Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
okequote:
mooizoquote:
Ik maak elke keer een nieuwe map op mijn harddisk. En vanuit daar zet ik er elk nummer in. Speciaal om dit soort problemen te voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:03 schreef ToT het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!! STERVENDE HOEREN KANKERKACHEL!!!!!!!!!![]()
![]()
Had ik een hele playlist klaargezet voor mijn komende 2 uurtjes na Ukununumakakiki, SLUIT IK VDJ ZONDER NA TE DENKEN AF!!!!![]()
![]()
![]()
En in tegenstelling tot SAM bewaart VDJ de playlist dus NIET!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik maak elke keer een nieuwe map op mijn harddisk. En vanuit daar zet ik er elk nummer in. Speciaal om dit soort problemen te voorkomen.
quote:
Is geloof ik ook nog op z'n begrafenis gedraaid.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:14 schreef Melting het volgende:
Ik wist niet eens dat hij dit gezonden had.
Ook daar was ik niet bij.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef ToT het volgende:
[..]
Is geloof ik ook nog op z'n begrafenis gedraaid.
hoiquote:
quote:
quote:
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat was de leeftijd van de lasagna van Rob volgens mij. Want we hebben hem hier niet meer gezien.
Ieuw.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rob is toch nu aan het tongen met outpost
had ik miss toch beter anaalcondooms als prijs kunnen doen
ik zag het veranderen voor mijn ogenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ieuw.
Knetter, je bent krankjorum.
Rob zei dat hij toch liever niet wilde.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
rob is toch nu aan het tongen met outpost
had ik miss toch beter anaalcondooms als prijs kunnen doen
oh outpost een blauwtje gelopenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Rob zei dat hij toch liever niet wilde.
okequote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef ToT het volgende:
Broer van uzunumaki , laat je ff weten wanneer je er uit gaat?
quote:Op maandag 13 juni 2011 13:58 schreef Melting het volgende:
De broer heeft lekkere muziek gedraaid. Chapeau!
dankjequote:Op maandag 13 juni 2011 13:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wat ik hoorde klonk lekker broertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |