abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98109058
Het zijn soms al kleine dingen. Ik heb een zakje chips en als iemand een handje wil geef ik het, maar ik vind het niet prettig. Het zijn immers "mijn"chips. En soms is het een klein zakje.

Mijn ex wou ik ook niet delen. Dat hij vriendinnen had waar hij vriendschappelijk mee omging vond ik verschrikkelijk en ik fantaseerde er op los hoe hij stiekem met ze vreemd zou gaan.
Als ik bij hem was, was ik ook geirriteerd als we samen wat met zijn mannelijke vrienden zouden doen. Dan had ik niet alle onverdeelde aandacht,

Als ik wat te vertellen heb vind ik het storend als mensen naar een onderwerp switchen, want ik wil wat zeggen en wat ik wil zeggen is belangrijker.

Ik ben geen enig kind en misschien is dat het probleem, omdat mijn zus meer aandacht kreeg en meer mocht.

Ik ben verder geen autist/borderliner whatnot, dus die speculaties kunnen ook achterwege worden gelaten.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:25:22 #2
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_98109111
Oké, in dat geval ben je onvolwassen en ga je het niet ver schoppen in 't leven. Mocht je deze instelling behouden, bedoel ik.
Dit, dus.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:26:42 #3
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_98109165
:') Oeh, het prinsesjes-syndroom...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_98109184
Eerlijk gezegd klinkt het eerder alsof jij het verwende kind was en niet je zus. Alsof je nooit hebt geleerd om te delen en dat delen leuk kan zijn. Ook zou je moeten weten dat je niet altijd alle aandacht kan opeisen.

Je neemt meteen een slachtofferrol aan door te zeggen dat je zus meer priveleges had, dat stoort mij. Vooral aangezien het probleem toch echt bij jou ligt.
pi_98109242
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef VenusDeMilo het volgende:
Als ik wat te vertellen heb vind ik het storend als mensen naar een onderwerp switchen, want ik wil wat zeggen en wat ik wil zeggen is belangrijker.
Aandachtshoer eerste klas dus.
Who motivates the motivator?
pi_98109485
Delen is een vorm van egoïsme.
pi_98109721
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:26 schreef Snowcold het volgende:
Eerlijk gezegd klinkt het eerder alsof jij het verwende kind was en niet je zus. Alsof je nooit hebt geleerd om te delen en dat delen leuk kan zijn. Ook zou je moeten weten dat je niet altijd alle aandacht kan opeisen.

Je neemt meteen een slachtofferrol aan door te zeggen dat je zus meer priveleges had, dat stoort mij. Vooral aangezien het probleem toch echt bij jou ligt.
Niemand ontkent dat. Mijn zusje had weldegelijk meer privileges. Op een gegeven moment ging ik me er aan storen en de aandacht opeisen en mijn "bezit"beschermen.
pi_98109780
Wat is er leuk aan delen? Ik koop met liefde twee dingen zodat we allebei een zakje chips/whatnot hebben, maar wat van mij is is van mij.
pi_98109792
quote:
Het zijn soms al kleine dingen. Ik heb een zakje chips en als iemand een handje wil geef ik het, maar ik vind het niet prettig. Het zijn immers "mijn"chips. En soms is het een klein zakje.

:') :') meen je dit? Hoe oud ben je?

quote:

De wereld draait niet om jou. :')
pi_98109833
quote:

Mijn ex wou ik ook niet delen. Dat hij vriendinnen had waar hij vriendschappelijk mee omging vond ik verschrikkelijk en ik fantaseerde er op los hoe hij stiekem met ze vreemd zou gaan.
Als ik bij hem was, was ik ook geirriteerd als we samen wat met zijn mannelijke vrienden zouden doen. Dan had ik niet alle onverdeelde aandacht,

Ik ben geen enig kind en misschien is dat het probleem, omdat mijn zus meer aandacht kreeg en meer mocht.

Ik ben verder geen autist/borderliner whatnot, dus die speculaties kunnen ook achterwege worden gelaten.
je eindigt alleen met 50 katten als je niet veranderd.
pi_98109849
Antaris, ik vind jou veel interessanter dan Ts. Gaan wij saampies verder in dit topic? Negeren we ts verder. *O*
pi_98109904
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef Loverrrr het volgende:

[..]

:') :') meen je dit? Hoe oud ben je?

[..]

De wereld draait niet om jou. :')
Het is een stom voorbeeld, het zijn gewoon kleine dingen. Niet dat die chips echt belangrijk zijn. Ik deel ze wel maar ik stoor me.

Ik ben 22 :$
pi_98109909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:38 schreef VenusDeMilo het volgende:

[..]

Niemand ontkent dat. Mijn zusje had weldegelijk meer privileges. Op een gegeven moment ging ik me er aan storen en de aandacht opeisen en mijn "bezit"beschermen.
Dus je zusje is jonger? Ik heb ook een jonger broertje en ik snap wel een beetje waarom je zo reageert. De oudste heeft altijd wat dingen tegen. De ouders moeten er ook aan wennen dat de kinderen groter worden en zullen in jouw geval minder toelaten. Jij hebt de weg 'vrijgemaakt' voor je zusje en je ouders hebben het traject al een keer doorlopen met jou.
pi_98109913
Borderline, alleen je weet het zelf nog niet.

Wel een beetje raar natuurlijk, dat je bijv. een handje chips al niet wilt delen. Je bent gewoon gierig en egoistisch.
pi_98109926
Ik vind het moeilijk te bedenken dat de wereld niet om mij draait. Vanuit mijn oogpunt draait het wel om mij. Mensen die anders denken dan ik vind ik vervelend
pi_98109930
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef VenusDeMilo het volgende:

[..]

Het is een stom voorbeeld, het zijn gewoon kleine dingen. Niet dat die chips echt belangrijk zijn. Ik deel ze wel maar ik stoor me.

Ik ben 22 :$
Maar hoezo, je maakt de ander blij met je chips! Gun je de ander dan niet dat hij net zo blij is met die chips als jijzelf? :?
pi_98109951
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Mpj het volgende:

Wel een beetje raar natuurlijk, dat je bijv. een handje chips al niet wilt delen. Je bent gewoon gierig en egoistisch.
Nee, geen borderline, rot op met je pseudopsychologie.
pi_98109961
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik vind het moeilijk te bedenken dat de wereld niet om mij draait. Vanuit mijn oogpunt draait het wel om mij. Mensen die anders denken dan ik vind ik vervelend
Dat lijkt me geen goede gedachtengang. Waarom is iemand anders minder belangrijk dan jij?
pi_98109975
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Dus je zusje is jonger? Ik heb ook een jonger broertje en ik snap wel een beetje waarom je zo reageert. De oudste heeft altijd wat dingen tegen. De ouders moeten er ook aan wennen dat de kinderen groter worden en zullen in jouw geval minder toelaten. Jij hebt de weg 'vrijgemaakt' voor je zusje en je ouders hebben het traject al een keer doorlopen met jou.
Yep.

En ik weet dat die ander blij is, daarom geef ik ze, maar vanbinnen vind ik het delen nog steeds kut.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:44:25 #20
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98109977
quote:
:D

Kansloos
  maandag 13 juni 2011 @ 13:44:52 #21
3542 Gia
User under construction
pi_98110003
Dit kan toch niet serieus zijn!!
pi_98110006
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef erikkll het volgende:

[..]

Dat lijkt me geen goede gedachtengang. Waarom is iemand anders minder belangrijk dan jij?
Omdat ik de enige ben die mezelf het belangrijkst vind. Als ik dat niet doe, doet niemand het en dan raak ik ondergesneeuwd.
pi_98110023
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef Gia het volgende:
Dit kan toch niet serieus zijn!!
Dat is het ook niet. In ieder geval, dat andere topic van haar/hem was ook één groot trollfestijn.
pi_98110058
Ik zou toch maar eens Psychologische hulp gaan raadplegen.
pi_98110063
TS heeft borderline en is niet helemaal goed in haar hoofd verder.
pi_98110071
quote:
wtf :') heb je wel vrienden?
  maandag 13 juni 2011 @ 13:47:00 #27
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98110078
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef VenusDeMilo het volgende:

[..]

Omdat ik de enige ben die mezelf het belangrijkst vind. Als ik dat niet doe, doet niemand het en dan raak ik ondergesneeuwd.
Klinkt alsof je diep van binnen erg onzeker bent.
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_98110088
quote:

[..]

Dat komt omdat je onbelangrijk bent. Mensen vinden je meestal pas belangrijk als je iets voor ze betekent. Dat doe jij blijkbaar niet. Betekenen is een breed begrip; lief zijn, met liefde je chips delen, anderen aandacht geven, etc..
  maandag 13 juni 2011 @ 13:47:35 #29
3542 Gia
User under construction
pi_98110102
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:45 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Dat is het ook niet. In ieder geval, dat andere topic van haar/hem was ook één groot trollfestijn.
Eens even gaan kijken dan....
pi_98110133
quote:

[..]

Maar je bént ook niet het belangrijkst! Je bent net zo belangrijk als alle anderen. Dat je ondergesneeuwd zou raken is alleen jouw gedachtegang, volgens mij zijn mensen die juist wél bereid zijn te delen juist populairder.

En uiteindelijk, als jij meer geeft, zijn anderen wellicht ook eerder bereid terug te geven. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor een zakje chips. Hoe meer je geeft, hoe meer je krijgt.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:48:54 #31
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_98110156
quote:
Autistische aandachtshoer dus.
pi_98110158
Eigenlijk TS, ben je niks.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:49:21 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98110171
Ik krijg bij deze TS een Grapefruitthee-luchtje in mijn neus.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98110172
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:47 schreef Gia het volgende:

[..]

Eens even gaan kijken dan....
Deze topic HBO-ers die doen alsof ze op de universiteit zitten.
pi_98110183
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef erikkll het volgende:

[..]

Maar je bént ook niet het belangrijkst! Je bent net zo belangrijk als alle anderen. Dat je ondergesneeuwd zou raken is alleen jouw gedachtegang, volgens mij zijn mensen die juist wél bereid zijn te delen juist populairder.

En uiteindelijk, als jij meer geeft, zijn anderen wellicht ook eerder bereid terug te geven. Dat geldt natuurlijk niet alleen voor een zakje chips. Hoe meer je geeft, hoe meer je krijgt.
Ik heb een vermoeden dat ts dit niet zal begrijpen.
pi_98110189
quote:
Natuurlijk draait het leven vanuit jouw oogpunt om jou. Jij bent tenslotte de hoofdpersoon van je eigen leven.

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:34 schreef Antaris het volgende:
Delen is een vorm van egoïsme.
Dat lijkt me ook vrij logisch, aangezien de meeste mensen van delen gelukkig worden en/of hopen dat ze zelf later ook iets voor terug krijgen.
signatuurloos
pi_98110214
Je kan wel mij gaan pesten nu maar ik weet toch dat het onzin is. Ik ben net zo belangrijk als de rest en voor mezelf ben ik de belangrijkste, net als dat voor zichzelf anderen het belangrijkste zijn.

Ik deel die chips enzo wel, ik ben altijd vriendelijk en laat mensen uitpraten zodat ik gewoon vrienden heb, maar vanbinnen boeit het me totaal niet hoe het met iemand gaat en vraag ik het alleen zodat ik over mezelf kan beginnen.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:50:33 #38
283800 Suphomes
Dat dit kan in Nederland
pi_98110217
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Deze topic HBO-ers die doen alsof ze op de universiteit zitten.
Geweldig topic inderdaad, wat deed ze zelf ook al weer? Talenstudie dacht ik _O- _O-
pi_98110232
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Geweldig topic inderdaad, wat deed ze zelf ook al weer? Talenstudie dacht ik _O- _O-
Ja zoiets inderdaad.
pi_98110256
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Suphomes het volgende:

[..]

Doorzichtig plannetje hoor, maar wordt em niet.
pi_98110282
quote:
16s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef VenusDeMilo het volgende:
Je kan wel mij gaan pesten nu maar ik weet toch dat het onzin is. Ik ben net zo belangrijk als de rest en voor mezelf ben ik de belangrijkste, net als dat voor zichzelf anderen het belangrijkste zijn.

Ik deel die chips enzo wel, ik ben altijd vriendelijk en laat mensen uitpraten zodat ik gewoon vrienden heb, maar vanbinnen boeit het me totaal niet hoe het met iemand gaat en vraag ik het alleen zodat ik over mezelf kan beginnen.
daar heb je het wel mis, niet iedereen vind zichzelf het belangrijkste ter over staan van anderen.
  maandag 13 juni 2011 @ 13:52:52 #42
3542 Gia
User under construction
pi_98110315
Eigenlijk zouden we niet op haar moeten reageren. Ze krijgt nu weer alle aandacht en stelt zichzelf in het middelpunt van de belangstelling.

Of, misschien wel hier gezellig samen gaan zitten babbelen, maar niet op haar ingaan. Bij wijze van therapie.... :P
pi_98110324
quote:
en vraag ik het alleen zodat ik over mezelf kan beginnen.
Zo irritant als mensen dat doen. Zogenaamde interesse hebben en vervolgens een ellenlang verhaal aan moeten horen waar je eigenlijk niks mee kan. :')
pi_98110339
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Gia het volgende:
Eigenlijk zouden we niet op haar moeten reageren. Ze krijgt nu weer alle aandacht en stelt zichzelf in het middelpunt van de belangstelling.

Of, misschien wel hier gezellig samen gaan zitten babbelen, maar niet op haar ingaan. Bij wijze van therapie.... :P
_O-
  maandag 13 juni 2011 @ 13:55:51 #45
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98110433
quote:
99s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Spouwerranger het volgende:

[..]

Zo irritant als mensen dat doen. Zogenaamde interesse hebben en vervolgens een ellenlang verhaal aan moeten horen waar je eigenlijk niks mee kan. :')
Dan zou ze al snel geen vrienden meer hebben. Als ze die wel heeft, weet ze haar neiging blijkbaar toch goed te doseren.
pi_98110443
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Gia het volgende:

Negatieve vorm van aandacht is tenslotte ook aandacht. Zo werkt het ook in de media.
Sommige mensen willen nu eenmaal meer aandacht dan andere mensen.
signatuurloos
  maandag 13 juni 2011 @ 13:56:55 #47
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98110466
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook vrij logisch, aangezien de meeste mensen van delen gelukkig worden en/of hopen dat ze zelf later ook iets voor terug krijgen.
Sowieso, delen zonder dat daar wat tegenover hoeft te staan O+

quote:

Niet iedereen vind zichzelf het/de belangrijkste voor zichzelf.

Geloof je het zelf?
pi_98110536
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef Bargehassus het volgende:

[..]

Dan zou ze al snel geen vrienden meer hebben. Als ze die wel heeft, weet ze haar neiging blijkbaar toch goed te doseren.
Tja, blijkbaar wel inderdaad. Of ze heeft gewoon hele aardige vrienden. :P
  maandag 13 juni 2011 @ 13:59:03 #49
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98110552
Maar wat wil je met dit topic, TS? Aandacht, mededeling of wil je je zelf veranderen?
pi_98110589
mededeling. En als je jezelf niet het belangrijkste vindt voor jezelf dan heb je een probleem. Dat zijn van die mensen die later onder de plak zitten en zichzelf wegcijferen.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:00:17 #51
311858 Thundert
Alleen zomers actief!
pi_98110600
quote:

Zo ben ik ook :'). Dat is gewoon irriteren aan je vriendin, komt omdat je hem niet vertrouwd en dat vind ik vrij storend als me vriendin dat niet doet.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:01:18 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_98110638
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:00 schreef VenusDeMilo het volgende:
mededeling. En als je jezelf niet het belangrijkste vindt voor jezelf dan heb je een probleem. Dat zijn van die mensen die later onder de plak zitten en zichzelf wegcijferen.
Koop een dagboek. Je gaat 'm nodig hebben in de toekomst.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_98110671
quote:
quote:

[..]

rot op met je pseudopsychologie.
:')
  maandag 13 juni 2011 @ 14:02:40 #54
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98110684
Waarom ben jij, TS, belangrijker dan iemand anders? Je bent ook niet minder belangrijk, iedereen is gelijkwaardig als mens.
pi_98110741
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Bargehassus het volgende:
Waarom ben jij, TS, belangrijker dan iemand anders? Je bent ook niet minder belangrijk, iedereen is gelijkwaardig als mens.
Whehehe. Right.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:04:54 #56
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98110764
quote:
Dus als je jezelf niet boven iemand anders zet laat je ook direct over je heenlopen? Ok duidelijk :D

Heb haast medelijden voor je dat je al dat moois mist van delen en geven enzo O+
pi_98110818
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Bargehassus het volgende:
Iemand of iets belangrijk vinden is nogal persoonsgebonden. Dat ts zichzelf belangrijk vindt, betekent nog niet dat zij ook daadwerkelijk belangrijker is dan andere mensen.
signatuurloos
pi_98110848
quote:

[..]

Zoek liefde ofzo, als iemand anders jou belangrijk vindt is dat toch veel mooier dan dat je jezelf het belangrijkst vindt?
Rustig aan.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:06:45 #59
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98110862
quote:
Serieus!?
Ik ken zo iemand die dat ook doet, wat een vreselijke meid is dat. Het egoisme straalt er gewoon vanaf, altijd alleen contact zoeken wanneer zij iets wilt e.d.
Als jij echt zo bent wens ik je nog veel plezier.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:07:29 #60
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98110895
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef Captain_Maximum het volgende:

[..]

Iemand of iets belangrijk vinden is nogal persoonsgebonden. Dat ts zichzelf belangrijk vindt, betekent nog niet dat zij ook daadwerkelijk belangrijker is dan andere mensen.
Daarom vraag ik ook waarom zij dat wel vindt. ;)
pi_98110966
quote:
Ja, tuurlijk, zo gaat dat, kan me niks anders verzinnen, iedereen die zichzelf niet het belangrijkste vindt zit gewoon onder de plak en cijferen zichzelf weg. :')
Rustig aan.
pi_98110998

Die reclame eronder ook _O-
pi_98111104
quote:

Jezelf het belangrijkst vinden, okay, dat doe ik ook. Maar vragen stellen aan anderen, om zo je eigen verhaaltje te kunnen doen? Verschrikkelijk.
Dat je jezelf het belangrijkst vind, wil niet zeggen dat je geen intresse (gemeend) in anderen kunt tonen.

Wat een egoistische kuthoer ben jij.
pi_98111130
Pff door al dat gemekker over chips heb ik zin in chips!
Maar ts wil vast niet delen.

Ts je weet zelf heel goed wat er mis is met je gedachtengang, doe er dan ook iets mee.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  maandag 13 juni 2011 @ 14:17:04 #65
247775 Gemaskerde
JerseyShore GUIDO.
pi_98111278
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Jezelf het belangrijkst vinden, okay, dat doe ik ook. Maar vragen stellen aan anderen, om zo je eigen verhaaltje te kunnen doen? Verschrikkelijk.
Dat je jezelf het belangrijkst vind, wil niet zeggen dat je geen intresse (gemeend) in anderen kunt tonen.

Wat deze baas zegt.
Hey hallo wat een enorm kuttopic.
pi_98111315
zie in dat het niet 'jouw' zakje chips is en ook niet echt 'jouw vriend' want het zijn geen delen van jouw en zullen dus niet altijd doen wat jij wilt. Objecten zijn niet echt van iemand wat het is niet op een of andere manier verbonden met je.

Je wilt ook alle aandacht hebben. Probeer in te zien dat je niet al die aandacht nodig hebt om gelukkig te zijn. Eigenlijk zorg het "willen van aandacht" er juist voor dat je ongelukkig word, dan kan je 3 dinge doen. 1: niets, of 2 :proberen altijd alle aandacht te hebben maar dat zal je niet lukken, je word er allen maar ongelukkiger van. of 3, Zorgen dat je die aandacht niet meer nodig hebt.
Born free... taxed to death
pi_98111852
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Pff door al dat gemekker over chips heb ik zin in chips!
Maar ts wil vast niet delen.

Ts je weet zelf heel goed wat er mis is met je gedachtengang, doe er dan ook iets mee.
_O_ _O_ _O-
Rustig aan.
pi_98111891
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef ScreamerT7 het volgende:
of 3, Zorgen dat je die aandacht niet meer nodig hebt.
hoe doe je dat? :?
Rustig aan.
pi_98112057
Spullen zijn weldegelijk van mij. Ik koop ze en ze zijn mijn bezit.

In relaties is het anders en ik geef toe dat dat niet gezond was. Mijn huidige relatie is heel anders omdat ik hem vertrouw,
  maandag 13 juni 2011 @ 14:42:19 #70
347012 Akwasi
Geen baas.
pi_98112145
quote:
4s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:12 schreef Markster het volgende:

[..]

Anton Karel Willem Anton Simon Isaak
pi_98112244
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef VenusDeMilo het volgende:

Dus je bent vrij om met jouw bezit een andere ziel blij te maken toch?
dat moet toch juist als beloning gezien worden kunnen delen?
Rustig aan.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:48:39 #72
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98112417
Ja, maar zo ziet zij het niet, dat is nu juist het punt.

En TS, geef je je vriend wel eens iets, zonder er iets voor terug te verwachten? En zo ja, dan is dat toch ook delen?
pi_98112525
Nee dat is niet delen, dat is geven. Dan is iets wat ik specifiek voor hem koop ook niet iets wat ik zelf wil.
pi_98112563
quote:
Het klinkt best egoistisch, maar dit is de meest goeie opmerking die je in het topic gemaakt heb. Dit is zo, al wil men dat graag niet onder ogen zien. Je leeft voor jezelf, niet voor een ander. Dat kan hard klinken en de ogen van knuffelbroeders.

Dat er mensen zijn met wie je goed op kan schieten is daarbij een bijzaak en vaak handig, gezellig en leuk. Natuurlijk hoef je dat niet tot het uiterste te trekken, want ik haal er zelf ook voldoening uit als ik het andere mensen naar hun plezier maak. Dat doet mij goed, andere mensen blij maken, tevreden hebben.

Maar 1 ding is en blijft onomstootbaar;

Born alone, Die alone.
Lambo of Rekt
pi_98112587
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef VenusDeMilo het volgende:
:N dat denk je, maar dat is niet echt zo. staat jouw naam op de moleculen van het zakje chips?
Born free... taxed to death
  maandag 13 juni 2011 @ 14:53:14 #76
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_98112603
Maar dan koop je wel iets voor je vriend. Met geld waarvoor je anders iets voor je zelf had kunnen kopen. Toch een soort van delen hoor... :)
pi_98112626
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef VenusDeMilo het volgende:
Nee dat is niet delen, dat is geven. Dan is iets wat ik specifiek voor hem koop ook niet iets wat ik zelf wil.
oooo delen:
Delen is een wiskundige of rekenkundige bewerking op twee getallen. Delen is een rekenkundige bewerking van de tweede orde.

deeltal ÷ deler = quotiënt

ipv delen:
delen
•samen met een ander gebruiken
Rustig aan.
  maandag 13 juni 2011 @ 14:55:51 #78
39114 Angst
CorticotropinReleasingHormon
pi_98112712
Ts drukt zich nogal bot en egoistisch uit.
Maar stiekem heeft iedereen het denk ik wel een klein beetje.
uiteindelijk vind jezelf toch belangrijker dan anderen?
dat is wel menseigen.

ik deel overigens zelf vrijwel alles en luister ook naar anderen, maar stiekem vind ik mijn eigen leven wel interessanter dan dat van anderen.
In theorie vind ik iedereen aardig!
<a href="http://img170.exs.cx/img170/7325/img90181an.jpg" rel="nofollow" target="_blank">check mijn schilderij!</a>
Jagermaster alleen als ie bloed en bloedheet is!
  maandag 13 juni 2011 @ 15:35:53 #79
251529 drijfhout
harder dan hard genoeg
pi_98114525
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef EggsTC het volgende:

[..]
...
Maar 1 ding is en blijft onomstootbaar;

Born alone, Die alone.
WTF, wie wordt er in 's hemelsnaam geboren zonder zijn/haar moeder erbij?
Niemand.

Ik heb zelden zoiets omstootbaars gelezen.
Ik pak mijn brommer en ik ga.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:16:46 #80
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_98116111
Er zit een evolutionair nut aan delen, als jij wat met een ander deelt, dan deelt een ander ook weleens wat met jou.
  maandag 13 juni 2011 @ 16:27:47 #81
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98116562
Met zo een houding zal je nooit een relatie kunnen hebben, je ziet je vriend eerder als je huisdier die van jou is. Ik raad je aan er wat aan te doen, en wel snel. Want dit gaat erger worden, en nee je houding is niet redelijk.

quote:
Aan jezelf denken is een, alleen maar aan jezelf denken is iets heel anders. Ik gok dat jij een erg oppervlakkig en eenzaam leven tegemoet gaat op je huidige pad.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_98116909
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:43 schreef erikkll het volgende:

[..]

Waarom niet? Ik moet met mezelf de rest van m'n leven verder, die andere persoon kan zo uit mijn leven verdwijnen. Ik vind het helemaal niet zo'n vreemde filosofie, en ik leef er ook wel naar..
Maarja, ik vind ook niet dat ik mezelf per se moreel verantwoord moet gedragen. :')
Beneath the gold, bitter steel
pi_98116933
Ik zeg; toekomstig kamerlid voor de VVD.
Als stemmen zin had, was het al lang verboden.
Geloof niets, denk zelf.
pi_98117034
:').
pi_98117907
quote:

Waarom denk je dat het anderen wel boeit hoe het echt met jou gaat, als je zelf geen oprechte interesse kunt opbrengen?

Je klinkt oppervlakkig en narcistisch.
pi_98118112
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 16:58 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom denk je dat het anderen wel boeit hoe het echt met jou gaat, als je zelf geen oprechte interesse kunt opbrengen?

Je klinkt oppervlakkig en narcistisch.
Dat denk ik niet en dat boeit me dus ook niet.
oppervlakkig en narcistisch...
oppervlakkig niet, narcistisch heb ik wel wat trekjes van.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:03:47 #87
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98118188
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:02 schreef Fingon het volgende:

[..]

Dat denk ik niet en dat boeit me dus ook niet.
oppervlakkig en narcistisch...
oppervlakkig niet, narcistisch heb ik wel wat trekjes van.
het ging niet over jou, het ging over VenusdeMilo.... Laat dat wat trekjes dus ook maar weg
pi_98118392
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:03 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

het ging niet over jou, het ging over VenusdeMilo.... Laat dat wat trekjes dus ook maar weg
Volgens mij sprak Xennia toch echt mij en niet VenusdeMilo aan hoor?
pi_98118514
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef VenusDeMilo het volgende:
Wat is er leuk aan delen? Ik koop met liefde twee dingen zodat we allebei een zakje chips/whatnot hebben, maar wat van mij is is van mij.
^O^
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
pi_98119711
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:08 schreef Fingon het volgende:

[..]

Volgens mij sprak Xennia toch echt mij en niet VenusdeMilo aan hoor?
Ja, ik quote altijd de TS als ik het eigenlijk tegen jou heb.
  maandag 13 juni 2011 @ 17:37:35 #91
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98119772
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:36 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ja, ik quote altijd de TS als ik het eigenlijk tegen jou heb.
Geeft precies zijn 'Alles draait om mij' denkwijze aan ;) Dat is dan wel weer grappig
pi_98120979
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 17:37 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Geeft precies zijn 'Alles draait om mij' denkwijze aan ;) Dat is dan wel weer grappig
Dat, of de kloon heeft zichzelf verraden.
pi_98121599
TS, ik vind je belangrijk genoeg om je te melden dat je een irritant kutkind bent.
  maandag 13 juni 2011 @ 18:21:00 #94
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_98121649
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:05 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat, of de kloon heeft zichzelf verraden.
Dat dacht ik ook :P aangezien hij reageert als of hij TS is en na zijn reactie op mijn post kan ik er helemaal niet uithalen waarom hij zou denken dat jij het tegen hem hebt. Ja ik denk dat het een kloon en een troll is
  maandag 13 juni 2011 @ 20:13:17 #95
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98127278
quote:
The view from nowhere.
pi_98128139
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 18:21 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Dat dacht ik ook :P aangezien hij reageert als of hij TS is en na zijn reactie op mijn post kan ik er helemaal niet uithalen waarom hij zou denken dat jij het tegen hem hebt. Ja ik denk dat het een kloon en een troll is
Oh god me is troll :o
pi_98130083
quote:
Waar ligt de grens tussen egoïsme en jezelf wegcijferen?
Collectible solid silver personalised..
pi_98131099
Je oogst wat je zaait, prima als jij niet wil delen met anderen, en anderen ook niet wil helpen, maar verwacht dan ook niet dat zij klaar zullen staan als jij het een keer niet alleen redt!
iedereen heeft iemand nodig, dus jij ook!
S. 2014
J. 2016
pi_98131719
quote:

Ik snap wel dat je jezelf de belangrijkste vindt, want laten we niet al te schijnheilig doen, iedereen vind dit wel van zichzelf. Alleen dat hoeft toch niet meteen te betekenen dat je geen interesse voor andere hebt en alles alleen naar jezelf moet toetrekken? :9
wil je erover praten...?
  dinsdag 14 juni 2011 @ 02:07:55 #100
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98144894
Ik vind delen ook niet leuk, vooral als het om bier en sigaretten gaat.

Toch doe ik het wel bij kameraden, want ik verwacht ook dat zij mij helpen als ik zonder zit :p
  dinsdag 14 juni 2011 @ 02:19:20 #101
244933 trovey
Nachtoele
pi_98145013
TS acteert dus in haar gedrag naar anderen toe en laat nooit zien hoe ze werkelijk is namelijk dat de persoon die haar werkelijk interesseert alleen TS zelf is :{ ....dat gaat je opbreken in je leven TS...vooral in tijden dat je andere mensen hard nodig zult hebben...en ja, jij zult ook anderen ooit eens nodig hebben, ook al geloof je dat nu niet. ;)
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_98145155
Als je het moeilijk vind om dingen te delen, dan vraag ik me af hoe je je erbij voelt als iemand je wat aanbied...
  dinsdag 14 juni 2011 @ 02:47:18 #103
313962 alexmeijer
jag pratar inte holländska.
pi_98145253
niks mis mee meis! negeer al die andere fokkers maar die zeggen dat het aan jou ligt.

het ligt niet aan jou!
Tik jag slå dig mycket hårt att inte ens Google kan hitta
pi_98145702
tvp.

ik weet dat het niet meer nodig is om te posten om een topic te volgen, maar in dit geval wilde ik laten weten dat ik -zonder oordeel overigens- de posts van TS volg. :P
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:47:42 #105
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_98146313
quote:
En jij staat aan je posts te oordelen dan weer erg ver aan de andere kant van die schaal. Probeer eens iets van een middenweg te zoeken.
Of post eens een foto, dan weet ik waar ik met een boog om heen moet lopen mocht ik je ooit tegenkomen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:55:41 #106
88139 JoeyT
Ecoutez.. We komen hard...
pi_98146374
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef VenusDeMilo het volgende:
Van nature ben ik zoals jij. Weet niet waar het aan ligt. Waarschijnlijk een compensatie voor onzekerheid.

Echter karen geleden kwam ik erachter dat je juist gelukkig wordt door te delen door met een open hart een relatie in te gaan. Jaloers ben ik niet meer en wanneer ik egoïsme in mezelf merkt pak ik t aan.
"Meisje kijk me aan en laat je tranen lopen.
Oog in oog met genialiteit sta je.
Hier had je toch niet op durven hopen.
Je gaat met Joey mee, want deze jongen komt zo hard."
pi_98146438
quote:
7s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Copycat het volgende:
Ik krijg bij deze TS een Grapefruitthee-luchtje in mijn neus.
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:07:18 #108
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_98146460
Ik dacht problemen met je partner delen..naar dit is toch te gek voor woorden
pi_98146462
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Mpj het volgende:

Narcisme, know your stuff.
pi_98146489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 02:19 schreef trovey het volgende:
TS acteert dus in haar gedrag naar anderen toe en laat nooit zien hoe ze werkelijk is namelijk dat de persoon die haar werkelijk interesseert alleen TS zelf is :{ ....dat gaat je opbreken in je leven TS...vooral in tijden dat je andere mensen hard nodig zult hebben...en ja, jij zult ook anderen ooit eens nodig hebben, ook al geloof je dat nu niet. ;)
Stiekem kijkt ze neer op andere mensen en daarom wil ze niet met die mensen delen.

En zo niet....TS ben je enigskind of het oudste kind in de familie?
pi_98146621
Was jij vroeger ook zo'n meisje dat op de bak chips/nootjes enz. aanviel omdat ze bang was dat een ander meer kreeg?
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_98146646
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:22 schreef seasushi het volgende:
Was jij vroeger ook zo'n meisje dat op de bak chips/nootjes enz. aanviel omdat ze bang was dat een ander meer kreeg?
Hoewel TS het niet wil inzien is de oorzaak natuurlijk onzekerheid. Jezelf belangrijker, beter dan anderen maken om te compenseren voor je lage eigenwaarde. Een overlevingsstrategie.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 08:25:05 #113
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_98146653
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Stiekem kijkt ze neer op andere mensen en daarom wil ze niet met die mensen delen.

En zo niet....TS ben je enigskind of het oudste kind in de familie?
Topic niet door gelezen? Zelf gaf ze aan een jongere zus te hebben en angst voor ondergesneeuw worden te hebben.

Dat laatste heb ik ook wel maar toch heb ik allerminst de behoefte alles voor mezelf te houden. Zo gauw ik merk dat ik met chronische schooiers of te overheersende mensen te maken heb zeg ik er wat van en als dat niet werkt laat ik ze (vooral de overheersende types) links liggen. TS lijkt me uit pure angst mensen haast al geen kans te geven om zichzelf te bewijzen.
pi_98146681
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:25 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Topic niet door gelezen? Zelf gaf ze aan een jongere zus te hebben en angst voor ondergesneeuw worden te hebben.
Grotendeels.
quote:
Dat laatste heb ik ook wel maar toch heb ik allerminst de behoefte alles voor mezelf te houden. Zo gauw ik merk dat ik met chronische schooiers of te overheersende mensen te maken heb zeg ik er wat van en als dat niet werkt laat ik ze (vooral de overheersende types) links liggen. TS lijkt me uit pure angst mensen haast al geen kans te geven om zichzelf te bewijzen.
Schijnt dat 1e kinderen vaak een stuk minder goed kunnen delen dan latere kinderen. Dat kan dan aanhouden tot latere leeftijd, maar bij TS is het wel heel erg doorgeslagen.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:34:14 #115
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98147615
superirritant, van die wijven die de hele avond op jouw kosten zuipen zonder zelf een rondje te geven :).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98148791
quote:
_O- _O- _O- _O-
pi_98149145
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef VenusDeMilo het volgende:
Ik ben ook niet dol op delen. Vind ik irritant. Dus ik koop genoeg om ruim te kunnen delen. Problem solved.
Tout comprendre ce n'est pas tout pardonner.
pi_98152116
Helaas heb ik precies hetzelfde (het delen dan, ik heb verder wel oprechte interesse in andere mensen).

Ik heb zelf het vermoeden dat ik spullen wil hebben die van mij zijn omdat ik dan (voor mezelf) waarde heb. Ik heb iets dus ik ben iets. Niet in de zin van ' kijk mij patsen met m'n dure spullen' maar als ik denk ' dat zakje chips is van Kieswiel' dan besta ik dus, als zijnde de eigenaar van iets. Ik vraag me ook af of je jezelf zo belangrijk vindt als gevolg van het gevoel dat je er juist helemaal niet toe doet. Overcompensatie. Lekker stukje amateurpsychologie, maar misschien herkent TS zich hierin.
pi_98152254
TS is egoïstisch en jaloers :') Bedankt voor het delen :')
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:00:48 #120
3542 Gia
User under construction
pi_98153062
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:22 schreef seasushi het volgende:
Dat, of ze wilde haar eigen bakje hebben, zodat ze lekker langzaam kon eten en nog wat had als de anderen het al op hadden.
pi_98154289
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoewel TS het niet wil inzien is de oorzaak natuurlijk onzekerheid. Jezelf belangrijker, beter dan anderen maken om te compenseren voor je lage eigenwaarde. Een overlevingsstrategie.
Waarom is dat zo? Ik vind mijzelf ook belangrijker dan de rest.

Ik hoef en verwacht echter geen voorkeursbehandeling. Ik beredeneer echter wel veel vanuit de 'ik'-persoon. Zo zou je ook kunnen stellen dat mensen die dat zeggen die personen als een bedreiging zien en zelf niet over een gezonde dosis normen en waarden in combinatie met een geweten beschikken. Anders zou ik niet begrijpen waarom daar zo op gereageerd wordt.
pi_98154521
quote:
gefeliciteerd ^O^

met deze instelling maak je het leven van de mensen om je heen kapot of eindig je heul in je up terwijl de rest van de wereld je uitkotst. succes ermee.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:48:01 #123
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98154723
Je kan veel over TS zeggen, maar ze is wél eerlijk.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 13:51:56 #124
193477 RAARHEID
Ik ben raar. En jij?
pi_98154831
quote:

Hij moet je gewoon een keer een flinke hoek verkopen. Meteen er van af.
pi_98154923
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 09:34 schreef Maanvis het volgende:
superirritant, van die wijven die de hele avond op jouw kosten zuipen zonder zelf een rondje te geven :).
Lol, LOLLOLlollollol

_O- _O-

Tjah ik had het eerst ook, maar verander jezelf zou ik zeggen, dit moet je gewoon niet pikken :')
Rustig aan.
pi_98157048
Nou ik stoor me soms ook wel aan de vrijpostigheid van sommigen hoor, haal je je flesje drinken uit je tas, hoor je sommigen gelijk: mag ik een slokje?
uhmm.. nee? soms geef ik dan ook wel het flesje van.. nou hou maar :{w

Als je iets aangeboden krijgt, dan weet je dat iemand wilt delen en anders haal je maar lekker zelf wat.
Snoep of chips biedt ik wel vaak aan aan anderen, gewoon uit beleefdheid en vind het ook fijn als iemand dan wat aanneemt, dus het is niet perse een principe van gierigheid of egoisme.
pi_98157154
Trouwens.. wel aardig dat TS dit onderwerp dan weer WEL wil 'delen' met ons ^O^
pi_98157282
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:35 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Waarom is dat zo? Ik vind mijzelf ook belangrijker dan de rest.

Ik hoef en verwacht echter geen voorkeursbehandeling. Ik beredeneer echter wel veel vanuit de 'ik'-persoon. Zo zou je ook kunnen stellen dat mensen die dat zeggen die personen als een bedreiging zien en zelf niet over een gezonde dosis normen en waarden in combinatie met een geweten beschikken. Anders zou ik niet begrijpen waarom daar zo op gereageerd wordt.
Het gaat meer om de manier waarop. Jezelf echt verheven voelen boven anderen is wat anders dan handelen uit eigenbelang omdat je eigen leven allereerst voorop staat.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 15:15:23 #129
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98157678
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 13:54 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol, LOLLOLlollollol

_O- _O-

Tjah ik had het eerst ook, maar verander jezelf zou ik zeggen, dit moet je gewoon niet pikken :')
ik vraag die meiden gewoon niet meer mee uit ;).
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98158039
Vraagt zich af of TS een lekker wijf is. Als dat zo is, dan is er een goede kans dat ze wel wegkomt met deze levenshouding. If not... tsja, alleen met 50 katten is al genoemd geloof ik.
Ja, ik generaliseer.
  Moderator dinsdag 14 juni 2011 @ 15:27:28 #131
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_98158224
Dat zakje chips verhaal is heel herkenbaar.
What can change the nature of a man?
pi_98159357
Tis maar goed dat we hier in een individualistische maatschappij leven, waar dit soort gedrag wordt getolereerd. TS is over 10 jaar waarsch topvrouw bij een verzekeringsmaatschappij.
pi_98159623
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef IndianRose87 het volgende:
Tis maar goed dat we hier in een individualistische maatschappij leven, waar dit soort gedrag wordt getolereerd. TS is over 10 jaar waarsch topvrouw bij een verzekeringsmaatschappij.
Maar in hechte relaties met mensen kan ze het wel eens moeilijk gaan krijgen.
pi_98159674
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Maar in hechte relaties met mensen kan ze het wel eens moeilijk gaan krijgen.
Welnee, genoeg mannen die dat wel fijn vinden, zo'n dominante meesteres.
Ja, ik generaliseer.
pi_98161101
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:50 schreef IndianRose87 het volgende:
Beetje overdreven en niet realistisch. Dan zou iedereen alleen en achter de computer chips eten of digitaal een zakje delen op Facebook.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 16:34:46 #136
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98161262
Ik adviseer TS de maanstand aan / the view from nowhere.
The view from nowhere.
pi_98161706
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 15:58 schreef Northside het volgende:

[..]

Welnee, genoeg mannen die dat wel fijn vinden, zo'n dominante meesteres.
Moet ze daar wel op vallen.
pi_98161792
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:29 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Beetje overdreven en niet realistisch. Dan zou iedereen alleen en achter de computer chips eten of digitaal een zakje delen op Facebook.
Nou als je het tegenover het topic "Eenzaam" zet, waar het meisje zichzelf een beetje wegcijfert... daar worden juist tips gegeven dat ze voor zichzelf moet kiezen. Nu doet de TS dit, en is het eigenlijk weer een beetje het andere uiterste. Die twee zouden vriendinnen moeten worden, dan kunnen ze van elkaar leren :)
pi_98162149
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:45 schreef -Strawberry- het volgende:
Moet ze daar wel op vallen.
Dat komt vanzelf, onder het motto 'iets is beter dan niets'.
Ja, ik generaliseer.
pi_98162271
Het moet je inderdaad liggen. Geen idee of TS alles op de weegschaal gooit. Maar ik ben eerder geneigd naar dit soort typetjes dan typetjes die alles maar 'oké' vinden. Scheelt je achteraf veel gezeur en je hoeft niet de hele tijd op te letten (of die het op een feestje nog wel naar haar zin heeft) en voor diegene zo af en toe opkomen. Dan af en toe maar een flinke discussie. Het totaalpakketje geeft in ieder geval meer rust dan zo'n 'wat jij wil, maakt-mij-niet-uit-en-ik-wil-alles-wel-delen-vind-het-belangrijk-dat-ik-je-kan-laten-genieten'-typetje.

Ondanks dat TS een beetje erg gefrustreerd over komt. Een mix van beide is toch ideaal. Dus zo erg is het nou ook weer niet. En ja, die mix bestaat er gelukkig. :)
pi_98162628
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 16:57 schreef Northside het volgende:

[..]

Dat komt vanzelf, onder het motto 'iets is beter dan niets'.
Daar geloof ik niet zo in, dat je het kan forceren.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 17:17:43 #142
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_98163029
Wat al eerder gesteld is, vind ik het ook niet chill als mensen mijn bier vragen (bijv. bij het indrinken), terwijl ik weet dat die gasten zelf ook naar de winkel kunnen / konden gaan. En dan nog verbouwereerd zijn ook nog dat ik mijn laatste biertje niet wil weggeven :') :[w

Soms moet je gewoon voor jezelf opkomen anders dan neemt men misbruik van je. Op de manier waarop TS het brengt is het dan weer wat extreem inderdaad.
pi_98164389
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Daar geloof ik niet zo in, dat je het kan forceren.
Ik weet het niet. Ik heb hormonen/eenzaamheid/rammelende eierstokken vreemde dingen met vrouwen zien doen. :)
Ja, ik generaliseer.
pi_98246493
Dat met zo'n zakje chips enzo heb ik ook.. al helemaal als je eerst vraagt: "zal ik ook wat voor jou halen?" "nee hoor ik hoef niks"
en daarna lopen mekkeren dat ze ook een hapje/slokje/stukje willen.
Maar ach anderzijds doe ik dat meestal ook.
ben gewoon beetje egoïstisch.

voor de rest heeft ts voornamelijk last van sterallures volgens mij.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
pi_98249791
Interessant topic. Heb geen moeite met delen, wel als mensen ongevraagd aan mijn spullen zitten en de shit niet terugleggen. Ik leen verder geen pennen meer uit want die krijg je toch nooit terug :')
  Licht Ontvlambaar donderdag 16 juni 2011 @ 15:10:13 #146
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98250152
De wereld kan natuurlijk helemaal niet om TS draaien, de wereld draait om mij *)

En dit is veel te klein om te delen, dat begrijp iedereen...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_98288304
Ja, zo'n grote zak is wat anders dan een minizakje, doos.
  Licht Ontvlambaar vrijdag 17 juni 2011 @ 12:14:35 #148
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_98288450
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 juni 2011 12:10 schreef VenusDeMilo het volgende:
moeilijk he, een minizakje herkennen, muts
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 17 juni 2011 @ 12:23:59 #149
291725 Premium_Quality
Natuurlijk gebrouwen
pi_98288814
quote:
pi_98289617
Ik ken het.

Ga je langs, zetten ze een random bak met snoep/chips op tafel en dan krijg je altijd 1 van de 2 situaties

1) je eet de bak leeg met de andere gasten en dan is de reactie: omg mijn bakje waarom eten jullie alles op :(

2) je laat het staan en dan is de reactie: omg mijn bakje waarom eten jullie niets :(

Dus nu eten we van alles de helft ^O^
  vrijdag 17 juni 2011 @ 19:51:51 #151
345457 Retronix
Zeg maar Retro.. ;)
pi_98305780
quote:
Iemand zoals jou vriendje bedoel je? Damn, wat moet dat een loser zijn zeg als ik dit topic lees..

Aangezien de kans dat je trolt reëel is, of misschien ook niet, in beide gevallen ben je een nogal gestoord en trieste persoonlijkheid, die anderen weinig gunt

[ Bericht 0% gewijzigd door Retronix op 17-06-2011 20:14:35 ]
Retro is a culturally outdated or aged style, trend, mode, or fashion, from the overall postmodern past, that has since that time become functionally or superficially the norm once again.
pi_98306373
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 17:53 schreef Northside het volgende:

[..]

Ik weet het niet. Ik heb hormonen/eenzaamheid/rammelende eierstokken vreemde dingen met vrouwen zien doen. :)
Dan zal er altijd wel wat aantrekkingskracht zijn anders hou je het niet lang met elkaar uit.

Maar ik geloof best dat hormonen/eenzaamheid/rammelende eierstokken vrouwen minder kieskeurig kunnen maken.
pi_98306375
quote:
pi_98322245
Word jij ook boos als iemand jou quote? Het is immers jouw post :')
pi_98325743
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef Nevermind.. het volgende:
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_98330452
Iedereen die TS meteen een autist noemt :') .

Ik snap TS opzich wel. Onebwust is iedereen bezig met zijn eigen hachje beschermen. Ze uit het alleen een beetje raar met het voorbeeld van het zakje chips; maar ook dat snap ik wel.

Ik heb zin in dat hele zakje, dan koop ik liever een 2e zakje voor die vriend dan dat ik hem deel.

TS: Is beetje vreemd, toch redelijk te volgen en vooral eerlijk tegen zichzelf en ons. :)
Soms
  zaterdag 18 juni 2011 @ 13:14:21 #157
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_98330562
Ik ben 12 en herken het hoor TS.
pi_98332439
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 13:11 schreef NietDoen het volgende:
Iedereen die TS meteen een autist borderliner noemt :') .

Fixed.

Ze is gewoon een narcist natuurlijk.
pi_98333094
TS is niet goed wijs.
pi_98348540
quote:
Narcist, theatraal of gewoon een verwend kutkind.

Ergste zou zijn alle 3 tegelijk..
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_98349510
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Fixed.

Ze is gewoon een narcist natuurlijk.
Haha was zelf eigenlijk ook al van plan om borderliner neer te zetten :).

quote:
13s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 21:41 schreef Godshand het volgende:

[..]

Narcist, theatraal of gewoon een verwend kutkind.

Ergste zou zijn alle 3 tegelijk..
Narcisme is gezond, top op een bepaalde hoogte uiteraard. Ik denk dat er met de dingen die TS zegt niet zoveel mis is, meer op de manier waarop ze dit doet.
Soms
pi_98349736
Het zal je vriendin maar zijn... :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_98351223
quote:
0s.gif Op zaterdag 18 juni 2011 01:38 schreef Nevermind.. het volgende:
Lol :P

TS, doe normaal, je bent gewoon een egoïst eerste klas. En dan wil je hulp? Je zal gewoon continu jezelf moeten beheersen de wereld om je heen moeten accepteren, dat is de enige manier om je van dit probleem af te helpen.
Ik vind delen juist een van de leukste dingen die er zijn, het idee dat je van anderen ook kan verwachten dat ze alles met jou delen, dat zorgt er gewoon voor dat je je veel meer op je gemak voelt. Zou je het zelf prettig vinden als de wereld alleen maar uit mensen zoals jij zou bestaan? Dan zou iedereen op een eilandje leven en amper naar elkaar omkijken. Wordt volwassen!
"We do not measure a culture by its output of undisguised trivialities, but by what it claims as significant"
Neil Postman - Amusing Ourselves to Death
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')