Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
okequote:
mooizoquote:
Ik maak elke keer een nieuwe map op mijn harddisk. En vanuit daar zet ik er elk nummer in. Speciaal om dit soort problemen te voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef ToT het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL!!!!!!!!!![]()
![]()
Had ik een hele playlist klaargezet voor mijn komende 2 uurtjes na Ukununumakakiki, SLUIT IK VDJ ZONDER NA TE DENKEN AF!!!!![]()
![]()
![]()
En in tegenstelling tot SAM bewaart VDJ de playlist dus NIET!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak elke keer een nieuwe map op mijn harddisk. En vanuit daar zet ik er elk nummer in. Speciaal om dit soort problemen te voorkomen.
quote:
Is geloof ik ook nog op z'n begrafenis gedraaid.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet eens dat hij dit gezonden had.
Ook daar was ik niet bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geloof ik ook nog op z'n begrafenis gedraaid.
hoiquote:
quote:
quote:
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.
Ieuw.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rob is toch nu aan het tongen met outpost
had ik miss toch beter anaalcondooms als prijs kunnen doen
ik zag het veranderen voor mijn ogenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ieuw.
Knetter, je bent krankjorum.
Rob zei dat hij toch liever niet wilde.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rob is toch nu aan het tongen met outpost
had ik miss toch beter anaalcondooms als prijs kunnen doen
oh outpost een blauwtje gelopenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob zei dat hij toch liever niet wilde.
okequote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef ToT het volgende:
Broer van uzunumaki , laat je ff weten wanneer je er uit gaat?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:58 schreef Melting het volgende:
De broer heeft lekkere muziek gedraaid. Chapeau!
dankjequote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde klonk lekker broertje
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:02 schreef Melting het volgende:
Ga jij weer net zo'n hersenloze muziek als gisteren draaien, ToT?
middagquote:
Nyan Cat?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kan wel een keer wat gaan opzoeken hoor!
Hoe ging je show ?quote:
goedquote:
El Mundo - Chacaronquote:Op maandag 13 juni 2011 14:05 schreef ToT het volgende:
[..]Ik kan wel een keer wat gaan opzoeken hoor!
en mijnequote:
quote:
Misschien is het dan toch Arubaans?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lyrics El Mundo - Chacaron
http://www.lyricsmode.com/lyrics/e/el_mundo/chacarron.html
Geen flauw idee wat het isquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Misschien is het dan toch Arubaans?(Of wat ze daar ook spreken.)
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef Watertornado het volgende:
Verdorie wat heb ik ook eigenlijk een bazenmuziek hier staan. Jammer dat ik niet kan draaien omwille van mijn upload.
Naar de site gaan, klikken op BROWSE, je nummer(s) selecteren, en klikken op UPLOAD.quote:
Dat kan jij bestquote:
Zippyshare bedoel je?quote:
Het is één of andere speedy remix!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
ToT deze mag wel iets minder snel afgedraaid worden.
Nee, want 't is niet voor niets de Speedycake mix. De gewone heb ik toevallig ook maar deze is beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:25 schreef Melting het volgende:
ToT deze mag wel iets minder snel afgedraaid worden.
Gooi maar deze kant op!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef Zokunen het volgende:
ToT ik heb er zo ook een voor je, geen idee wat het is, maar fout is het vrijwel zeker
OWWquote:Op maandag 13 juni 2011 14:42 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarschijnlijk gaat het alleen maar erger worden.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef 129383 het volgende:
wat dachten jullie van een hoorspel als ik draai
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:51 schreef 129383 het volgende:
[..]
waarom heb ik "per-ongeluk" op onz gedrukt
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum moet radio uit doen van mama en belt de plisie en de kindertelefoon
quote:
op je ballen naar de wallenquote:Op maandag 13 juni 2011 15:00 schreef Zokunen het volgende:
Even denken wat heb ik nog meer aan foute muziek
De Nockout remix is trouwens nog goed te pruimen ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:01 schreef Watertornado het volgende:
Holly Dolly song kon ik er ook al niet doorheen persen.
Is goed, hee groetjes!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga weer even nuttige dingen doen..
uhm.. als iemand the bum bum song van tom green ergens tegenkomt.. pls share.
ik zoek um nl al een week maar ik faal in zoeken
I'm on itquote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik kom jullie allen binnenkort redden met een Doe Maar specialquote:
Haalt 't niet bij Nyan Cat en consorten.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik kom jullie allen binnenkort redden met een Doe Maar special
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hallo Robdriessen hier, we zijn druk aan het opereren aan Guppie. Het zou helpen als er nog DJ's na 16 uur willen draaien zodat wij hier ongestoord verder kunnen!
En nee, Knetter, we zijn niet aan het tongen.
Ik wil m'n eigen muziek ook nog draaien naast deze shizzle!quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
Hallo Robdriessen hier, we zijn druk aan het opereren aan Guppie. Het zou helpen als er nog DJ's na 16 uur willen draaien zodat wij hier ongestoord verder kunnen!
16 red ik niet, wat is er nog meer open?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
goudvis-saneringquote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik wil hierna wel een uurtje Folk/pirate/viking metal doen
een WTF is op hier erg op z'n plaatsquote:Op maandag 13 juni 2011 15:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
dat wist ik alquote:Op maandag 13 juni 2011 15:09 schreef Outpost76 het volgende:
quote:
Oeh, ik wil luisteren, hoe laat ga je dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
no problemquote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
stuur hem net zelf ook op
![]()
![]()
![]()
![]()
thx numbers![]()
4 tot 5quote:Op maandag 13 juni 2011 15:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oeh, ik wil luisteren, hoe laat ga je dan?
Knettertjequote:Op maandag 13 juni 2011 15:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
stuur hem net zelf ook op
![]()
![]()
![]()
![]()
thx numbers![]()
quote:
ik huf de voeding uit m'n pcquote:Op maandag 13 juni 2011 15:26 schreef Watertornado het volgende:
Ik gooide mijn volume naar -22,5 dB!
Joahhquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
Alestorm staat er in
En heb Wenches and Meat er instaan
Komt wel goed schatjequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Komt wel goed schatje
*Roosvicee door geeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetter kijkt nu al bijna 2 minuten naar het zelfde gifje en blijft erom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
* Knetter kijkt nu al bijna 2 minuten naar het zelfde gifje en blijft erom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* Knetter kijkt nu al bijna 2 minuten naar het zelfde gifje en blijft erom lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Dacht dat t wel een lekker begin nummer was, voor een uur muziekquote:
Sowieso!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dacht dat t wel een lekker begin nummer was, voor een uur muziek
En hierna mn jingle, gemaakt door Knetterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon
-insert koosnaampje-
en caroolquote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
En hierna mn jingle, gemaakt door Knetter
* Knetter kijkt nu al bijna 2 minuten naar het zelfde gifje en blijft erom lachenVoorzichtige kat is voorzichtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Andere vorm van chloroformSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Dussss......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gewoon![]()
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:07 schreef ToT het volgende:
Keelhauled!
Of niet?
Oh Set sail was nog niet afgelopen!
Credits naar Knetter en Caroolquote:
Nope sorry, viel me eigelijk tegen hoeveel ik op mn HD had staanquote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef ToT het volgende:
Stijfje, heb je ook iets van Faun? Unda of Egil saga of zo?
oh nou heb ik hem niet gehoord omdat ik naar die kat keek en die gitaar luisterdequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh nou heb ik hem niet gehoord omdat ik naar die kat keek en die gitaar luisterde
moet je hem nog maar un keer doenquote:
Doe k hem op t einde nog wel een keerquote:Op maandag 13 juni 2011 16:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet je hem nog maar un keer doen
maar dan moet ik blijven luisterenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Doe k hem op t einde nog wel een keer
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maar dan moet ik blijven luisteren![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
laatste nu ga ik weer nuttige dingen doen
![]()
-insert koosnaampje-
Dat niet, wel verkleed in oude Nedersaksische stijlquote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zijn ze verkleed als monsters en ridders?
Hoe ziet dat er uit danquote:Op maandag 13 juni 2011 16:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dat niet, wel verkleed in oude Nedersaksische stijl
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
arrrr
ze zien er wel een beetje uit als metalslaven
K had het ook niet zozeer over de tekstenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat ik hoorde ging alleen over bier
quote:
zijn als die kleren je te kleinquote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb teveel kleding die ik weg moet doen
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo, thuis, nog een stukje van Stijfje meepikken
te grootquote:Op maandag 13 juni 2011 16:26 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
zijn als die kleren je te klein
Awwquote:Op maandag 13 juni 2011 16:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Das toch goed, ergens?quote:
joa denk ut.. maar vin ut heul niet nodig.. nu moet ik weer nieuwe kleding gaan shoppen en daar heb ik geen zin inquote:
dat kan ookquote:
Ohja, mannelijk brein, een vrouw die niet van shoppen houdt..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
joa denk ut.. maar vin ut heul niet nodig.. nu moet ik weer nieuwe kleding aan shoppen en daar heb ik geen zin in
kvin shoppen wel leukquote:Op maandag 13 juni 2011 16:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ohja, mannelijk brein, een vrouw die niet van shoppen houdt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |