5 bak ipv de 4 bak wat ik had met mijn 1.8 motortje, de 1.9 16v (318is) motor die ik kocht kreeg ik niet overeen met de versnellingsbak/kabelboom combo dus ben ik gelijk voor een 6 pitter gegaan..
Alle overige zaken zijn gewoon gedaan om de auto rijdend te houden kan kun je inbeelden om ff het totaal plaatje ff samen te vatten..
Maar merendeels: omdat het KAN.
Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best..quote:Op donderdag 23 juni 2011 00:14 schreef beetotheizzo het volgende:
[..]
Ik snap je punt volledig, 1 van mijn lijfspreuken is Nil Volentibus Arduum oftewel niets is moeilijk voor hen die echt willen. Het is voor mij ook een kwestie van tijdgebrek en een beetje kennis.
Mijn vader bouwde vroeger ook auto's om, om te verzamelen en om rally's te rijden. Mijn pa is van Nieuw-Zeeland en daar leeft een enorme rally cultuur en dat nam die mee naar Nederland. Dat en zijn liefde voor Amerikaanse oldtimers en hot-rods heeft mij een enorme kennis verschaft over auto's in het algemeen, en ik zie mezelf later ook wel klussen aan bv een Ford Mustang 429 Boss alleen werk ik nu bijna 60 uur per week en daarnaast moet ik nog heel wat jaar leren dus daar gaat nu helaas al mijn tijd inzitten.
Volg met bewondering je project!
Hahahah kut is dat he. Morgen komen(hopelijk) mijn speakers binnen. Ik ben in de ochtend thuis maar in de middag niet. Als ze rond 9 uur komen, dan bouw ik ze meteen in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Succes met je paps, en thanks voor je bewondering.. Ik doe alleen mijn best..
En fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck. Heb ik weer
Amina koyim, mijn koplampen zouden vandaag bezorgd worden, maar er was niemand thuisecht kut man. Morgen sleutelen aan de bimmer, heb ik dalijk alles strak er op zonder de koplampen
![]()
damn, ik voel me echt fucked up, hele dag na de tering. Tot maandag wachten..![]()
Is ook deels mijn fout, had mijn moeder op de hoogte moeten houden dat er wat zou komen vandaag, maar tja ging er ook niet van uit dat de beste dame ff boodschappen moest doen
Zwaar de tijd voor nemen, laag voor laag, iets laten drogen en dan opschuren en weer opnieuw totdat het goed is, ik vond het qua tijd goed genoeg geweest, moest nog de motorkap ed. nog op zetten dus is de resultaat niet echt 100%, maar de volgende keer wil ik het beter aanpakken..quote:Op maandag 27 juni 2011 20:34 schreef invine het volgende:
Die nieren![]()
echt heel tof! En het plamuur ziet er ook goed uit, ik wil het ook eens proberen op iets anders dan een muur
Welke paintquote:Op maandag 27 juni 2011 20:54 schreef FalleNk810i het volgende:
Nice!
Owja, je Marlboro paint is echt baas![]()
Oude roest is zeer zeker weg gehaald, is tot op de blanke chassis geschuurd..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:56 schreef Mikkie het volgende:
Het ziet er al een stuk beter uit zo, Turqie! Voorkant is wat minder treurig en die nieren staan echt héél goed, moet ik zeggen! Plamuur valt ook zeker niet tegen vind ik, prima resultaat voor tussentijd. Heb je wel de oude roest weggehaald? Binnenin ook? Anders komt 't natuurlijk net zo hard weer terug.
Kudo's voor de paint, ook.
Komt goed vriend, dit is gewoon mijn eerste keer.. nooit eerder gedaan.. Dus lekker op los gaan tot het goed is..quote:Op maandag 27 juni 2011 23:25 schreef zeeeend het volgende:
Als je nou aan het prutten,eh plamuren ben moet je na het uitharden er even een contrasterende spuitbus overheen halen .
Hoeft niet dekkend ,maar wat te dik is schuur je dan weg,en wat te laag ligt blijft afgetekend .
Kan je daarna qua locatie efficiënt bijplamuren.
Anders blijf je storten .
Auto staat gelijk, alleen door de maat verschil van de banden zie je een ander beeld.. Zo ziet ie er met de 18ers er uit:quote:Op maandag 27 juni 2011 23:54 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Netjes Turq, netjes. Vooral die Kangal erbij maakt het af.. haha
Maar waar staat de auto nu, omdat ik allemaal auto's daar zie staan?
En waarom heb je hem voor heel laag en achter hoger, waarom niet gelijk?
quote:Hey Verkoper,
Ik heb de koplampen toch maar geaccepteerd @ TNT, omdat ik de lenzen wou hebben.
De koplampen zijn NIET zoals jij mij beschreef. Ik heb jou duidelijk een paar keer gevraagd of de koplampen goed waren en de steunen allemaal aanwezig waren.
Jij zei van ja. Maar dat is dus niet het geval. Er zat zelfs een parker schroef doorheen geschroefd, gebroken steuntjes en improvisaties.
Ook waren de beide koplampglazen kapot. De reserve wat jij er in hebt gedaan en de originele zoals jij wel vermeld had, je had op z'n minst nog kunnen zeggen van dat de koplampen niet 100% waren of fftjes met krant de koplampen inpakken. .
Uiteindelijk heb ik niks aan de koplampen gehad en heb alleen de lenzen gebruikt.
Ik ben de ergste niet, maar ik verwacht op z'n minst een compensatie vanuit jou kant voor dit, uiteindelijk heb ik 85 euro betaald voor maar 4 lenzen..
Ik verwacht een respectabele reactie vanuit jou kant, want dit is toch niet te doen?
Ik voel me zwaar opgelicht nu. Hoe zou jij je voelen?
Groeten,
Turq
Sagopa.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:51 schreef Gokhan03 het volgende:
Mijn speakers waren vandaag ook binnen:
Focal 130 Access A1.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En natuurlijk een filmpje:
Is wel een turks hiphop liedje wat ik draai. (Sagopa kajmer ftw!)
Je hoort een kraak geluid bij de bass doordat de rechter kap wat voor de speaker komt, de speaker raakt. Links is er nog ruimte van ruim een half centimeter maar rechts is dat dus niet zo.
Ook had ik hier de Dynamic bass van sony op level 3 staan. Op level 1 klinkt hij goed icm mijn achterste Pioneer speakers.
De tweeters moet ik nog aansluiten. Ik zit te denken hoe ik dit ga doen. Of ik de bmw tweeters eruithaal of dat ik bij de achterkant onder de raam in het paneel een gat maak en daar de tweeter zet.
Heb ook nog een vraagje. Bij de set zaten er twee Octave Crossovers bij. Ze hadden 3 aansluitingen: Input, woofer, tweeter. Waarvoor zorgt deze voor?
Nope.. gewoon in de doos gepleurd..quote:
Ayipt etdin can, mijn topic is jou topicquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:07 schreef Gokhan03 het volgende:
Ow shit...ik wilde m in bmw topic plaatsen. Ik verplaats m ff
Thanks broeder, kdoe mijn best..quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:56 schreef Jetfly het volgende:
Moruk succes met deze bmw man, het wordt wel een baas
yeahh, ik dacht aan deze:quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:43 schreef Gokhan03 het volgende:
Ziet er wel vet uit.Ga je ook gele mistlampen nemen?
Nee man, pic heeft nog niet gereageerd..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Jetfly het volgende:
Abim heb je nog wat gehoord van die pezevenksatici?
Gokhan -> 03 -> Emirdag??
03 is nog altijd Afyonquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:59 schreef Jetfly het volgende:
Abim heb je nog wat gehoord van die pezevenksatici?
Gokhan -> 03 -> Emirdag??
Heb een weeek @ de Orucoglu Resort verblevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
03 is nog altijd Afyon
Ik ben Sandiklili
Ons huis is in Karsiyaka,Izmir En je weet wat ze daar over de dames zeggenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Turquaz52 het volgende:
pech gehad.. ik ben lekker ordulu en heb huisje aan zee, lekker puh![]()
[ link | afbeelding ]
Dat huisje met de B teken is hem iste..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |